בקי
ביום ראשון כלומר בעוד 5 ימים (לפי החשבון שלי היא תהיה בשבוע ה-7 יצעדו אודי ורותי למירפאתו של פרופסור מושונוב ב ה צ ל ה !!!!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 06/07/2011 682 צפיות 3 תגובות
ביום ראשון כלומר בעוד 5 ימים (לפי החשבון שלי היא תהיה בשבוע ה-7 יצעדו אודי ורותי למירפאתו של פרופסור מושונוב ב ה צ ל ה !!!!!!!!!!!!!!!!!!

פרופסור רוזן יצא לבית המשפט כדי להגיש תביעה על סכום אסטרומוני למר גלבוע המעסיק הראשי של אהבת חייו של רותי. הוא שילם אגרה בסכום די גבוה אך זה לא מנע ממנו לוותר מאחר ומי שפוגע בזולת ובפרט כמו שפגעו לפני שלושה ימים ברותי – חייב לשאת בתוצאות ולפצות את הנפגע במקרה שלנו הנפגעת.

הפקידה שממונה על פתיחת תיקים היתה ממש מופתעת "פרופסור רוזן את מי הוא העליב בצורה כה מכפירה שאתה כל כך להוט לשלם אגרה גבוהה ולהגיש תביעה נגדו." " ובכן מירי אמר אודי בשלב זה הרשי לי לא לענות לשאלתך ואת יודעת שאני איש מאד רציני, יסודי "והיא הרימה את עיניה לעברו ומלמלה "גם חתיך" "חחחחח צחק אודי מאמי הייתי בזמנו "חתיך" נהפוך הוא פרופסור רוזן "נכון להיום לא נס ליחך" "יש מצב שכל נערה צעירה תתאהב בך רק מה ? מזל שאת נשוי" !!!! "עכשיו אני רגוע צחק אודי לא לפני שהודה לה וקיבל את ההעתק של התביעה כשעליה מוטבעת "חותמת של בית המשפט המחוזי : "נ ת ק ב ל".

"אודי יצא מהמזכירות ומיהר להודיע לפשושה שלו שהתביעה הוגשה אך חשב אודיע לה שני דברים ביחד א. על התביעה ו-ב לאיזה גניקולוג המליצו שרותי תהיה במעקב במהלך הריונה וגם את הלידה היא תלד עם אותו רופא.

הוא נכנס לחדרו ולפני שהחל לטפל בתיקים הרבים שהיו מסודרים להפליא על שולחנו הענק טלפן לכמה קולגות צעירים ממנו בהרבה "וואו אני ממש זקן" חייך והמשיך הלאה. הראשון שהוא פנה אליו היה ירון שאשתו לא מזמן ילדה תינוקת והוא לא הפסיק להלל את הרופא.

אודי חייג אליו אך המזכירה אמרה לו שהוא בישיבה. אוקיי את מוכנה בבקשה לרשום לו שפרופסור רוזן ישמח אם יואיל להחזיר אליו? "בוודאי פרופסור רוזן ברוך שובך לארץ תודה חמודה אך כבר שכחתי שהייתי מחוצה לה ומכל מקום תודה תודה."!!!

אודי החליט שלא לטלפן לקולגה אחר מאחר וליבו אמר לו שאותו רופא של משפחת ירון יהיה גם הרופא שלהם.

הוא שקע בעבודתו הרבה והצלצול מירון לא איחר להגיע." אודי מה אפשר לעזור לך" ובכן ירון אני מחפש גניקולוג מוסמך הן מקצועית והן בתור אדם וזכרתי שאתה מאד מאד היית שבע רצון ממנו " האומנם?" "רגע רגע מי בהריון "

עכשיו אני רגוע אודי חשבתי שאולי אתה "קשישי שלי" עומד להפוך לאב " "נו באמת ירון מה קרה לך?" טוב לענייננו שמו של הרופא הוא פרופ' מושונוב והנה תרשום את הנייד שלו מאחר ועכשיו הוא בבית החולים "אסותא" בת"א שם הוא מיילד וכמובן יש לו מירפאה לתפארת כאן בירושלים. תודה חברי "חייב לך" והטלפון נדם. "קשיש הוא אומר לי אה קשיש נראה מי קשיש חחחח" ????????"

אודי טלפן למירפאה של הפרופסור וקול של אשה צעירה ענה "מירפאתו של פרופסור מושונוב מדברת ליהיא " שלום רב לך ליהיא אני הייתי מבקש לקבוע תור אצל הפרופסור. מי המדבר בבקשה אודי מסר את שמו וליהיא אמרה אמנם הוא מאד עסוק אך לקולגה אפילו שלא מאותו תחום (לפחות מבחינת התואר) נענה לבקשתך ורשום לפנייך בקשה כי התור קבוע ליום ראשון הבא בשעה 18.00."תודה יקירתי" ועכשיו חשב אודי הגיעה השעה לתפוס את הגב' ולבשר לה את שתי הבשורות. אודי חייג וקול ישנוני של המתוקה ענה היי !!!!! "

רותי למה את ישנה את לא חשה בטוב?" "חשה יותר מדי בטוב פשוט בא לי להתפנק ונכנסתי למיטה לקרוא אך נרדמתי.מצטער שהערתי אותך מתוקה שלי. אני שומע שאת ישנונית אז תחזרי לישון וכשאגיע הביתה אמסור לך" תודה LOVE YOU והפייה חזרה לישון." אודי המשיך בעבודתו וממש חיכה בקוצר רוח לחזור לביתו .

הזמן עבר מהר והשעה הייתה 14.45 זהו חשב הפרופוסר הגיע הזמן לשוב לרותי שלי" היא סידר את שולחנו שהיה לדוגמא בקרב הקולגות שלו וחיש קל יצא מלשכתו ומיהר להגיע למכוניתו ולשוב הביתה.

המשך יבוא


תגובות (3)

בקי, תודה רבה על
תגובותייך- זה מחמם את הלב.
קראתי את הסיפור שלך גם, הוא נפלא ואשמך אם תמשיכי…
מאיה ;)

06/07/2011 18:41

מאיה היקרה את בחורה מקסימה עם כושר ביטוי יוצא מהכלל. יש לך את כל "הכלים" לכתוב ולהביע את עצמך בצורה הכי נכונה, הכי מדוייקת וממש אבל ממש את חייבת לכתוב תמשיכי והצלחה רבה בהמשך
בברכה בקי

06/07/2011 20:19

תמשיכי אני מצפה לסיפור בקוצר רוח :)

06/07/2011 21:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך