בקי
מה גילה הרופא בביטנה של רותי ???????????? יש לי סברה אך לא אגלה לכם כי אתם חייבים להמשיך ולקרוא חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

רומן אהבה

בקי 08/07/2011 503 צפיות אין תגובות
מה גילה הרופא בביטנה של רותי ???????????? יש לי סברה אך לא אגלה לכם כי אתם חייבים להמשיך ולקרוא חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

את המשך השבת בילו מיודעינו בהמון מנוחה בהמון שיחות על הביקור מחר אצל הפרופסור וכל מיני הגיגים בינם לבין עצמם.

יום ראשון שחיכו לו כה הרבה הגיע ושניהם השכימו קום מאחר והמתח לא נתן להם אפשרות להמשיך לישון ועל אחת כמה וכמה עקב המנוחה המסיבית שנחו במהלך כל השבת כולה.

" בקר טוב רותי שלי היפהפייה והמתוקה" "בקר טוב גם לך הגבר האהוב שלי, . אודי אני מציעה שנרד למטה בבית הקפה ונתפנק שמישהו "יגיש לנו את ארוחת הבקר עם הקפה שאנו כה אוהבים" ולאחר מכן אתה תיסע לעבודתך ולי נראה שלא אצא אלא אמתין לך בדריכות עד שתחזור ונקדים כמובן להגיע למירפאתו של פרופסור מושונוב.

רותי שאל אודי "אולי את רוצה שאשאר היום בבית לצידך" ?; את נשמעת מאד נרגשת וניסערת?? אכן אני נרגשת אך אתה תלך לך בשלום ואני פשוט אתפנק לי בתוך הדירה ואתכונן במלוא מובן המלה לבדיקה הצפוייה."

הם סיימו את ארוחת הבקר בבית הקפה שנעמה לשניהם מאד ורותי נישקה לאודי ואיחלה לו את "בירכת הדרך" והוא יצא לדרכו. היא המשיכה לשבת קימעה בבית הקפה צופה בעוברים ושבים צופה באנשים שיושבים אוכלים ושותים וחושבת לעצמה "האם מישהו יודע שאני "בהיריון ושאני הולכת היום לפרופסור שיבדוק אותי "????????? לא ? נראה לי שלא.!!!!!!!!!!

רותה יצאה מבית הקפה ושבה לבית. היא סידרה את חדר השינה החליפה את המצעים , שאבה את האבק שטפה באותם מקומות שלא היהעליהם שטיח והגיפה את התריסים שיהיה קריר נעים וחשוך. רותי המשיכה בעשייה גם במטבח היא סידרה כל מה שטעון סידור והחליטה גם היום לבשל משהו לאהוב ליבה היא פתחה את הפריזר ושלפה ממנ וחבילת כבדי עוף. "יופי היא חשבה הם יפשירו ואכין לאודי שלי מעדן מהכבדים.

היא כמובן סידרה את הסלון ולא קיפחה את האמבטייה אותה מירקה וכל הזמן חייכה וכל הזמן חשבה אם האריחים יכלו לדבר אזי "ההשתכשכות היתה ידועה לכולם וטוב שכך שהאריחים היפהפים שותקים וזהו.

לאחר זמן מה היא חזרה למטבח וראתה שלשמחתה הכבדים כבר די רכים היא שטפה אותם היטב מתחת למים הזורמים ואחר כך הניחה ניר סופג ע"ג השיש כדי שכל המים תספגנה והחלה להכין את המעדן שכה אהבו אותו ומקווה שגם אודי יהנה. סמוך להגעתו של אודי הביית טיגנה צ'פס ובישלה כוס אחד של אורז , ערכה את השולחן וחיכתה למתוק שלה. אודי הגיע בשעה הקבועה שלו בסביות השעה 15.00 נישק את אהובתו ושאל וואו מה קורה במטבח? אתה רעב מאמי ? ודאי אני לא אוכל בחוץ כלום מאחר ואני בטוח שמטעמיה של אהובתי מצפים לי "לטרפם" בידו החזיק שקית אך הניח אותה על השולחן בסלון ושניהם נכנסו למטבח לאכול את המטעמים של המתוקה.

רותי הניחה על צלחתו של אודי מנה גדושה של כבדים ולצדם הניחה ציפס וכף גדולה של אורז ואיך לא באמצע השולחן נוסף לקנקל המים היו גם כמה מלפפונים חמוצים שרק רותי חיסלה אותם. אודי הודה מאד לאהובתו על ארוחת המלכים שהאכיל אותה ושניהם "סיימו את כל מה שהיה לפניהם "רותי אמרה : אודי אין לך מושג כמה אני אוהבת שכל הצלחות נותרות ריקות זה זאת אימצתי מאמי זה אומר שהארוחה הצליחה!!!!

בואי רותי בבקשה לרגע רק רגע אודי אני צריכה למרק את המטבח – המטבח איננו שפן והוא לא יברח תאמיני לי וחוץ מזה גם אני אעזור לך. היא השתכנעה והגיע אליו והוא ביקש שתפתח את השקית ! אודי זה בשבילי ??????? תפתחי ונראה אם ימצא חן בעינייך תכולתה של השקית.

רותי התיישבה על בירכי אהובה ובידים רועדות פתחה את השקית ושם נחה לה באצילות קופסא לא גדולה עשוייה מקטיפה בצבע תכלת היא הביטה לעברו והוא זרז אותה תמשיכי אין משהו שינשוך אותך מאמי שלי והיא אכן פתחה את הקופסא היפהפייה ושם נחו להם בשלווה טבעת יפהפייה כשלצידה זוג עגילים וצמיד כולם כמובן היוו "סט מושלם" רותי נישקה את אהובה והסבירה לו :"אודי אני מתכוונת לכל מה שאומר עתה " אתה המתנה שלי ואין צורך כי תקנה לי מתנות נוספת מאחר וכולן תתגמדנה לעומת האהבה החיה והנושמת והאוהבת המפרגנת את שניהם יחדיו מעלה את שניהם למחוזות אחרים ועוד ועוד ועד.

רותי אני מודע לכל מה שאת אומרת אך אני מבקש ממך שתענדי נון סטופ את הסט הזה שרכשתי בשבילך מתוך המון המון סטים בבורסא ליהלומים.

רותי ביקשה מאודי שיסגור לה את הסגר של השרשרת ומיד ענדה על אצבעה את הטבעת וגם מקומו של הצמיד לא נשכח חלילה וחס והיא ענדה גם אותו. אודי הביט לעבר אהבתו והכריז: זה מהמם עלייך – תתחדשי יקירתי. ואל תבקשי ממני לא לקנות לך מתנות עצם הקנייה כשאת תמיד בדמיוני עושה לי את הקנייה לחווייה בלתי רגילה אז אנא תני לי "להתרגש" רותי חייכה ומיד אמרה :אודי מה עם ההבטחה שלך ? לגבי מה ? לגבי המטבח יקירי.

"אני מיד רץ לשם ומשחרר אותך לדרכך כי אני אסדר במטבח כל מה שטעון סידור, אשטוף את הכלים או למה שלא אניח אותם במדיח ??? לא חבל שישארו שם אני אשטוף אותם ידני והם יבריקו." רותי נכנסה לחדר השינה וצפתה בעצמה במראה הענקית שהשתרעה על אחד הקירות של החדר ממש ענקית וסט התכשיטים היה באמת משהו משהו.

היא התלבשה עם חצאית מיני בצבע תכלת וחולצת בטן בצבע כחול הפועל ולרגליה נעלה את נעלי האצבע שבמקרה גם הם היו כחולים, הברישה היטב היטב את שערותיה ומרחה מעט אודם על שפתיה המושלמות והתשקיף שראתה במראה ערב לה.

היא יצאה מחדר השינה ונכנסה למטבח התפנקה לה ואמרה מי רוצה לצפות ב"אשה יפה" ???? אני
אמר אודי וכשהסתובב לעברה פשוט לע עמד בכך הוא :חטף אותה בזרועותיו הרים אותה אל על ולא הפסיק לנשקה לנבור בשיערה המרדן ואת ידו שתמיד אהב לעשות זאת פלשה מתחת לחולצת הבטן שכמובן חזייה לא נראתה וליטפה את האשכוליות הזקופים שהיו היפים ביותר בכל המדינה וגם מחוצה לה.

אורי זה לא הזמן לכך בוא תתלבש גם אתה ונצא לדרך. אוקיי מה שתגידי רמטכ"ל יקר שלי.

אודי התלבש גם הוא ורותי החמיאו לו על הטעם והתאמת הצבעים כשהוא לובש מכנס לבן שיושב עליו בול – חולצה בצבע תכלת ולרגליו נעל נעלים אדומות מוקסין.

וואו איזה חתיך אתה !!!!!!!!!!!!

השניים יצאו לדרכם. הגיעו למרפאתו של ד"ר מושונוב כשהפקידה שאלה לשמם ולאחר שהוציאה כמה ניירות מהמדפסת ותייקה אותם בתיק (היא חייכה ואמרה לרותי " את מתוייקת אצלנו – בהצלחה ונכנסה לחדרו של הפרופסור הניחה על שולחנו את התיק ומיד הזמינה אותם להכנס לפרופוסר .

רותי ואודי עם מעט חששות לא מוסברות נכנסו לחדרו של הפרופסור שקידם אותם בברכה יפה והחל לתשאל אותם על התאריכים מאז הם קיימו יחסים חופשיים מבלי להעזר באמצעים שמונע את ההריון.

רותי ענתה לפרופסור אנו רוצים להיות הורים רוצים מאד מאד ולכן לא השתמשו בשום אמצעים אלא קיימנו יחסי מין רבים ורצינו להכנס להיריון.

אוקיי – הוא חייג למזכירה וביקש מהאחות שתכנס לחדר. "גבירתי אנא תואילי להכנס לחדר הסמוך ולהוריד את הבגדים מפלג גופך התחתון. האחות נכנסה לחדר ואודי הראה לה באצבע שהפציינטית בפנים.

האחות נכנסה ולאחר שאיחלה לה בהצלחה רבה שפכה על ביטנה את הנוזל הקר ורותי מלמלה וואו זה מה זה קר ומיד חוברה למוניטור והיא יצאה לפרופסור לקרוא לו לחדר. לאחר שנייה חזר ושאל את אודי אתה רוצה בבקשה לצפות מה קורה בביטנה של רעייתך ?????? מאד מאד !!!! אוקי בבקשה.

רותי ביקשה מאודי שיתקרב אליה ויחזיק את ידה. הפרופסור החל לסקור בבדיקת ה- U.S. ולפתע חייך חיוך מאוזן לאוזן.!!!! רותי שאלה אותו למה אתה מחייך כי יש לי סיבה מאד מאד טובה לחייך ומיד אגלה לכם אותה!!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך