בקי
האמת אין לי רצון להגיב כי ההתנהגות של ה"בכיר" פשוט מחליאה אותי וזהו

רומן אהבה

בקי 03/07/2011 1393 צפיות 9 תגובות
האמת אין לי רצון להגיב כי ההתנהגות של ה"בכיר" פשוט מחליאה אותי וזהו

רותי הפגועה קשות מהיחס כלפיה ירדה עם אהובה לבית הקפה הקרוב כשהוא מחבק אותה ותומך בה ללא גבול."רותי פונה אליה אודי??? את חושבת שתוכלי להמשיך לעבוד במשרד זה או את ממש רוצה להסתלק משם? "אודי כשאתה לי "חומת – מגן" אני ודאי רוצה להמשיך להיות במשרד זה על אפו וחמתו של גילבוע, הסברת לו היטב את המצב חחחח ולכבוד לי להקרא "רעייתך" מתוק שלי" אפרופו "רעייה" כנראה לא יצא לך לדבר עם אסתי כי הזעקתי אותך S.O.S" זה שהזעקת אותי אני שמח אך לידיעתך ממי שלי כן דיברתי עם רעייתי לשעבר והסכמתי לכל מה שהיא תבקש אך עליה להעלות הכל על הכתב ותשלח לי את בקשותיה בפקס נחיה ונראה מה יהיה. מתוקה שלי זה לא מעסיק אותי בכלל את מעסיקה אותי מאד ואינני רוצה להפוך את החדשים הכי יפים באשה צעירה כשהיא בהריון להפוך אותם לחדשים לא נעימים כשאת תראי את גלבוע תקבלי פיך ברכיים ועוד כאלה דברים זאת לא הסכים בשום אופן" אודי אני מציעה שאגיע לעבודה ונראה מה ילד רגע אם יהיה לי מאד לא טוב ומאד לא נעים אהיה גלוייה איתך ואז נטכס עיצה באיזה תנאים אני אפרוש ???? אך בינתיים בוא לא נקדים את המאוחר למוקדם "נחייה ונראה".

רותי ואודי לגמו מהקפה וכמובן עם קרואסון שוקולד טעים מאד והיא שאלה אותו "ואיך קיבלו אותך בבית המשפט ? "הם החליטו לפטר אותי ושלחו אותי להיות העוזר של גלבוע" חחחחח מצחיק מאד אודי אתה צוחק עלי נכון ?????? "למה שאצחק ? בדיוק ברגע זה בא לי להזמין אותך לשחרר לחופשי את הכסא בו את יושבת ובואי אלי אני רוצה להרגיש אותך על בירכי. לא הייתה זקוקה להזמנה נוספת ורותי התיישבה על בירכיו של האיש המקסים ששלח לך אלוהים לחיות לצידו ולגמוע בגמיעות ארוכות את הידע העצום שיש בו יחד עם האישיות המבריקה שלו – אלוהים תודה !!!!!!!!!!!!!!!!!!

"אודי אולי נעלה ??????? אוקיי מבחינתי זה בסדר רותי אנא בבקשה בלי עצבים אסור לך להתעצבן ואם לא יהיה לך נוח "אני מעיף אותך משם ב=2 דקות " הם סיימו את הקפה והקרואסון ושוב עלו למעלה למשרד. הגב' שהייתה בחדרה של רותי ישבה בחדרו של גלבוע "מוזר מאד" חשבו אודי ורותי אך זה לא מעניין אותנו"

רותי הגיעה לחדרה ואודי בעקבותייה ואכן חדרה היה ריק ורק כמה תיקים היו על שולחנה." אודי אתה "משוחרר" ואם ארגיש משהו שלא נעים לי אני מצלצלת אליך ואתה תקח אותי הביתה" ברצון רב מתוקה שלי. הוא רכן לפניה היפהפיות ונישק לה בלהט ובתמיכה שהיא איננה לבד !!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (9)

איזה מסכנה!!!!
רק משהו לא היה מבן לי….כאילו דילגת על קטעים….O.o
ואני יודעת שאמרתי לך את זה אבל אני ממש אשמח אם תקחי את ההארות שאמרתי לך ותיישמי אותם כי זה מציק לי בעין, ואם תעשי אותם הסיפור שלך יהיה מ-ו-ש-ל-ם-!

03/07/2011 17:47

היי יהלה תודה רבה על התגובות שלך את משהו משהו אני לא כל כך מבינה מה כוונתך "כאילו דילגתי על קטע" אשמח אם תסבירי לי ביתר פרוטרוט כי אני לאחר התגובה שלך התחלתי לשים יותר לב "…………" את שמת לב ????? אולי תואילי להסביר את עצמך . אודה לך מאד ושוב תודה מכל הלב ב ק י

03/07/2011 17:53

כאילו יש רווח בין הפרקים…אולי פרקים שפספסתי?

03/07/2011 17:55

תודה שחזרת אלי נראה לי שיתכן ופיספסט כמה קטעים. אני רוצה לומר לך שעוד שני רומנים "מדליקים" (סליחה על הצניעות חחחחח) יועלו על המירקע ולגביהם אתנהג בצורה יותר "חכמה" אציין מספרי הפרקים ואהיה יותר ספציפית עם החמרים שאני משחררת לאתר "סיפורים" שאני ממש "מתה עליו" חבל"ז -פשוט פורש לפנינו יריעה רחבה ורק מבקש "תכתבו" תכתבו" וכו'.

תודה יהלה ונמשיך להעביר תגובות אחת לשנייה – בברכה בקי

03/07/2011 18:01

אין על אודי!! גבר כלבבי ! הסיפור שלך מושלם ואני ממש מאוהבת בסיפור זה חחח :)אני מאוד מקווה שתמשיכי לכתוב ממש בקרוב :)

ותודה על תגובתך בסיפורי:)

03/07/2011 20:11

היי מרי החביבה

חן חן על המלים כל חמות ואני בטוחה שהן יוצאות מליבך את ממש מקסימה ועוד משהו רציתי לומר לך שהכתיבה שלך מהממת דרכה אפשר לחוש כי יש לך לב רחמן וטוב. תמשיכי לכתוב בבקשה תמשיכי את כותבת חבל"ז ובכייף אקרא עוד חמרים שלך ואביע את דעתי – שככל הנראה לפי מה שקראתי את סיפורייך – דעתי תהיה חמה בברכה בקי

03/07/2011 20:41

תודה לך בקי אני ימשיך לכתוב בימים הקרובים כי עכשיו אני עובדת ! אז אני משיך בימים הקורבים אז תעקבי אחר הסיפורים :)

03/07/2011 20:50

בקשה לי אלייך תמשיכי את תאונת דרכים אני מאוד רוצה את ההמשך :)

03/07/2011 21:10

היי מרי
בהצלחה בעבודה שאת עובדת מקווה שהיא נעימה לך ואולי יש לך גם חברה נעימה בעבודה זו ? מקווה – תרגישי בכייף – וכשתחזרי לכתיבה אקבל אותך בזרועות פתוחות.

ביי ונמשיך להביעה תגובות על הסיפורים שלנו בקי

03/07/2011 22:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך