בקי
החלמה מהירה למר נבות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 11/06/2011 540 צפיות אין תגובות
החלמה מהירה למר נבות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

האמא רותי ואודי יצאו מהמחלקה חזה – לב והמתינו למעלית שתיקח אותם למטה. היתה שתיקה וכנראה שכל אחת ואחד הרהרו בליבם על כל העובר על מר נבות וכיצד יחלים ומה יהיה ????? ועוד ועוד מחשבות והירהורים.

הם הגיעו ליציאה מבית החולים ומיד ראו את תחנת מוניות אודי ביקש מרותי שתכנס ראשונה ולאחריה האמא והוא התיישב ליד הנהג.

אנחנו מבקשים לרח' בזל.

הנהג יצא לדרכו ורותי הניחה את ראשה על כתף אמה ולחשה לה שהכל יהיה בסדר ואבא הוא איש חזק ועקשן חחחח שתיהן חייכו והוא יבריא מהר אמא'לה אל תדאגי. אני מבקשת ממך שתהיי כנה ותגידי לי אם את רוצה שאבוא איתך הביתה אעשה זאת ברצון מאמי שלי אנא תגידי לי בבקשה. רותינקה השיבה לה אמה גם עליכם קצת להתאוורר לכי עם אודי אני שקטה שאת איתו כי הוא פשוט איש שמשרה בטחון ואולי תלכו לאיזה סרט או מופע או משהו ומחר בעזרת השם ניפגש בבית החולים ונצפה שיתחילו לנתק את אבא מכל המכשירים שהוא קשור אליהם.

ועוד משהו רותינקה אני כל כך עייפה שאיך שאגיע הביתה אני ארדם אני מבטיחה לך. את בטוחה מאמי? במיליון אחוז ואם אצטרך משהו מכם אטלפן בכל שעה שלא תהיה.

הנהג שאל היכן בבזל אתם צריכים ? אודי אמר לו מול מרום בזל בבקשה. הנהג הגיע למקום ואודי ביקש ממנו שימתין הוא יצא מהמונית ועזר לגב' נבות לצאת חיבק אותה ואמר לה שכל מה שרותי אמרה לה זה גם על דעתו ותהיי רגועה ושקטה ואם יש לך ולו שאלה קטנטנה אנחנו בשבילך טוב מאמי ? היא חייכה וטפחה על שיכמו. ביי רותינקה ביי אודי תודה שאתם מעודדים ותומכים בי ליל מנוחה והמשיכה לכיוון ביתה כשהשקית בידה.

אודי התיישב ליד רותי ובקש מהנהג להגיע לרח' בן גוריון בבת ים. סליחה שאל הנהג אתה רוצה שאסגור את המונה עד עכשיו ואפעיל אותו מחדש. אדוני זו העבודה שלך תעשי כפי שאתה מוצא לנכון בעצם תאמר לי בקשה כמה אתה חושב מגיע לך עבור נסיעה עד כאן ולאחריה לבת ים ? אני חושב בערך -.70 ש"ח אוקיי אז בבקשה אל תפעיל מונה ונגיע לבת ים לא אקפח אותך.

הנהג חייך וענה לו אדוני מהנסיעה הקצרה הזו אני למדתי להכיר אותך לפני ולפנים. רותי השיבה אדוני אל תאמין לו ?? אשאל אותך משהו גבירתי הצעירה הגב' שיצאה מהאוטו לפני דקותיים הגב' האצילה והכל כך חביבה מאמינה לגבר שלידך בעינים עצומות אז אני שקט!!!!!

תודה רבה אתה מתאר לעצמך שחמדתי לצון הוא באמת משהו שלא פוגשים כל יום הוא למעשה הרבה יותר. הנהג המשיך בדרכו לכיוון בת-ים ואודי חיבק את אהבת חייו וניחם אותה שמחר הכל ייראה אחרת. הוא שאל אותה באם היא רוצה לרדת לפני הבית אולי לשבת באיזה מקום או לקנות משהו להתפנק בבית לא מאמי הפינוק שלי יושב לידי ואינני זקוקה מעבר לכך לכלום.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך