בקי
מה יעלה פרופסור מושונוב "בחכתו" נחיה ונראה - יש למה לצפות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 08/07/2011 622 צפיות תגובה אחת
מה יעלה פרופסור מושונוב "בחכתו" נחיה ונראה - יש למה לצפות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שבת שלום לזוג המתוק שלנו "רותי ואודי".השניים "העבירו את בוקרו של השבת בשינה" היו תשושים מהנסיעה לת"א להורים, והטלפון שקיבל אודי מאשתו לשעבר שפשוט "בערה חמתו בקירבו " "ממש יצא מהכלים" ותודות לרותי המדהימה שעם האינטואצייה שלה המבורכת ואהבתה לגבר שלצידה הצליחה אט אט לשכך את כעסו.

רותי התעוררה הראשונה ומיד גם אודי פקח את עיניו הביט בה בהערצה, בסגידה בתשוקה ולחש לאזנה "פן מישהו ישמע" "אני אוהב אותך הכי בעולם" רותי חמדה לצון והשיבה "אודי במקום כל המלים למה לא נלך "להשתכשך"? "צודקת השיב לה מה שנכון נכון " רותי לא חיכתה למענה חוזר מהמתוק שלה וראשונה אצה לה לחדר האמבטייה שבין אריחי הקרמיקה היקרים והיפהפים וכמובן בתוך האמבט עצמו בצבע ורוד עתיק מקסים טמונים המון מילות אהבה, המון הבעות תשוקה המון המון כן ממש "המון".

אודי הגיע גם הוא ונכנס איך לא ? לאמבט ויחד עם אהבת חייו יחד עם זו שכל כך אוהב לאהוב ,ההשתכשכות "יצאה לדרכה".

לאחר זמן ארוך מאד יצאו שניהם מ"אמבט האהבה" סמוקי לחיים וכה מבריקים, כה מקסימים !!!!.
רותי נכנסה ראשונה לחדר השינה שם לבשה משהו קל והודיעה "קבל עם ועדה" אני מכינה את ארוחת הבוצ"ר!!!! יופי מתוקה השיב לה אודי והוא התיישב עם החלוק רחצה עליו לאחת הכורסאות אחת מני רבות שבסלון ביתו והרהר "כמה מחייכים החיים אלי – אני מודה לאל עליון ומבקש "שלא יגמר לעולם"

רותי הכריזה שארוחת הבוצ"ר מוכנה ומי שרעב ? מוזמן !!!! אודי מרב שהיה עסוק במחשבותיו לא שמע את "הכריזה בפעם הראשונה" אך את השנייה אין מצב שלא ישמע כי לבטח כל עוברי האורח ברחוב שמעו ומקווה שלא ירצו גם "להתכבד".

אודי נכנס למטבח ופשוט "בא לו למות על הליידי שלו" הכל היה ערוך על פינה אחת של השולחן הארוך החביתות, הסלט קצוץ דק דק, גבינות, ועוד כאלה מטעמים וכמובן גם הקפה לא איחר מלהגיע ומה התחדש ? במרכז ניצב לו בהמון התרגשות קנקל מים וחיכה לרותי שלא תפסיק מללגום אותו כי זה חיזק אותה מאד מאד וגם כי אודי ביקש ממנה שתשתה כמה שיותר מים.

שני החביבים שלנו נהנו מכל "ביס" שהכניסו לפה מהקפה בעל הארומה המשגעת והם אכלו להנאתם תוך כדי המחשבה בקשר למחר בקשר לביקור אצל פרופסור מושונוב שיבדוק פעם ראשונה מה טמון מה נסתר לו אי שם בבטנה של היפה מכל.

המשך יבוא


תגובות (1)

איזה יופי משהו

09/07/2011 12:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך