בקי
מגיע לרותי המתוקה שתהיה מאושרת וגלבוע יכול לחכות לשובה "באין כניסה"

רומן אהבה

בקי 05/07/2011 877 צפיות 4 תגובות
מגיע לרותי המתוקה שתהיה מאושרת וגלבוע יכול לחכות לשובה "באין כניסה"

אודי התעורר בבקר של יום חדש כשלצידו היפהפייה הנרדמת. שערותיה האדמוניות והמתולתלות השתרעו על הכרית הבוהקת בלובנה והקונטרס בין השיער לכרית היווה תפאורה מעניינת ומדהימה. הוא קם בשקט כדי שלא יעיר את הנימפה שלצידו , יצא מחדר השינה (תקראו לזה גם "היכל התהילה) ?! שניהם נכונים במלוא מובן המלה.

בדרכו לאמבטייה "להשתכשך" חייך לעצמו אלוהים כמו אני אוהב את הילדה הזו שאלוהים נתן לי אותה במתנה אלוהים "תודה" ובין הרהורים כאלה ואחרים סיים את ההשתכשכות שהייתה הפעם קצרה כי בלעדיה הכייף, החיבוקים האהבה והתשוקה לא בנמצא.

כשהפרופסור היה מוכן לצאת לעבודתו החליט לגשת לבית הקפה הקרוב ולקנות לפייה הנמה ארוחת בקר. הוא נכנס והזמין 2 ספלי קקאו כריך עם גבינה ו"מלפפון חמוץ" חחחח הגב' בהריון ? נכון!!!! וכמובן 2 קרואסונים עם שוקולד כפי שרותי אוהבת.

הוא חזר הביתה הניח את כל הארוחה על השולחן וכן הצמיד פתק וכך כתב: אין לך מושג אהובתי כמה שמחתי שאת המשכת לישון וחיוך פרוש על פנייך היפהפיות זה עושה לי מצב רוח מרומם. ועוד הוסיף רותינקה !!!!! בשידה שבחדר השינה במגרה הראשונה יש פנקס צ'קים וחתמתי על 5 צ'קים כך שתוכלי לקנות לך את מה שאת רוצה. מעבר לצ'קים יש שם גם כסף מזומן ואת רשאית לא סליחה את חייבת לקחת לך כסף שחלילה לא תצאי לרח' בלי כסף. אוהבת אותך משתוקק אלייך והחיים שלי צבועים בצבע ורוד יפהפה שהפרוש תהילה, נחת והמון אהבה !!!!!!!!!! אם יש לך חשק תוכלי להרים
אלי טלפון בכל שעה שתרצי. ביי אהובה ולהתראות".

"בחדר השינה מתעוררת הפייה ובפינוקי קוראת אודי אודי היכן אתה ? " כשהגבר לא עונה לה היא קמה וראתה את השעה פשוט לא הבינה כיצד יכלה לישון בשקט ושלווה עד חצות היום. אלוהים כבר חצות היום ואני ישנונה. היא נכנסה לאמבטייה וחשבה היכן הגבר שכל כך אוהבת להשתכשך איתו חחח " נו טוב מישהו צריך לעבוד " !!!! היא התקלחה והסתדרה כדי לצאת מהבית לקנות לה משהו לאכול. אך אין לה מפתחות כיצד תוכל לנעול את הדלת " בדרכה לטלפן לאודי המבט שלה התמקד במטבח הענק ומה רואות עיניה את כל מה שאודי קנה לה כבר מהבקר והפתק שהצמיד פשוט הרעיד את ליבה ופעימותיו נשמעו למרחקים.

הגב' הנכבדה התיישבה והתחילה את ארוחתה עם הכריך הטעים והמלפון החמוץ ("איך הוא זוכר כל דבר") ותוך כדי אכילה היא המשיכה לקרוא את הפתק על הצ'קים ועל הכסף המזומן ואם בא לה שתתקשר אליו ?!!! מה זאת אומרת בא לי ???ועוד איך בא לי והיא חייגה לנייד שלו. היי מאמי היי אודי מתוק שלה תודות על כל הארוחה המענגת שקנית עבורי ואתה יודע התעוררתי רק בשעה 12.00 אני פשוט לא מאמינה ?? מתוקה שלי היית כל כך שלווה ופשוט נהניתי להתבונן בך כשאת ישנה עם חיוך רחב על פנייך הזוהרות.

"אודי על ההסבר המפורט בענין הכספים אך שכחת לכתוב לי היכן יש מפתח לדירה " מה פתאום מפתח ? את כלואה עד שאגיע !!!! באמת ??? אין לי בעייה היכל האהבה מזמין אותי לעוד כמה שעות שינה בכייף ובפרט שאני אכולה ושתוייה חחח " רותי בכניסה לדירה יש מתקן עם צרור מפתחות והוא שייך לך קחי אותו ותפוצצי את החנויות ב"שופינג מקיר לקיר" !! "תודה אודי" מתי תגיע היום הביתה ? אני חושב שבסביבות השעה 15.00 כי יש לי משהו להכין כמה שיותר מהר " טוב מאמי נתראה בבית נשיקות והטלפון נדם.
רותי טלפנה להוריה ואמה ענתה "רותינקה מה שלומך מתוקה " את מדברת מהעבודה "? לא אמא'לה לקחתי יום חופש כדי להתארגן ומחר אני מקווה להתחיל את העבודה" יופי מאמי ומה שלום אודי ? "טלית שכולה תכלת" אמת אמא הוא באמת כמו שהגדרת אותו הוא אהבת חיי לעדי עד אמן!!!!! ומה שלום אבא'לה שלי ? יופי !!!!!!! ואללה באמת אמא ? בוודאי הוא נח , רגוע, הולכים להרצאות שמקיימים כאן במלון ואף יצאנו היום קצת החוצה לרחוב ומה אומר לך? "רותינקה שלי "תודה לאל"

יופי אמא'לה נשיקות לאבא שלי שאני כה אוהבת ונמשיך להיות בקשר והטלפון נדם.

רותי החליטה לצאת החוצה ולטייל להנאתה. היא לקחה כסף מהשידה ושמחה וטובת לב יצאה "לשופינג". היא התפלאה על עצמה ששום רגש לא חשה לעבודתה למשרדה שהיה מרכז חייה ובו עבדה שעות ארוכות לעיתים גם אל תוך הלילה ואיך נזרקה בבושת פנים איך הלבין גלבוע את פניה למה למה?????

תוך כדי הטיול נתקלה בחנות "אש" שהיא רשת ובזמנו קנתה לאביה כמה פריטים אצלם וזה היה ברמה גבוהה. היא נכנסה לחנות ואת פניה הקביל גבר צעיר ונאה מאד כשהוא מחייך ניגש אליה וכמו בכל חנות גם הוא שאל "אפשר לעזור" ? "האמת כן" אני רוצה מקטרת מיוחדת לגבר מאד מיוחד וחייכה " "המוכר אמר לה אם תואילו להסתובב במדפים אלה כאן תמצאי מקטרות ממש מיוחדות מגולפות בידי אומן ונראה לי שזה יהיה מרשים להגיש מתנה כה מרשימה לגבר המאד מיוחד"

היא אכן עשתה כדבריו ועינה קלטה מקטרת יפהפייה והחליטה את זאת אני רוצה " המוכר חייך "יש לך טעם עשיר גבירתי הצעירה" "כמה היא עולה " שאלה אותו רותי המחיר הוא -.500 שקלים אך אני כמובן אעשה לך הנחה יפה ותשלמי רק -.400 שקלים " סליחהההההה -.400 שקלים מה פתאום אני קניתי בתל אביב מקטרת אפילו יפה מזו ושילמתי הרבה פחות יחד עם ההנחה שאתה נותן לי. "אוקיי את רוצה עוד משהו "? "ברור" אני רוצה קופסת טבק הכי גברי שאפשר ועוד משהו בסוף קופסא עם סיגרים קובניים שריחם משגע"

המוכר הוריד מהמדף את מבוקשה והיא שאלה אותו ? כמה יעלה לי הכל? תראי גבירתי הכל היה צריך לעלות לך -.700 ש"ח אך אעשה לך סכום עגול .-500 מחיר אחרון. היא חייכה אליו חיוך "ילדותי משהו ולחשה אולי אפשר רק -.400 בבקשה !! העמידה פנים עצובות " "מה אעשה איתך ואני מקנא בגבר הזה שאת קונה עבורו את כל טוב הארץ" רותי שלפה -.400 שקלים והוא נתן לה קופסא מדהימה ובה הניח את המקטרת ואותה ארז באריזה יפהפייה וכן את קופסת הסיגרים ארז לחוד והטבק באריזה אורגינלית וכל זאת הניח בשקית עם פירמה של הרשת לחץ את ידה של רותי וחייך נהניתי "לשרת אותך גבירתי ואת מוזמנת תמיד להכנס לחנות ותתקבלי בסבר פנים יפות כפי שמגיע לך" תודה רבה אתה ממש 10 !!!!!! בר המזל שעבורו נקנה כל זה הוא לא רק 10 הוא 100000000000000!!! היא חייכה ויצאה מהחנות מרוצה וטובת לב"

המשך יבוא


תגובות (4)

איזה חמודים :) אני חולה על הסיפור תמשכי כמה שיותר מהר :)

06/07/2011 06:58

תודה מירי החביבה פרק אחד כבר נשלח למערכת ואת השני אני עומדת לכתוב אותו מיד – לבקשתך חחחחחח יום נפלא שיהיה לך בקי

06/07/2011 09:08

ממש יפה!!!!
תמשיכי!!!!

06/07/2011 09:12

נ.ב
אשמח אם תגיבי לסיפורים שלי שהתאשרו אתמול:)

06/07/2011 14:16
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך