בקי
חברי הקוראים אני שבה וחוזרת "יש למה לחכות" תאמינו לי"

רומן אהבה

בקי 06/07/2011 1071 צפיות אין תגובות
חברי הקוראים אני שבה וחוזרת "יש למה לחכות" תאמינו לי"

אמש השארנו את גיבורינו המתוקים מכונסים ב"היכל האהבה" ויתכן מאד שהתבשיל הטעים שהכינה רותי לאהובה נשאר על הכיריים – אבל למי איכפת – היכל האהבה הוא המעניק את האשר העילאי, את מימושה של האהבה, התאווה ההצמדות אחד לשנייה כאיש אחד וכל הרגשות המופגנים ביניהם רק מתי מעט זוכים לאהבה שכזאת ואשריהם שזכו בה.

כשהזוג המלכותי עזב סוף סוף את חדר השינה כמובן כשהם מחובקים ומהמבטים אליהם מגלים את כל מה שחוו ואת כל מה שעתידים לחוות " הם מיהרו איך לא" "להשתכשך" וגם שם חוו את האהבה את התשוקה ואת הביחד שלהם שכה אהבו לאהוב.

רותי ואודי החליטו שאין מנוס אלא צריך להשתלב "לעולם" והשעה כבר מבשרת שעל הפרופסור לצאת לעבודתו. "מה התכניות שלך היום יפה שלי? "רק רגע אודי שנייה אל תברח לי היא נכנסה לחדר השינה והוא בצחוק שואל ? לבוא לשם? לא לא יש לי הפתעה בשבילך והיא יצאה עם השקית היפהפיה ששם היו ארוזים המתנות שרכשה לאהבת חייה"

"אודי הסמיק כילד קטן ושאל "מה כל זה בשבילי"? "זה המעט שיכולתי באמצעותו להביע את הרגשות שלי כלפיך" הפרופסור רם המעלה החל לפתוח את המתנות ופניו לבשו תימהון, הנאה ו"למה זה מגיע לי כל זאת?" "מאמי אמרה רותי זה פסיק לעומת הרגשות שאני חשה כלפיך. אודי ממש אהב את המתנות והודה לה בנשיקות סוערות מכל הלב.

"רותי את מוכנה בבקשה להכין לך ולי כוס קפה או אולי אצא להביא מבית הקפה ? לא יקר שלי שב ומיד הקפה יוגש לשולחן שעדיין נשאר ערוך לארוחת הערב של אמש שלא נאכל בה ולו פירור קטנטנן אחד. היא הכניסה את סיר העדשים למקרר ושמחה זהו היום אני פטורה מבישול" בעודו מביט ונהנה מהמתנות היפהפיות ניצלה רותי את המומנטום "וטסה לבית הקפה" להביא כמה קרואסנים וכריך עם גבינה ו? נכון ומלפון חמוץ. הוא אפילו לא חש שהיא יצאה אלא רק כשנכנסה והניחה הכל על השולחן . היא מיהרה להכין את הקפה ומצב רוחה היה עילאי. ",מדי פעם "זרקה" מבט באהוב ליבה ורק חשבה "שלא ייגמר לעולם".

בהיותם אוכלים את ארוחת הבקר פנה אודי לרעייתו (כן רעייתו ) !!! וסיפר לה שהכין תביעה ענקית שיגיש נגד גילבוע בשמה ובשמו לגבי היחס המשפיל שהתייחס אלייך יפה שלי." אודי אמרה רותי למה לנו להכנס לרפש הזה ? כי הרפש הזה צריך לשלם ואין לו עדיין מושג כמה עליו יהיה לשלם. טוב מאמי "תעשה כפי שאתה מבין" "יופי רק למלים אלה ציפיתי לשמוע והשאר יקודם על ידי."

"רותינקה חייך אליה אודי דיברת עם ההורים"?"ן הם מאד נהנים ומרוצים במלון , את יודעת מה עולה בדעתי ברגע זה אולי אפשר תמורת תשלום מלא להשאיר אותם שימשיכו להנות מכל מה שיש לפרוקדייה בפרט ולמלון בכלל להנעים את חייהם."

אוקיי אודי נדבר איתם ונראה לאן נושבת "הרוח האם לשוב הביתה או להשאר שובע נוסף".

"יופי מתוקה ועכשיו עוד משהו אנחנו צריכים להתחיל "אתמול חחחחח) למצוא גקינוקולג שילווה אותך לאורך כל ההיריון וגם את הלידה"

אוקי אודי מאחר ויש לי זמן פנוי למכביר אתעניין בקופ"ח מכבי לגבי הפרוצדורה" וכו'. לא יקום ולא יהיה יפה שלי את תלכי לרופא פרטי והוא יעשה לך את כל הבדיקות הנדרשות ובסופו של ההיריון הוא יהיה המיילד שלך. "אודי מתוק שלי חבל על הכסף יש רופאים מצויינים בקופ"ח מכבי"" אז ככה לגבי הכסף הכל יהיה ע"ח גלבוע!!!!!!!!! קופ"ח מכבי זה מעולה אך "לא בבית סיפרנו " את המלכה שלי תעשי את כל הדרוש אצל רופא מהשורה הראשונה וזהו" נקודה!!!!!!!!!!!!!"

"היום אני אברר אצל שופטים צעירים שילדו לא מזמן ואשאל לדעתם על הרופא הכי טוב בשביל המתוקה היפהפייה הסקסית ועוד ועוד ועוד שלי"!!!!!!!

"אודי נפרד מרותי המתוקה ואמר לה: מאמי היום אני חוזר בערך באותה שעה שהגעתי אתמול" אמתין לך בכיליון עיניים לשובך!!?

אני בטוח בכך מאחר וזה הדדי וכמובן איך אפשר להפרד בלי נשיקות "אין מצב" והיא זרזה אותו " אחד מאתנו צריך לעבוד וחלילה שלא "יעיפו גם אותך" ? אין לי בעייה חמודה שלי תמיד גלבוע יקבל אותי בזרועות פתוחות"

הפרופסור יצא לעבודתו והגב' ההריונית נשארה בשלב זה בבית.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך