בקי
היי בנות אבקש את תגובתן (שלילית וחיובית הכל אקבל בשמחה) ואם תלמדו אותי משהו חשוב אשמח כי "מכל מלמדיי השכלתי) תודה בקי

רומן אהבה

בקי 03/07/2011 1196 צפיות אין תגובות
היי בנות אבקש את תגובתן (שלילית וחיובית הכל אקבל בשמחה) ואם תלמדו אותי משהו חשוב אשמח כי "מכל מלמדיי השכלתי) תודה בקי

מיודעינו האהובים והמאוהבים עלו לרכבת בדרך לירושלים. שניהם היו כל כך שמחים, נהנים מהסטטוס שאהבתם המיוחדת גרמה עור וגידים והם יהפכו לבעל ואשה אצל הגב' שולמית אלוני.

רותי השעינה את כתפה על שכמו של אהבה ומדי פעם הרימה את עיניה הנוצצות באם הכל אמיתי או חלילה היא חולמת??? "כן רותי" שאל אותה אודי " את רוצה משהו ?" ברור" !!!! "אני רוצה להיות מחובקת בזרועותיך לעדי עד." "ילדה שלי אהבת חיי גם אם תבקשי שלא לחבקך שלא לנשקך שלא אלטפך בקשתך לא תהיה מקובלת עלי ואני אמשיך לפנקך אני אמשיך להיות לצידך מאמי שלי היפהפייה לא ארפה ממך לעולם.

"אודי יש לי בקשה אליך ואל תפסול אותה על הסף תחשוב בבקשתי ואולי תקבלה" "כן מאמי מה היא בקשתך" "ובכן בקשתי היא כי תתקשר לגב' רוזן "במי"ל) חחח תברר בדיוק מה קורה איתה וכן תסכים לתת לה גט זה מאד חשוב ומאד הומני בפרט לאדם כמוך שרק טובת הזולת נר לרגליו" אומר עוד משהו אתה ואני התאהבנו וכמובן חווינו את הדבר העילאי שקורה בין גבר לאשה" תעמיד את עצמך במקומה "גם היא כנראה התאהבה כשלא היית "זמין בשבילה" אודי תעתר לבקשתי ואני רוצה להסביר עוד משהו חשוב בקשתי אליך איננה נובעת משיקולים אישיים שלי כלומר שרצוני למסד את יחסינו דרך הרבנות לא ולא !!!!! אני מסתפקת בשולמית אלוני והזמן יעשה את שלו יתכן ובעתיד נחשוב אחרת, אבל לבינתיים טפל באסתי , תודה לאלוהים שהיא בריאה לחלוטין היא אם לבתך שכה אהובה עליך וסבתא לנכדה ששניכם מעל לכל ספק מאוהבים בתינוקת המתוקה!!!!!!

"רותי השיב לה אודי כשאני שומע אותך מדברת על הנושא שכאב לי מאד הכל נראה הרבה יותר פשוט – אינני יכול להחזיק אף אחד באזיקים שתחייה לצידי " אבל אודי "אותי אתה מחזיק לא רק באזיקים אלא גם במעצר בית חחחחחחחחח" בואי אלי תני לי את שפתייך המפתות ולפני שנגיע לירושלים אני רוצה ללטף אותך "נון-סטופ" ברור ??????? "ברור כשמש ביום סגרירי חחחחחחח." תיכך אכה אותך את צוחקת אל אבי העובר/ית שנושאת ברחמך ?????? חלילה תמשיך לנשק לי ואל תפסיק לעולם.

הרכבת המשיכה בנסיעה ושני המאוהבים לא הפסיקו להתלטף , לאהוב , להתנשק , וביקשו שהלוואי ולא יגיעו כה מהר לעיר הבירה – הם רק רצו להמשיך , אך ככל שדבר טוב מסתיים מהר הרכבת עשתה את דרכה והגיעה בשלום ובשמחה לירושלים.

"רותי אמר אודי בואי נזמין מונית ואני אקח אותך למשרדך (ובינתיים לא לספר שום כלום )" ברור אודי " אוקיי וכשתרצי לעזוב את המשרד את תצלצלי אלי ואבוא בשמחה לאסוף אותך ונלך שנינו לדירתי שממתינה לך בעיניים מלאות אהבה ".

"הבנתי מאמי ואהיה גלוייה איתך מה זה לא בא לי ללכת למשרד לאחר "חיי בטלה לאחר בשורות כה נפלאות לשנינו לאחר שההורים שלי נהנים מבית המלון המשרד נראה לפחות ברגע זה קר ומנוכר" רותי מבחינתי את יכולה להמשיך את "הבטלה" מתוקה שלי אך עכשיו לא נותרה לך ברירה אלא להתייצב בעבודה וכשניפגש בערב או כשתצלצלי אלי נלבן יחד את המשך חיינו" "אודי אני אוהבת אותך אני רוצה להמשיך להתנשק להתלטף לחוש מיוחדת במינה"

רותי בואי נעלה למונית שעצרה והוא חיבק את אהובתו ולחש לה באזנה את תעשי מה שבא לך ואיך שבא לך מבחינתי רצונותייך בהמשך דרכנו הם רצונותי גם שלי"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך