בקי
איזה כייף לחוות אהבה כל כך נפלאה כל כך מהממת ופשוט לרצות לא להפרד אחד מהשנייה יופי

רומן אהבה

בקי 03/07/2011 555 צפיות אין תגובות
איזה כייף לחוות אהבה כל כך נפלאה כל כך מהממת ופשוט לרצות לא להפרד אחד מהשנייה יופי

רותי סיימה לסדר את השולחן ומיד התפנתה לחזור עם אודי הביתה. הם יצאו מהמשרד ולא ראו איש לא עמדת המזכירות שהייתה ריקה וכן כל החדרים היו סגורים.
"אודי אמרה לפתע רותי "איזה כייף שאני שייכת לך כמה בטחון מקנה לי הזוגיות הזו המהממת כמה אני אוהבת אותך אין לך מושג וטוב שכך כדי שהמניות שלך לא יעלו חחחחח"
"רותי אהבת חיי אני כרוך אחרייך כמו בחבל הטבור לא מעניין אותי כלום זולתך" רק אותך אני אוהב מתוקה יפהפייה שלי".
האוטו המבהיק של אודי חנה ממש ליד המשרד והוא כג'נטלמן אמיתי פתח לאהובתו את הדלת ולאחר שנכנסה בוא סגר את הדלת ומיהר לתפוס את מקומו ליד ההגה!!!!
"מאמי שלי אני הייתי בבית היום איווררתי אותו וקניתי כמה מצרכי מזון

"וואו אודי איזה כייף כשאתה מדבר על מצרכי מזון אני מה זה רעבה !! מהקפה והקרואסון בבקר לא הכנסתי ולו פירור לפי ולצערי גם מים לא שתיתי"

"כל הכבוד רותי לא שתית אפילו מים ? מדוע כי היית צריכה לכתוב סיכומים? נשמה שלי את צריכה לדאוג לעצמך ולזה שנושאת את ברחמך " את רוצה להתייבש" חלילה !!!!!!????????
"אודי תאמין לי שאם לא היית מזכיר לי שאני בהריון בכלל פרח לי מהראש דבר כה נפלא שקורה לנו"
תוך כדי השיחה הגיעו הביתה. אודי החנה את האוטו בחזית הבית מקום שמיועד לחנייה ושניהם נכנסו פנימה –

"אלוהים קראה רותי מכל הלב "וואלה זה לא בית זה ארמון " וואו איזה כייף לי שאגור עם אהוב לבי בדירה חלומית שכזאת " וואו אני כה נרגשת " וואו אני כל כך אוהבת אותך חיים שלי"
"וואו וואו וואו"
אודי לא עמד בהתפעלותה של אהובתו וחיש קל הרים אותה בזרועותיו החסונות השכיב אותה בעדינות אין קץ על המיטה הזוגית ופשוט סגד לה. "אני רוצה להכין ראשית ארוחת ערב ואת תנוחי מכל היום הקשה שהיה לך ואפילו תנמנמי מתוקה שלי וכשאהיה מוכן עם הארוחה אבוא להעירך"

"אודי בוא אלי שנייה בבקשה "הנה אני כאן לידך" בוא נשק לי חזק כפי שאתה יודע והוא רכן עליה והרעיף נשיקות עם אהבה עצומה והיא שאלה חרש
"אתה מאד רוצה להכין ארוחת ערב או שזה סובל דיחוי קל ? "רותי את לא אכלת כלום נכון" אז עוד כמה דקות לא "אתעלף מרב רעב!!!!!

אודי הבין את הרמז הברור כשמש ולאט לאט הוריד את בגדיה והיא נשארה לפניו שוכבת על המיטה עירומה כביום היוולדה. "אני שלך" הוא נישק לה לאורך גופה התמיר והחטוב לחש לה מילות אהבה והיא לא נשארה בצד היא אהבה אותו כמו שלא אהבה אי פעם"
כהרגלי אינני נוהגת להציץ למרחב הפרטי של הזוג המאוהב שלנו בכל רמ"ח אבריו ולכן הנה יצא החוצה ואולי אמצא משהו ל"נשנש" אולי ? מה שבטוח זה אולי" ???????????


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך