בקי
מקווה שאתם נהנים מהרומן שאני מעבירה אליכם כל פעם פרק אחד ולעיתים גם שניים.

תודה רבה בקי

רומן אהבה

בקי 07/07/2011 571 צפיות 3 תגובות
מקווה שאתם נהנים מהרומן שאני מעבירה אליכם כל פעם פרק אחד ולעיתים גם שניים.

תודה רבה בקי

רותי ואודי דרוכים לקראת הביקור הראשון אצל פרופ' מושונוב ולשמוע מה יש לו להשמיע. הימים חולפים, בינתיים, אודי סידר עם בית המלון "בזל" היכן שמתארחים ההורים שישארו עוד שבוע ימים והוא ישלם את מלוא הסכום.

" רותי הודיעה לאמה שאודי על דעת עצמו החליט להשאירם שבוע נוסף בבית המלון "רותינקה אני כל כך מתרגשת זה עושה לי כל כך טוב ואין לי ספק שאבא יהיה ממש מאושר" אז אמא שואלת "רותי אם כל כך אתם נהנים מדוע לא צלצלתם אלינו "

"כי לא נעים לנו מאודי הוא ישלם עבורנו וזה לא נוח" מאמי ענתה רותי:" אודי אוהב אתכם מכל הלב הוא חש אליכם קירבה רבה והיית צריכה לבקש אך את רואה הוא קלע לדעת גדולים" נכון "רותינקה הוא ממש אבל ממש ג'נטלמן" ואת צריכה להיות מאושרת איתו" "מאמי אני אוהבת אותו יותר ממה שאני אוהבת את עצמי" "רותינקה את מדברת מהעבודה?" או מבית המשפט?"

לא זה ולא זה " "סליחה מה קרה את לא מרגישה טוב"? אני מרגישה מצויין אך אודי התעקש שאקח חופשה ללא תשלום כי הוא רוצה לראות את רעייתו נינוחה, עושה מה שבראש שלה ואני מברכת על החלטתו" "את אומרת לי את כל האמת מתוקה שלי" מאמי את כל האמת ורק את האמת "!!!!!!! חחחחחחחחח יופי אז אני שקטה!!! "חשבנו אבא ואני שעלינו לנסוע הביתה מחר והנה זכינו בעוד שבוע שזה עושה לי טוב על הנשמה ואין ספק שאבא יהיה מאד מאד מרוצה"

"אוקיי מאמי העקר שתהנו ונהיה בקשר" רותי הכינה לאהובה מקרונים בולונז וזה הצליח לה חבל"ז. נו אודי תחזור הביתה ונאכל ביחד" "לא יאומן מר רוזן עם צרור המפתחות פתח את הדלת והיא רצה לקראתו במלוא יופייה וישר ביקשה שיכנס למטבח. "וואו הריח מטריף אותי מאמי שלי" "הריח יופי שמטריף אותך נראה מה תגיד בקשר לטעם "? היא הוציאה את הספגטי מהתנור ואת הבולונז הניחה באמצע השולחן וצחקה "שירות עצמי" אודי כנראה היה מאד רעב שם לו בצלחת כיד המלך הן מהספגטי ובמרכז הצלחת את הבולונז והתחיל לאכול.

רותי סליחה שלא כיבדתי אותך ראשונה אך אני גוסס מרעב ושמח לבוא הביתה ולמצוא את אהבתי במלוא הדרה והמטבח טבול בריחות ומטעמים למכביר".

אודי שאלה רותי "מחר יום שישי בא לך לנסוע לבקר את ההורים בבית המלון"? בודאי בשמחה רבה אני ממש התגעגתי אליהם"!! סיפרתי לאמא שלקחתי חופשה ללא תשלום בהתחלה היא לא האמינה לי חשבה שחלילה אני לא במיטבי אך כשחזרתי על כך כי אתה לא מעוניין בשלב הזה שאעבוד היא נרגעה ושיבחה אותך מעמק ליבה"

אודי ורותי "חיסלו" כן ממש חיסלו את כל התבשיל שכל כך ערב לחיכם ובטרם עזבו את המטבח רותי הגישה לאהובה לפתן מפירות יבשים וגם הוא "חוסל" אודי נשען על הכסא בנוחיות ואמר לרותי"לא היה לי נעים להשאיר קצת מהליפתן כדי שלא יעלב ? "ממי היה נעלב" ? מאתנוכי את הספגטי חיסלנו עד תומו ולכן "נאלצתי" לסיים גם את הליפתן" היא חייכה ואמרה "איזה ילד טוב אודי חמודי משאיר תמיד צלחת ריקה"

"את מקניטה אותי אז חכי בסבלנות מה מחכה לך " ואני לא צוחק" אוקיי אני מצפה לכך כבר משעות הבקר" אין צורך לשוב ולומר היכן הזוג המאוהב עד כלות פסע לאחר הארוחה הטעימה" ?! נכון מאד כל הכבוד "להיכל האהבה" – להת' חמודים שלי" להנאתכם" !!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (3)

בורור שאנו נהנים :) תמשיכי בבקשה חחח :)

07/07/2011 16:12

המשך ועכשיו! תודה;)

07/07/2011 20:54

בקי….
ערוך יפה, מעניין ונותן טעם של צפייה לבאות.

07/07/2011 22:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך