בקי
תתאזרו בסבלנות כי יש למה לצפות מבטיחה לכם ~~~~~~~

רומן אהבה

בקי 06/07/2011 812 צפיות 4 תגובות
תתאזרו בסבלנות כי יש למה לצפות מבטיחה לכם ~~~~~~~

אודי הגיע לביתו ורותי מקבלת אותו בזרועות פתוחות כשהיא בשיאה לבושה יפהיפה אפילו מעט מאופרת שערותיה אסופות בתסרוקת שאינה מוכרת לאודי והוא נשאר עומד מופתע "סליחה הוא שואל האם הגעתי לביתו של רוזן ? כמובן שלא אדוני כאן ביתו של הפרופסור רוזן ולא סתם רוזן". רותי הוא מחבק אותך בלהט רותי את יפהפייה את כל כך סקסית וכל זה רק בשבילי? לא בשבילך בשביל אהוב לבי הפרופסור אהוד רוזן המהמם.

רותי אפשר לקבל עדשים ? הכל מוכן השולחן ערוך ממתין לבעל הבית שיואיל לשבת במקומו. וואו הוא נכנס למטבח השולחן ערוך זר הפרחים במלוא הדרו והאשה שלצידו התגשמות כל חלום של גבר.

רותי ממלאת צלחת נדיבה עם עדשים שהריח הגיע אפילו אלי (ב.ל.) והיא מגישה לו ולפני שהוא מתחיל לאכול היא מנשקת אותו כאילו "אין מחר" רותי הוא מתפנק ????? לא לא עכשיו, עכשיו אוכלים!!! איך ידעת מה אני אמור לשאול ? אנחנו כבר 7 שבועות יחדיו ? כן משהו כזה !! נו איך לא אדע מה אתה זומם לעשות חחחחחחחחח.רותי התיישבה קרוב קרוב קרוב כמה שקרוב יכול להיות קרוב והחמיאה לעצמה : יופי רותי עכשיו כשאת עקרת בית רשמית הגיע הזמן שתבשלי טעים !!!!!

"תוך כדי הארוחה והנשיקות מדווח אודי לרותי כי הגיש את התביעה לבית המשפט בענין גלבוע ועוד משהו אני רוצה לומר לך מתוקה שלי קבעתי תור אצל פרופסור מושונוב גניקולוג מוכר וידוע (קיבלתי עליו המלצה חמה מאחד מהקולגות שלי) והתור קבוע ליום ראשון הקרוב במירפאה הפרטית שלו בירושלים." אתה נעול על כך שנעביר את תקופת ההריון אצל פרופסור פרטי ? "נכון" אבל למה?" הלוא יעלה לך הון עתק אולי לפחות את הבדיקות השונות נעשה באמצעות קופ"ח?" "רותי חבל"ז החלטתי ולא אחזור בי חשוב לי שהכל ייעשה בידי איש מקצוע מעולה ואני סומך מאד על ידידי שהמליץ עליו.;"

"אוקיי אמרת אמרת מחייכת לעברו רותי חיוך מיליון דולר" כשסיימו את העדשים הטעימים רותי ביקשה מאודי להשאר עוד זמן קצר ליד השולחן ושלפה מהמקרר מוס שוקולד עם קצפת עליו והיא הביאה 2 קעריות מקריסטל מהממות והזדרזה להגיש לאודי קערית כזו וגם לעצמה לקחה ועכשיו אמרה לו תגיד שזה לא טעים ? " זה לא רק טעים זה סופר טעים" אז יש לי חדשות בשבילך ? איזה שאת בהריון?????? חחחחחחחחח מצחיק מאד מר רוזן "סליחה מתוקה חמדתי לצון .

"טוב אני סולחת לך אבל רציתי להגיד שאני בעצמי הכנתי את המוס הזה לפי ספר שמצאתי בספרייה הגדולה שלכם והספר מיועד לקינוחים מתוקים עוגות עוגיות וכל מה שאוכלים אנשים שעושים דיאטה" ואז היא בקשה מאודי שיזיז את הכסא שלו כלפי חוץ ובפינוקי כהרגלה של היפהפייה התיישבה עליו ושניהם אכלו, האכילו אחד את השנייה והדרך "להיכל האהבה" נסללה זה מכבר"


תגובות (4)

אין סבלנות חחח סתם חחח יש סבלנות למרות שאני מתה לדעת מה יקרה אני יתעזר בסבלנות ובסובלנות חחחח :)

06/07/2011 22:15

גם בי יש סבלנות……
והאמת ממתין…

06/07/2011 22:36

ממש ממש ממש מהמם!!!!!
ולמה סבלנות?!
אין לי כוח לחכות להמשך!!!!!!!

07/07/2011 14:55

תודה לכולכם יקירי אתם המנוף שלי להמשיך את הרומן כל הכבוד
תמשיכי בכתיבה שלכם כי אתם כותבים נפלא!!!!!!!!
בברכה בקי

07/07/2011 15:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך