בקי
קוראי היקרים מבטיחה לכם שיש למה לחכות ותאמינו לי אני יודעת על מה אני מדברת !!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 05/07/2011 500 צפיות אין תגובות
קוראי היקרים מבטיחה לכם שיש למה לחכות ותאמינו לי אני יודעת על מה אני מדברת !!!!!!!!!!!!!!

בשעה 14.00. רותי חזרה הביתה שמחה וטובת לב. את אריזת המתנות הניחה בחדר השינה מאחורי השידה ולפתע עלה רעיון ענק במוחה "אולי אבשל משהו לאודי שלי כי הלוא כולם יודעים שאהבתו של הגבר עוברת דרך הקיבה" "אוקיי אמרה לעצמה בואו נראה מה מכילהפריג'ידר הענק שבמטבח" ? "היא פתחה את הפריזר והוא היה עמוס בבשרים בירקות סנפרוסט בבצקים שונים וגם גלידות אפשר היה למצוא שם. אך היא חשבה שבמהלך שנה אחת לא יפשיר כלום.

רותי פתחה את המזווה וגם הוא היה "מפוצץ" אך עינה "צדה" בחבילת עדשים שכה אהבה לאכול. היא שינסה מתניה ומיד הוציאה מהארונות של המטבח סיר קערה מסננת והחלה במלאכה. העשייה נעמה לה מאד מאד כי כל הזמן היתה דמותו של אודי לנגד עיניה והייתה בטוחה שהוא יאהב את התבשיל וזה יחמיא לו שהיא בישלה ממש בשבילו.

המטבח התמלא בריח נעים של תבשיל והיא ערכה את השולחן עם המון חן ואהבה.: רותי חשבה אכנס עכשיו לעשות מקלחת להתכונן לגבר שלי שאהיה "פרש" רק בשבילו. לאחר שסיימה לבשה זוג מכנסים קצרצרים שמצאה בארון כשחיפשה מפה לעריכת השולחן וחולצת הבטן שלה , הברישה את שיערה המתולתל ("אודי אוהב את השיער שלי").ונראתה מיליון דולר ויותר!!!!!!!!!!

בשעה 15.00 בדיוק נמרץ שמעה שקשוק מפתחות והגבר המטרף פתח את הדלת ונכנס פנימה. "רותי היכן את ? חפש אותי !!!!!!!!!" תני לי רמז אתה" "בכיוון הפוך קר קר קר או רגע מתחיל להתחמם חם חם חם לוהט והוא רואה אותה וליבו מחסיר פעימה".

"אלוהים כמה שאת יפה אלוהים כמה שאני אוהב אותך בואי אלי. הוא נישק לה ונישק לה ותוך כדי נשיקות לוהטות אמר "איזה ריח ניחוח אני מרגיש !! נכון היא ממלמלת בישלתי משהו" יופי עקרת בית מתוקה שלי" את הרוצה לאכול עכשיו ? ואתה היא שואלת " ? איך שתחליט " רותי בואי אלי הוא הרים אותו בזרועותיו החסונות וביקש והיא הסכימה ושניהם שני המאוהבים מעל הראש צעדו לאן? לאן? נכון ל"היכל האהבה". הדלת נסגרה ומי יודע אם בכלל יאכלו הערב את התבשיל שללא ספק הוא טעים להפליא אך יש כנראה דברים שהם טעימים לפחות כמו התבשיל ובענין זה עשה הזוג שלנו "סדר עדיפויות וקבע שיבלו יחדיו "בחדר השינה"

"אני כהרגלי אינני בולשת לעבר היכל התהילה אם תרצו חדר השינה שני השמות נכונים ומה ששם קורה זה ענין אישי פרטי ושייך רק לאודי ורותי נקודה.!!!!!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך