בקי
היכל התהילה איזה שם יפה איזה מקום מהמם לשני אהובינו רותי ואודי = להנאתכם !!!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 02/07/2011 535 צפיות אין תגובות
היכל התהילה איזה שם יפה איזה מקום מהמם לשני אהובינו רותי ואודי = להנאתכם !!!!!!!!!!!!!!!!!

הזוג המאוהב והשואף להתאחד ולאהוב ועוד ועוד דברים יפים ונעימים נכנס "להיכל התהילה" וזמן ארוך מאד מאד מאד שהה שם להנאתו. בחלוף שעות ארוכות יצאו וישר צעדו לעבר חדר האמבטייה "להשתכשך" "ההשתכשכות" ארכה המון זמן ומשם נשמעו רק קולות שמובנן אינו ברור "זוהי אהבה" בלא מלים ורק במעשים. "כמו שנאמר לכל דבר יש סוף " כך גם "ההשתכשות " נסתיימה כשרותי ואודי יצאו ממנה סמוקי לחיים כשעוטים על גופם חלוקים נקיים להפליא. "מאמי שאלה רותי בא לך עכשיו לנשנש משהו ? "כן מתוקה "קלעת לדעת גדולים" אני ממש רוצה לנשנש ולשתות ולהמשיך לנשק לך עד פעימת לבי האחרונה. בעבור מלים אלה כה חמות ונעימות זכה כב' הפרופסור להמון נשיקות על פיו כשלשונה של רותי נוברת בו כדיירת ותיקה שמכירה לפני ולפנים את הפה האהוב הזה.
רותי הגישה לו וישבה כהרגלה על בירכיו. אודי לגם מהשתייה ולפתע שאל : "רותי האם את הבנת בדיוק כיצד חייך משתנים לחלוטין "?? האם את מבינה שאת הולכת לבלות את חייך עם גבר בגילי שהוא כפול מגילך ושנינו נגדל את התינוק או התינוקת שתיוולד לנו" האם זה ברור לך אהובתי ? ברור ברור כשמש אודי אני גאה וששה מכל הלב על כי אחלוק את חיי עם איש דגול כמוך עם איש משכמו ומעלה עם איש נדיב אצילי אהוב על הבריות אוהב את הורי כאילו בן אתה להם ????? מה עוד יכולה לאחל אשה כמוני לעצמה ? מה עוד ?" נשמה שלי אנא אל תעלה לעולם את נושא הפער בגילאים וכל מיני דברים חסרי ערך לחלוטין " "אין אשר יותר גדול מהפגישה שלנו באמצע חצר בית המשפט לפני למעלה מחדש ימים כשאתה צועד מולי עם המקטרת שריחה עדיין שמור בתוכי ולאחר 3 דקות של הכרות הסכמתי לעזוב הכל ולנסוע איתך לאילת ל-4 ימים.

"אז מה זה אומר? אם זו לא אהבה ממבט ראשון אם זו לא אהבה שתמשך לנצח נצחים אז מהי אהבה????????

בואי אלי יפה שלי והוא פתח את חלוקה ורק הביט לעבר גופה החטוב ואז היא צחקה: "אודי עוד פעם אהיה שמנה בטטה ובטח תפזול לצעירות חטובות כמוני עכשיו" את בשבילי תישארי תמיד חטובה והפזילה שלי הסתיימה לפני חדש ימים. הוא נישק את גופה , לכל אורכו ושאל בא לך להכנס" אז נישאר הלילה לישון כאן ??????? כן למה לא????? אוקיי אך עלינו לומר לפקיד הקבלה" הם הודיעו לפקיד ששמח כי יבלו עוד לילה במלון ואיחל להם ליל מנוחה ואם צריכים משהו רק לצלצל אליו והבקשה תמולא לאלתר.

רותי בלבוש חוה בצעדי ענק רצה לעבר "היכל התהילה" כשהפרופסור רם המעלה הולך בעקובתיה = תהנו גיבורי סיפרי המושלם אני כהרגלי אינני נוהגת להכנס למקום כה פרטי ואישי זה ומאחלת להם ליל מנוחה ולהתראות מחר בבקר. ביי ביי

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך