בקי
רותי לאחר שנים של עבודה מאומצת ומסירות ללא גבול למשרד שבו עבדה "נזרקת לכלבים" כמה העולם אכזרי ???????????????

רומן אהבה

בקי 03/07/2011 959 צפיות 3 תגובות
רותי לאחר שנים של עבודה מאומצת ומסירות ללא גבול למשרד שבו עבדה "נזרקת לכלבים" כמה העולם אכזרי ???????????????

רותי ואודי הגיעו לירושלים בירת ישראל הנצחית ואודי עצר מונית עד למשרדה של רותי. "ביי מתוק שלי נישקה רותי לאהוב ליבה "וכפי שקבענו אתקשר אליך כשארצה לעזוב את המשרד ותקח אותי הביתה?" אני לא בטוח אצטרך לחשוב על זה חחחח" אודי זה בכלל לא מצחיק כי ממילא לא בא לי בכלל על העבודה אך זה סיפור אחר" המונית הגיעה ליעדה ושניהם ירדו ממנה ואז הפרופסור המאוהב נישק את השפתיים שכה אהב "נבר בשיערה האדמוני הפרוע ולחש לה את שלי את אהבתי את המאהבת שלי ואני שלך עד שתחליטי שאני כבר זקן מדי ותעיפי אותי??" נראה לך????? אז זהו שלא אם עוסקים אנו מי יעיף את השני אז זה מפחיד אותי כי אתה עלול להפכח ותמיד תמצא אשה צעירה יפה חטובה שלכבוד יהיה לה להיות לצידך".

"רותי גמרנו עם השטויות אוקיי? "ואני עכשיו הולך לעשות את מה שביקשת ממני לצלצל לאסתי ולתת לה את כל מה שהיא צריכה ממני ובזה דרכינו אחד עם השנייה תמו" "אודי איזה יופי אני גאה בך זה שווה עוד נשיקה עכשיו מיד אודי התכופף קימעה וטרף את שפתיה החושניות של אהבת חייו ועכשיו אמר לה :" רוצי לעבודה "!!!!!!!!!

רותי עלתה למשרדה וכל הצוות שהיה באותו זמן במשרד קיבל אותה בחום ואהבה!!!" מה שלומך" שאל אותה שמחוני ? " אני מרגישה כבר הרבה יותר טוב אך פשוט עייפה הייתי לצידה של אמי כשאבי עבר ניתוח מאד מסובך וקשה ולא עזבתי אותה עד לשחרורו וכעת שניהם נמצאים בבית מלון "בזל" שם קיימת יחידה בשם "פרוקדיה" וכל מבוטחי קופ"ח מכבי זכאים לאחר ניתוים הקשורים ללב להתארח שבוע ימים במלון זה כדי שהשחרור מבית החולים לא יחזיר את החולה מיד הביתה ויש את הפריוילגייה הזו שבהמלך שבוע ימים הוא ישהה במלון זה כשבמהלך 24 שעות ביממה נמצא שם רופא, אחיות ואנשי סגל אחרים ואם יש בעייה כלשהי הצוות זמין להקשיב ולפתור אותה.

אני גאה שהצלחתי לקבל חדר זוגי ואמי (תמורת תשלום כמובן) נמצאת כל הזמן ליד אבי שומעים הרצאות בעקבות הניתוח ואבי נבדק מדי יום ביומו ע"י רופא כשהוא מודד את ל.ד. שלו אמורים גם לעשות לו בדיקות דם כאלה ואחרות וכל זה נותן לו בטחון שהוא בידיים טובות – "חבל אמר שמחוני שלא ניתן להאריך את השהות בעוד שבוע " אתה צודק שמחוני ענתה לו רותי אך גם השבוע הזה מקווה יעזור להורי לחזור הביתה בטוחים יותר וכמובן יש בדיקות במירפאת בית החולים, יש צורך להוציא לאבי את התפרים ועוד כהנה וכהנה פעולות"

לפתע הגיע המנהל הראשי של המשרד ומיהר ללחוץ את ידה של רותי ובירך אותה בברוכה השבה וביקש כשתסיימי עם החבר'ה אשמח שתכנסי למשרדי. "ודאי מר גלבוע אני ברגע זה סיימתי ואני לרשותך"

מר גלבוע נתן לרותי להכנס ראשונה לחדרו והוא הלך בעקבותיה. לאחר שסגר את הדלת "הנחמדות שלו ברחה ממנו והלאה" רותי אני פשוט לא מבין כיצד הרשית לעצמך לא להופיע בתיק ההוכחות שנקבע לפני למעלה מחדש ועוד יותר כיצד הרשית לעצמך להעדר למעלה מחדש ולא טרחת אפילו ליידע אותי מה קורה אצלך? מתי את אמורה לחזור וכו'? מר גלבוע "אני בשוק אני בהלם טוטאלי " אתה כועס עלי למה ????? כי אבי היה בסכנת מוות וישבתי לצידה של אמי בימים כה קשים לשתינו" אתה כועס עלי כי לא טלפנתי """"?????? מר גילבוע אם מישהו היה אומר לי שזו תהיה קבלת הפנים שלך כלפי הייתי מוכנה "להרוג אותו" אך כנראה טעיתי לגביך וטעיתי בגדול"

"בוא נתקדם עם שיחה זו שיותר מלגרום לי עגמת נפש וכאב לב עצום , היא לא עוזרת לי במאומה יש לך עוד משהו לומר לי ??? כן !!!! "אוקיי אני מקשיבה" מאחר ואת אחת מהשותפים במשרד זה שאני יסדתי אותו לפני שנים רבות "עם 10 אצבעותי בלי שום עזרה = אני מבקש שתעזבי את המשרד לא לפני שתפוצי על היותך שותפה אמנם לא זמן רב אך את שותפה" רותי פרצה בבכי ויצאה מחדרו כשהיא טורקת את הדלת וטריקה זו נשמעה בכל המשרד. המזכירות קמו מיד לקראתה ושאלו " רותי למה את בוכה ? זה לא סוף העולם " בואי נכין לך כוס קפה ובבקשה תרגעי"" גם עוד מספר עורכי דין וכמה מתמחים יצאו מחדריהם לשמע טריקת הדלת החזקה וכולם סבבו אותה וניסו להרגיעה. מר גילבוע יצא מחדרו וביקש "שההפגנה תתפזר" וכולם כמו שפנים חזרו לחדריהם". רותי נכנסה למשרדה והפלא ופלא המשרד שלה מזה שנים כבר מאוייש ע"י עורכת דין צעירה וכשראתה את רותי קמה ממושבה ורק אמרה "נעים לי מאד שמי מאיה".

רותי ביקשה ממנה אם היא יכולה לעשות לה טובה לצאת מהחדר ולהרשות לה לצלצל שיחה מאד אישית? "ודאי " השיבה מאיה – קחי את הזמן !!!!!!!"

רותי כמובן צלצלה לאודי כשהיא בוכה ומדברת בצער עמוק אודי מה עלי לעשות ???????? תמתיני לי שם אני מיד בא אלייך" אבל אודי אולי לא כדאי?????? רותי אנא תקשיבי לי המתיני לי בחדרך "אין לי חדר הוא מאוייש ע"י עורכת דין אחרת" אוקיי צאי למדרגות ואני בא אלייך ועוד משהו תשאירי את הדלת החיצונית פתוחה כדי שהסגל יראה שלא נטשת את המשרד" מאמי אוהב אותך תשמרי על עצמך"

רותי נהגה בדיוק כמו שאודי הדריך אותה וכל רגע היה ניגש אליה אחד מעוה"ד או מהמתמחים ומבקש ממנה שתכנס לחדר. "תודה ענתה רותי אני רק מחכה למישהו ואז אכנס למשרד"

המשך יבוא


תגובות (3)

מה היא תגובתכן ? יש מצב לתגובה ??? כן ? כן! לא ? לא!

ביי בקי

03/07/2011 20:53

העולם מאוד אכזר ! אני לא מבינה איך הוא יוכל לפטר אותה היא העורכדינית הכי טובה שלו והוא עוד מאז לפטר אותה ? חוצפן ! אודי ורותי ממש מתוקים ביחד אני ממש שמחה שהם מתחנים ורותי בהריון :)

03/07/2011 21:04

מרי החביבה

אמנם עניתי לך כבר מקודם בענין העבודה שאת אמורה לעבוד ואיחלתי לך הצלחה אך כשאת מגיבה בכזה חום בכזאת התלהבות אני ממש לא יכולה לוותר ולכתוב לך שוב רק מלה אחת קטנה שבתוכה מוטבע עולם ומלואו " ת ו ד ה " בקי

03/07/2011 22:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך