רומן אהבה

בקי 03/07/2011 542 צפיות אין תגובות

רותי נכנסה לחדרה כשאודי בעקבותיה. שולחן הכתיבה היה כמעט ריק זולת מספר תיקים לטיפולה.
"אודי אתה יכול ללכת עכשיו ואני אסתדר "
"רותי את בטוחה שתסתדרי" ? "בלי עצבים נכון מתוקה ?"
"ברור" אין לך סיבה לדאוג"
"טוב מתוקה" אם את צריכה אותי צלצלי אלי מיד"
אודי הלך לדרכו לא לפני שנישק את אהובתו ושב והזהיר שלא תתעצבן חלילה וחס.
רותי נותרה לבדה בחדר שכה אהבה עד לפני כ-5 שבועות לערך והיום החדר קר ומנוכר וממש לא נעים לה אך היא החליטה כי תנסה להסתגל ורק אחרי שתחוש כי אינה מסוגלת יותר תעזוב את עבודתה.
הטלפון צלצל והיא ענתה: "הלו היי רותינקה"
"היי מאמי מה שלומכם"
"אנחנו מרגישים טוב ואבא נראה כבר יותר רגוע ופחות חיוור"
"רותינקה רציתי לשאול איך הגעתם לירושלים? נסעתם ברכבת"
"כן מאמי נסענו ברכבת והנסיעה הייתה ממש נעימה"
"רותינקה כיצד קיבלו אותך בעבודה ? את נמצאת עכשיו בטריטורייה שלך שכה אהובה עלייך"
כאן רותי נשברה ודמעות הציפו את עיניה , אך כמובן עשתה כל מאמץ להמשיך בקול טבעי את השיחה עם אמה
"מאמי אני בעבודה והתקבלתי ע"י כולם בהמון אהבה וגעגועים"
"ומה שמו העו"ד הראשי גלבוע ? נכון גם היא שמח לראותך ?????? ( רותי היתה המומה איזו אינטואיצייה אמהית יש לאשה הזו המתוקה – מדהים
"כן מאמי גם הוא בוודאי ממש שמח לראות אותי חזרה ואף אמר לי שהוא התגעגע אלי"
"יופי ילדה שלי מדהימה – אז אם הכל אצלך בסדר ואין ספק שגם אצל אודי הכל בסדר עכשיו אנחנו יכולים להמשיך "להתפנק במלון " והשיחה נותקה.
רותי החלה לעיין בתיקים שהיו על שולחנה וראתה שצריך לכתוב בכולם סיכומים והיא ממש שמחה שלפחות תהיה לה תעסוקה וסיכומים היא ממש אוהבת לכתוב. רותי לא הרגישה כיצד הזמן חלף והיא כותבת וכותבת ופתאום אודי נעמד לידה !!!!
"אודי מה קרה ? צריך לקרות משהו כדי שאבוא לבקר את רעייתי בעבודתה?????????
"אודי הכל בסדר ? "ודאי שהכל בסדר למה את חושבת שמשהו לא בסדר ????
"אין לי מושג" רותי שתית במהלך היום ??? לא ממש לא קמתי מהכסא" אוקיי תתארגני ואנו נוסעים הביתה " כבר ? סליחה ? רותי בבקשה קומי וניסע הביתה " !!!!
"טוב אני רק מסיימת את המשפט" ומיד קמה והולכים .

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך