בקי
הפרופסור רוזן הראה למר גילבוע בדיוק מי הוא ומי רותי ושאיתה איש לא יכפיש את שמה נראה מה יקרה הלאה יש למה לצפות!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 03/07/2011 687 צפיות 3 תגובות
הפרופסור רוזן הראה למר גילבוע בדיוק מי הוא ומי רותי ושאיתה איש לא יכפיש את שמה נראה מה יקרה הלאה יש למה לצפות!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לא חלפו יותר מ-20 דקות ואודי הגיע למשרד שהיה מקום עבודתה של אהובתו מס. שנים וכעת היא יושבת בבושת פנים במדרגות. הוא חיבק אותו לחיקו ולחש לה "רותי אני מבקש ממך "את לא מתערבת בשיחה שלי אפילו אם את "מתה" להתערב? מבטיחה מתוקה שלי ? " כן !!!! "יופי אז בואי נכנס ונטרוק את הדלת כדי שכולם ישמעו שמישהו הגיע " ואכן אודי טרק את הדלת לאחר שנכנס למשרד.

הוא נקש בדלת של גלבוע והלה הופתע לראותו " פרופסור רוזן לכבוד לי לארח אותך במשרדי הקטן" וכשראה את רותי אחריו שוב כעס עליה ואמר לי גב' נבות נראה לי שהשיחה בינינו כבר נסתיימה" אז זהו שלא – אמר אודי ! סליחה פנה גלבוע לאהוד מה קורה כאן??? שב בקשה ומיד נסביר לך מה קורה" !!!!!!!!!!!!!. ובכן גלבוע ידידי משכבר הימים עד ליום זה שאני פשוט סולד ממך " תקשיב ותקשיב טוב למה שאומר לך ולא אחזור על שום משפט פעם שנייה" מגיעה לעבודתה עורכת מוערכת, שותפה במשרדך (וחבל שכך) ומספרת מה עבר עליה בחודש ושבוע האחרון ואתה מפטר אותה בבושת פנים ????????? אתה מאייש את משרדה במישהיא אחרת ???? "כן ענה לו גלבוע זו זכותי" "מר גלבוע זכותך בטלה בשישים בענין זה" ועכשיו תאזין ואל תפריע לי בבקשה". אתה מיד ממש מיד "מסלק את הגב' שיושבת במקומה של הגב' נבות ומחזיר את הגב' נבות לעבודה לאלתר" גלבוע לא רוצה לשמוע את קולך עד שלא אסיים" הגב' נבות היא אשה בהריון ואין לך שום זכות נהפוך הוא אסור לך לפטר אותה בכלל" הבנת ? יופי !!!!!!!!! הגב' נבות שיושבת במדרגות כמו "עני בפתח" היא רעייתי !!!!!!!!!!!!! ואתה הכפשת את פניה ברבים, אתה הלבנת את את אישיותה ברבים בפני כל המשרד שאתה יסדת " יופי מגיע לך צל"ש. עכשיו דבר ראשון "סלק את המ"מ של רעייתי ותן לה להכנס למשרדה מזה די הרבה שנים!!!!!!!!!!

מר גילבוע פנה אליו אודי בשנית "אם אתה מתכוון לשמוע בעצתי "ותאמין לי כדאי לך" אזי רותי נשארת לעבוד במשרדה ככל יכולתה "רותי בהריון , רותי רעייתי ואתה תתנהג אליה כמו שמגיע לה בתור עורכת דין חרוצה, מבינה, מתייחסת בכבוד כלפי כולם שמה הולך לפניה הן בבית המשפט, הן בקרב שופטים רבים שהיא הופיעה בפניהם ןאתה ידידי לשעבר בוש והיכלם לך "אנשים כמוך לא ראויים אפילו ליריקה. מהי תשובתך ???????? "אוקיי אני אמלא את בקשתך!!!!:

יפה ואת מתוקה שלי חיבק את רותי אל גופו ונישק לה על לחייה "עכשיו הבנתי את מה שאמרת לי לגבי העבודה" אך NO MOOR "נכון מר גלבוע ???????? " נכון" !!!!!!! אנו יורדים לבית הקפה שבפינת הרחוב ועד אז פנה את חדרה והחזר אותו כפי שהיה קודם ששייך לגב' נבות – רוזן ותעסיק אותה עד שתוכל לעבוד בעבודות קלות כלומר תיקים קלים ללא אתגר רציני והופעות בבית המשפט כמה שפחות.

בואי מאמי בואי נרד לשתות כוס קפה שאולי אולי יעזור לנו לשכח את הרעה הענקית שהרעיף עלייך מר גלבוע".
המשך יבוא


תגובות (3)

היי בנות היכן אתן ? תגיבו אם בא לכן !!!!!!!!!!בקי

03/07/2011 20:52

אודי באמת גבר גבר ! מגיע למר גלבוע מה שאודי אמר לו " שהוא לא שווה יריקה " :) אודי הוא גבר אמתי הגברים של היום יותר נכון חלק מהגברים של היום צריכים לילמוד מימנו איך להתנהג לגברת :)

03/07/2011 20:59

מירי "מתה עלייך" בהצלחה בכל אשר תפני בקי

05/07/2011 19:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך