בקי
רותי בהיריון איזו בשורה משמחת , כיצד שונו חייה במהלך החודש האחרון ומה יהיה ומה יהיה ???????????? הימים יגידו

רומן אהבה

בקי 02/07/2011 911 צפיות 2 תגובות
רותי בהיריון איזו בשורה משמחת , כיצד שונו חייה במהלך החודש האחרון ומה יהיה ומה יהיה ???????????? הימים יגידו

רותי ואודי ירדו מהסוויטה וניגשו לדלפק הקבלה. אודי הודה מקרב לב לאנשי המלון " שכה מפנקים
אותם" וביקש : "בתשלום מלא כמובן " לקבל עוד שתי סלסלות כמו שקיבלו לחדרם" "פרופסור רוזן לכבוד לנו כל בקשה ומיד היא תמומש" פקיד הקבלה צלצל מיד למישהו כנראה במטבח וביקש שיארזו יפה יפה עוד שתי סלסלות אחת עם פירות טריים והשנייה עם השוקולדים ושיביאו אותן מיד לפרופסור רוזן שממתין עם בת זוגו להן.

רותי ואודי התיישבו בכורסאות הסופר נוחות בלובי בית המלון והמתינו לסלסלות. לא חלפו דקות מספר והנה הבקשה מולאה. המלצר הגיש לפרופסור חבילה ארוזה בטוב טעם ואותה הניח בשקית ניילון אטומה שקל להחזיק אותה. "חן חן אמר אודי למלצר והגיש לו טיפ יפה ולפני צאתם מהמלון ניגש שוב לדלפק וביקש שירשמו 2 הסלסלות הנ"ל לחשבונו ועוד שאל: "באם בסביבה יש בית מרקחת ??!! "כן אדוני ממש בפינת רח' הירקון יש בית מרקחת גדול שמשררת את כל הסביבה" תודה רבה הודה לו אודי וניגש לאהובתו שישבה כה בכייף על הכורסא הנוחה ולחש לה:

"מתוקה שלי בואי נראה האם באמת בבטנך השטוחה והסקסית יושבת לה בשקט תינוקת חמודה שהיא קופי שלך יפה שלי" "אודי אני פתאום חוששת שאולי זו אזעקת שווא " ? "ממי את חוששת תינוקת שלי מדהימה" "נקנה את הערכה שתאמת או תשלול??!!!? "הוא הקים אותה על רגליה הצמיד אותה לגופה ונישק לה כאילו זו הנשיקה הראשונה בינה לבינו" "אודי ביקשה שלי אולי נחזור למעלה??!! "רותי משוש חיי בואי הולכים"

הם יצאו מבית המלון כשרוח נעימה ליטפה את שניהם ומחובקים כאיש אחד הלכו לבית המרקחת כפי שהסביר להם פקיד הקבלה.

"הנה בית המרקחת רותינקה צחק אודי "מצחיק מאד היא התגרתה בו" לא רוצה לקנות ערכה!!! "מאמי מאוחר מדי להתחרט" שניהם נכנסו פנימה מיד פנתה אליהם רוקחת די מבוגרת אך נראית אימהית וטובת לב." אחר הצהרים נעימים גבירתי ואדוני במה אוכל לעזור לכם?" אודי ניגש קרוב אליה ועם מעט סומק על לחייו ביקש את הערכה. "בבקשה אדוני זה מצרך מאד חיוני שקונים אותו הרבה מאד זוגות והיא המשיכה וחייכה התוצאות נעות לכאן ולכאן יש כאלה שהבדיקה משמחת את ליבם ויוצאים צוהלים מהחדר העומד לרשותכם מאחורי ויש כאלה איך לא שיוצאים מאד עצובים וסיבותיהם איתם"

"בבקשה אדוני אתם יכולים כפי שכבר אמרתי לבדוק את מצבה של הגב' היפהפייה שלצידך ויש אפשרות שתעשו זאת בכל מקום שתחושו בו בנוח"

"רותי שאל אודי מתוקה שלי את רוצה עכשיו? "כן אני רוצה עכשיו " "הגברת אמרה את דברה חייך אודי" ושניהם נכנסו פנימה לחדר שהרוקחת האימהית הובילה אותם אליו. "רותי את יודעת איך משתמשים בה?" בוודאי אנא המתן לי שנייה והיא נכנסה לשירותים שהיו צמודים ממש וכפי שכתוב על גבי הערכה כך עשתה !!!!???

אודי צריך לחכות דקות מעטות והיא תראה לנו מה קורה ? אודי הציעה לה שיצאו החוצה לרוקחת הנחמדה וימתינו לתוצאות בבית המרקחת עצמו. "טוב מאמי אני מסכימה" היא החזירה את הערכה לתוך הקופסא ויצאה עם אודי לבית המרקחת.

הרוקחת ניגשה אליהם ובדיסקרטיות שאלה: " יש תוצאות "? "אנו מבקשים ממך שאת תיידעי אותנו מה אומרת הבדיקה לדידנו. הרוקחת לקחה את הקופסא נכנסה מאחורי הדלפק הוציאה את הערכה מהקופסא ובחיוך מושלם בחיוך של סיפוק ביקשה שהם התקרבו אליה, "גבירתי ואדוני היקר מגיע לכם מזל טוב הגב' הצעירה בהריון מעל לכל ספק".

אודי ורותי נשארה שנייה אחת המומים והראשון שהתעשת היה אודי אשר חיבק את בת זוגו המהממת ונישק לה ארוכות על שפתיה המתוקות"

הרוקחת חייכה וחשבה כמה הם מאושרים שהם בהריון "בהצלחה". רותי ואודי יצאה מחובקים מבית המרקחת ופתאום אודי נזכר "אלוהים לא שילמתי בעד הערכה" בוש וניכלם שב לבית המרקחת והרוקחת חייכה "באת לשלם אדוני" ??? כמובן גבירתי אני מאד מתנצל" "אל תדאג אינך הראשון ולא האחרון "נראה לי הוסיפה הרוקחת "שעצם ההפתעה לחיוב או לשלילה יוצאים מבית המרקחת בלא לשלם ויש אנשים שחזרו לשלם כעבר יום או יומיים" אנחנו לא "רודפים"!!!!!!!!!!!! אחרי כל אחד ואחת מקסימום "הערכה על חשבוננו". אודי שילם כנדרש וביקש מהרוקחת שתצא שנייה מאחורי הדלפק

" אני מודה לך גבירתי על היחס הנפלא ועצם זה שלא הזעקת את המשטרה חחחחחחחחחחחח אני רוצה לנשק על לחייך בהמון הערצה ואהבה" אלוהים ענתה הרוקחת איזה כבוד נפל בחלקי שגבר כה מרשים כמוך נותן נשיקה לאשה מבוגרת כמוני"? הוא חייך וטרם צאתו היא הלכה אחריו ומלמלה חרש " פרופסור רוזן יש לי פינה חמה בליבי לעדי עד שקוראים פרופסור רוזן הפרופסור למשפטים" אודי ממש הסמיק ושאל: האומנם? "כן ולא אלאה אותך בסיפור שלי אך דע לך שאתה איש אציל טוב לב ומאושרת הגברת הצעירה שאתה בן זוגה"" אוקיי גבירתי על כל אלה אני חייב לנשק לך עוד נשיקה והיא התקרבה אליו וחייכה "עכשיו בלחי השנייה"

אודי יצא החוצה וראה באיזו באיזו סערת רגשות נמצאת אהובתו. "רותי הכל בסדר " ??? " מעל ומעבר לבסדר אני פשוט ברקיע השביע" "אהובי משוש חיי התעברתי "במכה ראשונה " אלוהים איזה הרגשה עילאית זו לגדל בתוך תוכי יצור חדש בן או בת שבעוד 8 חדשים לערך יצא לאויר העולם" ." אודי בוא אלי והיא התרוממה על קצות אצבעותיה ונישקה לו בפיו (מתעלמת לחלוטין מהעוברים ושבים) היא רצתה אותו עכשיו – כאן!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (2)

איזה חמודים!!!

02/07/2011 11:43

יייייייייייייייייישששששששששש עשית אותי מאושרת אני מאד שמחה שיש להם תינוק או תינוקת !!! אנא המשכי לספר בקרוב :)

02/07/2011 11:46
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך