בקי
הפרופסור כמו נער צעיר בכה כשאהובתו הזכירה על הנסיכה שתגיח לאויר העולם, הוא לא עמד בכל היופי הזה שלה ומהמלים החמות והכנות ופשוט בכה ממש כך בכה כי התרגש עד לשד עצמותיו

רומן אהבה

בקי 03/07/2011 620 צפיות 3 תגובות
הפרופסור כמו נער צעיר בכה כשאהובתו הזכירה על הנסיכה שתגיח לאויר העולם, הוא לא עמד בכל היופי הזה שלה ומהמלים החמות והכנות ופשוט בכה ממש כך בכה כי התרגש עד לשד עצמותיו

הזוג המאוהב מאד מאד "שכח" מהארוחה ושניהם עלו לפסגות אדירות ברמות האהבה, התאווה והתשוקה אחד לשנייה.

כפי שכבר כתבתי אני לעולם לא מפריעה ולא "מציצה" לקודש הקודשים" של גיבורי סיפרי ולאחר זמן "מי בעצם מעניין אותו הזמן " ??????? יצאו שניהם לסלון הענק וצעדו שלובי זרוע מחייכים אחד לשנייה ונכנסו למטבח.

המטבח המאובזר בשיא החידושים היה גדול מאד ומרווח ובמרכזו היה שולחן גדול ומסביבו כיסאות תואמים," רותי בואי הנה בקשה הנה מקומך שבי יפה שלי."

"אודי איזה כייף לאכול במטבח כה מושלם ומבהיק בנקיונו וואו איזה כייף לי וכמה אני רעבה יש משהו לאכול" "נמצא משהו בשביל הנסיכה שלי" הוא פתח את המקרר הענק בצבע כסף נפלא והחל להוציא ממנו מכל טוב הארץ סלטים, דג מלוח, נקניקים ואף ביצים מבושלות"

"אודי אני חוזרת ושואלת יש משהו לאכול ? האמת שלא "חשבתי שנזמין פיצה וצחוק מתגלגל פרץ משניהם באותה שנייה ממש.

אודי האכיל את נסיכתו ובין ביס לביס הרעיף עליה נשיקות אשר הביעו את אהבתו שאותה אפשר לצפות רק בבית הקולנוע אך זו האהבה זו מתרחשת בחיים האמיתיים של שניהם.

אודי הכין גם קפה בעל ארומה "משכרת" וכך ישבו שניהם במטבח אכלו, התנשקו, שתו התנשקו ונראה לי שאני כבר יודעת או צופה לפחות לאן ילך הזוג המתוק הזה לאחר ארוחת הערב? אך למה להקדים את המאוחר למוקדם.

"רותי אמר אודי אחרי שנסיים את הארוחה בא לך "להשתכשך איתי באמבטייה" "בשמחה רבה מתוק שלי " אבל יש לך בכלל חדר אמבטייה ? "לא מה פתאום יש לי בחצר צריף קטן המשמש לרחצה"
יופי פרופסור שלי היקר והיכן נרחץ את הנסיכה שלנו כשתגיח לעולם ?

רותי שמה לב שדימעה קטנטנה זלגה מעינו של אהובה והיא קמה ממקומה התיישבה על בירכיו ונישקה אותו בלהט נעורים ובהבעת תודה על כל היופי הזה שמעניק לה הגבר המקסים הזה ורק בגללו ובשבילו "כדברי המשורר" "לקום מחר בבקר עם שיר חדש בלב " זה נכתב רק עליו חייכה רותי והמשיכה להלעיט על אהובה נשיקות למכביר כשהיא מלטפת את ראשו וממשיכה לנשק וממשיכה לאהוב עד אין סוף

המשך יבוא


תגובות (3)

ואווו איזה חמדים ^_^ (פרצוף חמוד ) אני מקווה שהם ימשיכו להיות מאושרים לנצח נצחים : אנא המשכי אצ סיפורך המקסים :)

04/07/2011 17:50

איזה חמודים!!!
מממש!!!!!

04/07/2011 17:57

מירי ויהלה המתוקות תודה רבה על התגובות באהבה בקי

05/07/2011 09:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך