בקי
"אסתי חטפה על הראש אך הגיע לה ? ודאי שהגיע לה !!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 07/07/2011 1275 צפיות 9 תגובות
"אסתי חטפה על הראש אך הגיע לה ? ודאי שהגיע לה !!!!!!!!!!!!

ההורים יחד עם רותי ואודי חזרו למלון בזל כשהם מרוצים מהמסעדה וכל היחס לאודי מצד רב המלצרים ופשוט חשו גאווה כלפיו והתגאו כי בתם היא בת זוגו.

לאחר מספר דקות נפרדו אודי ורותי מההורים ועלו לירושלים. כל הדרך התנגנה מוסיקה נעימה ברדיו והאווירה הייתה שלווה וכייפית.

מדי פעם פנה אודי לאהובתו באם היא רוצה משהו ? באם לעצור ולנוח קימעה מהנסיעה אך היא ענתה לו שהכל בסדר וכייף לה שחוזרים הביתה.

כעבור כ – 50 דקות בערך הגיעו לדירתו המפוארת של פרופסור רוזן. אודי החנה את האוטו וכמובן לקח את האריזה של הוופל אמריקאי ואיך שפתח את הדלת רץ ישר לפריג'ידר והכניס את האריזה לפריזר.
רותי חשה פתאום עייפות ואמרה לאודי שהיא תלך לנוח מאחר והיא חשה פתאום קצת תשישות. הוא ביקש ממנה שתשתה כוס מים ושתקפיד על שתיית מים ומיד נילווה אליה לחדר השינה והשכיב את אהובת ליבו במיטה נישק על מצחה סגר אחריו את הדלת ויצא לסלון.

האמת היא שגם הוא חש עייפות והחליט לשכב על אחת הספות בסלון ושקע בשינה עמוקה. כעבר שעות מספר מתעוררת רותי ולא מבינה למה היא ישנה באמצע היום אך תוך שנייה שיחזרה את הנסיעה להורים והמסעדה והוופאל שממתין במקפיא ומיד יצאה החוצה וראתה את אודי שקוע בשינה עמוקה עם חיוך על פניו.

היא היתה "מתה" להעירו אך חשבה שזה ממש לא יפה ' הוא חייב לנוח וגם היא נשכבה על הספה השנייה (שנייה מני רבות מפוזרות באלגנטיות בסלון הענק )אך קודם לכן קמה וניגשה לברז לשתות כוס מים. הוא צודק המתוק שלי חייכה וחזרה לשכב על הספה ושקעה מיד בשינה נעימה.

חלפו המון שעות לפחות לפי החושך שעטה את העיר ואודי התעורר ולא הבין "מי אמר למי" מה קורה למה אני ישן וספונטנית קרא: "רותי רותי היכן את? רותי מאמי היכן את? אך אין קול ואין עונה. הוא רץ לחדר השינה וראה שהמיטה ריקה, כהרגלו להכנס מיד ללחץ גם עכשיו כמובן הוא בלחץ וממשיך לקרוא "רותי רותי ומאחת הספות בסלון היא אומרת מה? מה? איפוא את משוש חיי ? מה קרה ? הכל בסדר? "אודי תרגע בבקשה הכל יוצא מהכלל, פשוט נרדמת כל כך טוב שלא רציתי להעירך כי גם אתה צריך לנוח, אז נשכבתי על הספה לא לפני ששתיתי שוב כוס מים" ואתה צודק אני חייבת לשתות כי למעשה אף פעם אני לא צמאה אז אני צריכה לזכור לשתות מדי פעם מים" עכשיו איך את מרגישה " אודי אני מרגישה א' א'"

"אני שמח לשמוע " והטלפון צלצל: אודי ענה ואמר שלום לך אסתי ? מה שלומך? "יופי אני שמח מאד ומה שלום בתי ואביבי נכדתי הקטנה ? " כולנו מרגישות מצויין !!!" "נפלא ענה אודי' את התגעגעת אלי וצילצלת לדרוש בשלומי חחחחח????? למה אתה צוחק ??" "מאחר ואני בטוח שזו אשלייה שלי " אז מה רצית " ? רותי התקרבה לידו וביקשה לשבת על בירכיו כשפיה נושק לפניו, לשפתיו ומחייכת את החיוך של מיליון דולר. כן בודאי שאני איתך אני מקשיב מה רצית לומר לי"? סליחה? את חוזרת לארץ ? למה ? מה ? לירח דבש? את מתחתנת עם יהודי דתי עם קפוטה וכאלה ? "

"זה לא מצחיק ולא הוא לא דתי ואנחנו כבר נישאנו בנישואים אזרחיים כך שגם אינני זקוקה לגט " אוקיי יופי אז מה רצית לומר לי אולי שאאחל לך מזל טוב "? שאקח אתכם מהשדה " אסתי תעני לי בבקשה למה את צלצלת אלי ?" שתיקה מעבר לקו "אוקי את לא עונה לי אז אומר לך ותקשיבי טוב אני מבקש ממך שלא תצלצלי אלי כלל מרגע זה (מבחינתך זה כבר לפני אולי שנתיים) אך מבחינתי מרגע זה אין בינינו שום קשר אני אומר בין שנינו , כמובן חן ואביבי אהובותי הן הקשר היחידי שאם אי פעם תצטרכנה משהו או יחגגו ימי הולדת ומסיבות אנחנו ההורים הסבתא והסבא , מעבר לזה אל תתקשרי אלי לעולם " שלום לך וטרק את הטלפון? " נו ראית איזו חוצפה יש לאשה הזאת ? היא פשוט הוציאה אותי מכליי " הבושה ממנה והלאה". רותי לא אמרה מלה ורק המשיכה ללטף אותו ולהיות צמודה אליו עד שירגע מהשיחה עם אשתו לשעבר".

אודי נרגע בהדרגה ושאל את רותי: "מאמי האם את רוצה שנתחתן כדת וכדין בבית כנסת ? אולי זה יהיה יותר מכובד ? אודי בשבילי מתוק שלי הישיבה הזו שאני יושבת על ברכיך היא מכובדת בעיני מאד מאד ההזמנה שהזמת היום את הורי למסעדה ואיזו הנאה גרמתם להם מבחינתי , זה סופר מכובד" "אך אתה תחליט וכל מה שתרצה ותחשוב שזה מתאים אקבלו בשמחה וששון" היא לא רוצה גט אך אני בכל זאת אגיש לבית המשפט בקשה לגירושין והיא תהיה בארץ אבקש מחן שלי שתאמר לי בדיוק היכן "הגברת מבלה את ירח הדבש שלה"? אני אאתר אותה והיא תחתום כי לא תהיה לה ברירה ואז אני נושא אותך לאשה כדת משה וישראל בבית הכנסת הגדול בתל אביב כשההורים שלך יהיו כל כך שמחים ומאושרים ואזמין כמה קולגות שלי ולאחר החופה אצלצל לאיש מהמסעדה ואבקש שיארגן לנו שולחן לכך וכך מוזמנים " מה דעתך מתוקה שלי "? נישמע טוב נכון ??? " כן אודי נשמע ממש נחמד" ועכשיו אם אתה רוצה להיות עוד יותר נחמד אז אנא בוא למטבח ונאכל לנו להנאתנו וואפל אמריקאי עם הררי הגלידה ומלוא החופן קצפת" ,"בוא "

המשך יבוא


תגובות (9)

איזה חמודים אין אני חולה אל הזוג הזה חחח :) חחח אני כבר מתרגשת לקראת החתונה של אודי ורותי חחח :) תמשיכי הכי מהר שאת יוכלה :)

08/07/2011 11:27

תודה רבה רבה מירי החביבה

יש למה לצפות בקטעים שכבר העברתי למערכת מקווה שיאשרו אותם מהר – את ממשיכה לכתוב נכון ???????? בהצלחה !!!!!!!!!!!!

ב ק י

08/07/2011 11:56

מוזר…הגבתי קודם תגובה ממש ארוכה אבל משום מה זה לא מראה אותה…O.o?
טוב אז בקי תצטרכי להסתפק בסיפור מושלם:)

08/07/2011 12:08

בקי אני רוצה להגיד לך שהסיפור ממש מהמם…הוא כתוב בשפה יפה מפורט מצחיק ומה לא ?את כותבת ממש מוכשרת …..אני מקווה שאני יוכל לכתוב כמוך ביום מן הימים <3

08/07/2011 12:27

מירי ויהלה המתוקות כל מלה שאתן "טורחות לכתוב אלי" זה עושה לי טוב בלב ודוחף אותי להמשיך ולא להרפות. יהלה אל תצטערי שהתגובה הארוכה שכתבת אלי "נעלמה" התגובה הקצרה מפעמת את לבי ובכך אודה לשתיכן.

היי דניאל החביבה "אין מצב בעולם שלא תצליחי בכתיבה אין כזה מצב את תכתבי ותכתבי טוב יותר ממני זה רק עניין של רצון , רצון להביע את כל מה שיש לך בתוך הלב פנימה. אני חיפשתי סיפורים שכתבת אך לצערי לא מצאתי "אם אכן כתבת סיפורים אהיה אסירת תודה שתואילי לכוון אותי היכן אוכל לאתרם ואגיב בשמחה רבה על מה שאקרא, מכל מקום תתחילי לכתוב זה עושה טוב ללב, זה מרגש ומרטיט את הנשמה ועוד כהנה וכהנה סגולות יש לכתיבה!!! בהצלחה בהמשך ממני בקי

08/07/2011 14:04

בקי תודה לך שאת מגיבה על התגובות שלי אני בכלל לא טורחת לכתוב לך אני מאוד אוהבת לכתוב לך תגובות :) את כותב מדהים אני מאוד אוהבת את הסיפורים שלך ! אני מקווה שתמשיכי לכתוב ושיאשורו את הסיפורים שלך מהר כי אני מצפה תמיד בכליון ענים ואפילו יותר לסיפור שלך אני מקווה שגם תמשכי אם הסיפור תהונת דרכים אני מצפה ממש בקוצר רוח להמשך :)

08/07/2011 14:35

היי מירי החביבה אני מאד מאד נהנית "להתכתב איתך" כי את נערה ממש מקסימה!!!! אינך צריכה להתנצל כי אינך "טורחת לכתב אלי" כל מה שאת כותבת מתקבל באהבה גדולה על ידי ואם לפעמים "לא בא לכתוב או להגיב" שום אסון לא קרה. האתר שאנו כותבים בו נועד לכתוב בכייף, בלי לחצים וגם התגובות חייבות להגיע מהלב ולפעמים "לא יוצא לכתוב או לא בא לכתוב ???????? אז מה ???????? בשביל זה צריך להתנצל מה פתאום !!??? תרגישי בנוח ותכתבי ותגיבי לפי הקצב שלך לפי החשק שלך ולפי הטמפו שלך. תודה בקי

08/07/2011 16:41

אני הייתי רוצה מאוד לקרוא את הסיפור שלך…אבל הוא לא מסודר..את יכולה למספר את הפרקים?זה יעזור מאוד..

08/07/2011 18:30

היי בקי!כתבת שלא מצאת את הסיפורים שלי כי רק עכשיו העלתי את מוזמנת להגיב(:

13/07/2011 15:47
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך