רומן אהבה

בקי 11/06/2011 590 צפיות אין תגובות

המונית נסעה לבת ים ואודי ורותי היו חבוקים כאיש אחד. אלוהים איך אני אוהב את הילדה הזו איך אינני יודע מה לומר אני פשוט אוהב אותה כפי שלא אהבתי מעולם.

הנסיעה לבת ים היתה קצרה יחסית כי הנהג נסע דרך הים והתנועה לכיוון בת ים היתה דלילה שלא כמו במסלול השני והכוונה לנסיעה לת"א שם היה עומס תנועה.

לא עברו כ-20 דקות לערך והנהג שאל אותו היכן לעצור אדוני ? אני מבקש למס' 43 כך מכאן שמאלה וזה הבניין השני הרב – קומות. הנהג נסע כפי שאודי הדריך אותו והנה הגענו אמר הנהג.

אודי יצא מהמונית ועזר רותי לצאת ואז ניגש לחלון של צד הנהג ושילם לו -.100 שקלים והודה לו על הנסיעה הנעימה שהשרה על כולנו.

תודה רבה לך אתה אדם רחב לב תהיה בריא.

המונית יצאה לדרכה ואודי מחובק עם אהובתו נכנסו לבנין והמתינו למעלית שתקח אותם לדירת הסטודיו המהממת בעלת הנוף הכי יפה בעולם. המעלית הגיעה והם נכנסו לתוכה וצ'יק צ'אק הגיעו ליעדם.

רותי בואי מתוקה הגענו. רותי נכנסה פנימה ונתלתה על צווארו של אודי ופרצה בבכי מר וכואב. אודי חיבק אותה בחזקה ולחש לה את רשאית לבכות מאמי כך תרגעי אל תעצרי את דימעותייך תבכי מתוקה שלי.

רותי נרגעה בהדרגה והתיישבה על הכורסא הנוחה להפליא שהייתה בין שאר הרהיטים הכל כך מפוארים בדירה זו. אודי התיישב על השטיח הרך לידה והשעין את ראשו בין בירכיה. אני כל כך אוהב אותך מאמי אני כל כך רוצה לעשות לך את החיים וכוונתי לימים הקרובים נוחים יותר ואעשה כל אשר ביכולתי להקל עלייך.

תודה אודי תודה אדוני הפרופסור הכל כך דגול וכל כך רציני והנה אני רותי הקטנה מחבקת אותו בדירה היפהפייה !!! כמה ברת מזל אני !!!!! אודי קם מהריצפה והקים גם אותה בואי אהבתי היפהפייה בואי נצפה בנוף היפהפה בואי . הוא הסיט את הוילונות והעלה את התריס במתג החשמלי והנה לפניהם נתגלתה פנורמה שלא מהעולם הזה. משהו בלתי רגיל אין אופק אין אנשים אין כלום רק שמיים וים והצבע התכלת שולט בשניהם ים ושמיים.

הם נשארו זמן רב צופים בנוף הכי יפה שנתגלה מאז ומעולם. ואז אודי סיפר לה שהוא קנה את הדירה הזו רק בגלל הפנורמה שנתגלה לנגד עיניו. ואודי אם מותר לי לשאול התגוררת בה ? לא מתוקה אני הלוא גר בירושלים ואתה רוצה לומר לי שהדירה כל הזמן ריקה ? כן !! אוקיי ואיך הארון הענקי מלא בסטים חדשים של לבנים תחתונים וכן בבגדים יפהפים והכל חדש אפילו האידיקט צמוד להם. אודי אני אקבל ברצון אם השאלה שלי לא נעימה לך ואעבור הלאה !!!

ובכן רותי הלוא את ואני כבר הפכנו למיקשאה אחת אז זה הסיפור עם הדירה הזו. לפני נסיעתי לארה"ב לשנתיים שבתון קניתי את הדירה ואת המפתחות מסרתי לזוג ידידים שלי מאד מאד טובים שמצבם הכלכלי היה גרוע ביותר ומאחר וסמכתי עליהם כל כך מילאתי את הארון כפי שראית בבגדים וחשבתי שאולי האשה הצעירה ידה לא תהיה משגת לקנות לה ביגוד והיא פקידה אחראית ומנהלת מחלקה בבנק לאומי וההופעה חשובה לה.

כמובן לא אמרתי להם כלום לגבי זה אך כשבאו ללוות אותי לנתב"ג לקחתי הצידה את בעלה וסיפרתי לו על הארון ומה שיש בתוכו. כשהוא היה המום ולא קלט הנחתי מעטפה בידו ו"נמלטתי פנימה"כעבר כמה פסיעות הבטתי אחורה ונפנפתי לו שהכל בסדר. במעטפה היה מכתב ממני אליהם ושם רשמתי על תכולת הארון וכן סכום כסף שיהיה להם על כל צרה שלא תבוא.

אני רוצה לומר לך שהם טיפלו בדירה בצורה מדהימה אמנם עוזרת הייתה מגיעה פעם בשבועיים אך הם עצמם אנשים מאד נקיים ומקסימים וראית כשנכנסנו אתמול כמה הכל היה מבהיק בנקיונו. האשה לא השתמשה ולו בשום בגד ומצאתי את המעטפה עם הכסף בארונית ליד מיטתי עם מכתב מפה ועד להודעה חדשה על התודות הרבות ועל הקמע שנתתי להם כי הוא מצא מיד עבודה בתור מהנדס ולאט לאט חזרו למצבם הכלכלי האיתן ולמרות שיכלו לקנות לעצמם דירה העדיפו להמשיך לגור בדירה זו כדי להמשיך לשמור עליה ולטפח אותה ורק כשהודעתי שאני אמור לחזור בעוד ימים מספר אז הם החליטו שזה הזמן ונכון להיום יש להם דירה ואפילו האשה הצעירה המתוקה בהריון.

זהו הסיפור רותינקה שניהם חייכו על דירה זו..

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך