בקי
קדה קידה עמוקה לפרופסור המקסים שאוהב את רותי אהבת נפש ו"אוסר עליה להמשיך לעבוד את המפלצת גלבוע" הוא כבר יעשה אתו את החשבון אך רותי אסור לה לחיות במאורת נחשים שכזו" אודי מותר לי משהו לומר לך ????????? גם אני מאד מאד מאד אוהבת אותך (תודה ב.ל.)

רומן אהבה

בקי 04/07/2011 818 צפיות 7 תגובות
קדה קידה עמוקה לפרופסור המקסים שאוהב את רותי אהבת נפש ו"אוסר עליה להמשיך לעבוד את המפלצת גלבוע" הוא כבר יעשה אתו את החשבון אך רותי אסור לה לחיות במאורת נחשים שכזו" אודי מותר לי משהו לומר לך ????????? גם אני מאד מאד מאד אוהבת אותך (תודה ב.ל.)

"אודי פנה לאהובתו ואמר לה: רותי מתוקה שלי יש לי בקשה מאד מאד גדולה אלייך ומקווה שתעתרי לה" אודי קרה משהו ? אתה לא בקו הבריאות ? אנא אל תפחיד אותי ?

הסירי דאגה מלבך אני בריא יותר מבחור בן 20 חחח " "אוקי זאת אני יודעת כי חוויתי את בריאותך על בשרי חחחח ואני שמחה לשמוע זאת אז איזו בקשה אתה מבקש ממני? " " אני מבקש ממך שלא תחזרי לעבוד במשרד שבראשותו של גלבוע הרשע וזה יעלה לו מאד ביוקר כל ההתנהגות הבזוייה שהתנהג כלפייך" אבל אודי "שנייה מאמי תני לי לסיים: את יכולה להרשות לעצמך לא לעבוד בכלל להנות מכל רזי החיים מצבי הפיננסי מאפשר לי לפרנס אותך יפה שלי ואת הנסיכה שבתוכך " את יכולה להיות יותר עם ההורים שלך הם יקבלו אותך בזרועות פתוחות ובקיצור בואי נקרא לילד בשמו אני מתחנן בפניך שתעזבי את העבודה שם לאלתר".

"רותי הבינה שהוא מדבר בשיא הרצינות ולכן ענתה לו גם בשיא הרצינות: "אודי שלי ראשית אני מודה לך על המלים היפות שלך אך כיצד אמלא את התכנים בחיי כשאהיה מחוץ למעגל העבודה ? לפחות עד שאלד את הפשוש/ית שלנו ? "אוקיי אמר לה אודי גם על זה חשבתי: בפרקליטות מחפשים עורכת דין לחצי משרה – זה אומר ככה: "ללכת עם להרגיש בלי" ושניהם צחקו מהידע של הפרופסור באימרות של הצעירים חחחחחחחחח ומה אני מתכוון ?

"תקומי בבקר תלכי לעבודה אינך צריכה להוציא את הנשמה ואינך צריכה להיות "נעולה" בחדר כמו אסירה תהיי בין אנשים נפלאים שאולי חלק מהם את מכירה ובשעות הצהרים משהו כמו 13.00 או 14.00 תחזרי הביתה תעשי מה שבראש שלך. תמתיני לבן זוגך (שהוא לשמחתי אני חחחחחחחחח) עם ארוחה מוכנה ותחזרי להיות רותי שאני כה אוהב שאני מוכן להקריב את עצמי למענך – אך לא אסכים בשום פנים ואופן שתמשיכי לעבד אצל הגלבוע הרשע הזה מאחר ואני עומד לתבוע אותו בשמך ובשמי והוא ישלם הרבה מאד פיצויים על ההתנהגות הנבזית שהתנהג כלפייך"

" לחיות בגוב האריות – בפרט אשה בהריון זה מאד מסוכן גם לאמא וגם לעובר שבבטנה. "אודי" :רק רגע מאמי אם חלילה מצבי הכלכלי היה קשה ואת היית חייבת לעבוד כדי לעזור בכלכלת הבית זה סיפור אחר לחלוטין אך המזל הטוב אהב אותך והתאהבת בי (היא לא נתנה לו להמשיך ומיד התיישבה לידו ונישקה לו באהבה ובתאווה ובתחושה שאכן מזלה שיחק לה" אודי אני רוצה לענות לך במשפט אחד : "כל מה שאתה חושב לגבי אני אשמע לך ואשמח לעזוב את הגלבוע הזה שמרר אתמול את חיי "וזרק אותי לאשפתות"

"יופי נשמה שלי כך אני אוהב את רעייתי בדיוק כך ועוד משהו באם המשרה שאני מדבר עליה לא תראה לך לאחר כמה ימי נסיון את רשאית לקבל את החלופה ופשוט להנות מהחיים לעשות שופינג לנסוע להורים לפנק את בן זוגך חחחחח ועוד כהנה וכהנה דברים שעוזרים הן לנשמה הן לבריאות הפיזית ופשוט זהו זה "

"תודה אודי אין אדם יותר ישר ממך , בעל היגיון בריא ואוהב אותי מכל הלב" צודקת גבירתי הפרקליטה"
ועוד משהו מאמי" נחכה שאביך יחלים ויתחזק ואז אני רוצה לדבר עם הגב' שולמית אלוני בקשר "לנישואין שלנו ונשתדל שזה יהיה בסוף שבוע כדי שמשם יחד עם הורייך נלך לאיזה בית מלון חמוד ונבלה את הסופ"ש ביחד" רותי חשה שעיניה דומעות """רותי מה קרה לך " העלבתי אותך מתוקה שלי למה את בוכה? " מרב אשר מרב אהבתי אליך מרב התודה שאני מודה ליושב במרומים שכיוון אותי להלך "בדרך המלך – וכפי שהמשורר אומר : דרך המלך היא לי דרכי היחידה" הוא הראה לי בדיוק לפגוש אותך להתאהב בך ולהיות בת הזוג שלך והאם המאושרת עלי אדמות של הנסיך או הנסיכה שלך"

"אז בואי אלי עכשיו ותפסיקי לבכות בואי תני לי את השפתיים שלך בבקשה ואפרופו נסיך נסיכה תקבעי מחר אצל גינקולוג שתהיי במעקב אצלו ושידאג לכל הבדיקות וכל מה שעליך לעשות עד לשעת השין השעה שתלדי מישהי או מישהו יפהפה כמוך "

המשך יבוא


תגובות (7)

היכן המגיבות שלי ? קדימה לעבודה חחחחחחחח בקי

05/07/2011 22:19

מקסים מ100מם אני חולה על הסיפור :)

06/07/2011 16:02

היי מירי את המנוף שלי שמניפה אותי להמשיך הלאה
חן חן ואנא המשיכי גם את בכתיבה שהיא ייחודית מאד מאד.
תודה בקי

06/07/2011 16:06

בכיף ותודה לך על התגובות אני ממש מאושרת לכתוב לך תגובות את כותבת ממש מדהים :)

06/07/2011 16:12

ואת מירי החביבה כותבת לא פחות טוב ממני – תמשיכי לכתוב, הכתיבה פורשת לפנינו יריעה ענקית שבא כל כותב רשאי לכתוב מה שליבו רוצה. הוא לא מודרך ע"י איש אלא הוא עצמו, החלטותיו שלו בלבד.

מקווה שאינך כועסת שהתגובות שלי תמיד ארוכות כאלה אך חשוב לי להדגיש כמה חשובה היא הכתיבה ולכן אנא המשיכי.
תודה בקי

06/07/2011 16:26

ברור שאני לא כועסת :) אין לי בעיה בכלל עם התגובות שלך להפך הם משמחות אותי :)

06/07/2011 17:10

יופי אני ממש שמחה מירי החביבה!!!!

06/07/2011 17:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך