בקי
נו קוראי היקרים הייתם מאמינים שרותי נושאת תאומים בביטנה ???? מדהים נכון ??????????

רומן אהבה

בקי 08/07/2011 674 צפיות תגובה אחת
נו קוראי היקרים הייתם מאמינים שרותי נושאת תאומים בביטנה ???? מדהים נכון ??????????

הפרופסור מושונוב ביקש "מההורים בדרך" שיסתכלו למה שהוא מראה להם: ראשית דבר אני רוצה "להתפאר" במיחשוב המאד מתקדם שיש במרפאתי ולכן אני יכול לגלות כבר היום מה קורה אצלך בבטן גבירתי הצעירה.

אודי המשיך לאחוז בידה של רותי והפרופסור החל להסביר להם: ובכן יש לנו בבטן ואני רוצה להראות לכם : "אני לא מבינה בכלל כלל מה מראה הצג" "רותי אני כן מבין ומה שהדיוט כמוני יכול להבין אז כנראה ואני אומר זאת בזהירות רבה והוא הביט לעברו של הפרופסור שחייך וביקש ממנו להמשיך " אז לעניות דעתי אני רואה אלוהים ודאי שאני רואה וגם מבין בתוך בטנך יפה שלי יש לך לא עובר אחד אלא שניים.

"פרופסור מושנוב בן זוגי טועה נכון?" לא ולא אכן גבירתי הצעירה בבטנך יש תאומים " "אלוהים אני לא מאמינה זו פשוט בשורה ענקית" "אודי את שומע" ? "כן חמודה אני שומע וכולי שמחה עם צמרמורת ומה שלא תרצי". רותי המשיכה ושאלה את הפרופסור האם אפשר לדעת את מינם ? עד כדי כך אין מצב לראות את מינם למרות המיכשור הכי מתקדם שיש במירפאתי (מאחר וכפי שאמרתי לכם בשבוע ה-7 בדרך כלל ברוב המירפאות – U.S. לא היה יכול בשום פנים לאבחן כלל בכמה עוברים מדובר.

אוקי הודה הפרופסור לאחות וגם הוא יצא לא לפני שהגיף את הוילון העבה לתת לזוג להתרגל ולו במעט ממה שהעתיד מכין להם.

אודי גחן על רותי ונישק לה ומילמל רותי ? מתוקה שלי מה דעתך ? "כמה אנחנו פוריים" ????? חחחחח כן אודי אני עדיין בשוק וכמובן עד ללידה לא אצא ממנו.: אגב אודי הוסיפה רותי "אני מודה ומברכת את החלטתך להגיע לכאן ואם אלמוג ישלם מה טוב "

"היא התיישבה על המיטה ולא רצתה להפרד מהמוניטר שהכין לה תאומים."

אודי ניקה את ביטנה מהחומר השמנוני שאותו מורחים כדי להתחיל בסריקה וכמובן גם "הלביש אותה" כי לדעתו היא אפילו לא שמה לב ללבוש והייתה יכולה לצאת נטולת תחתונים ומכנסים. לאחר שהלביש אותה העביר את ידיו בשערה וסידר את התלתלים כמיטב יכולתו ושניםה יצאו והתיישבו בכסאות מול הפרופסור והמתינו למוצא פיו".

ובכן גבירתי ואדוני ראשית "מזל טוב" זו בשורה שאולי ברגע הראשון ואולי גם בשני חחחחח חייך הפרופסור זו בשורה כמו שהחבר'ה מדברים: "לא יודעים כיצד לאכול אותה" אך בהמשך אין לי שום ספק שתהיו גאים ותמיד שמחים.

אני מבקש מכם שבשלב זה תשמרו על סודיות מוחלטת אפילו להורים אחים וכו'. הסיפור לפחות בתחילת הריון עלול חלילה שתאום אחד פשוט אוכל את השני " "יש עוד מצב שתיאום אחד מפסיק להתפתח" אני אומר לכם וזו כוונתי את הדוגמאות המאד נדירות וכדי שלא "תגלו ולאחר מכן יקרה משהו חלילה וחס" "עדיף לשמור את הבשורה בסוד.

בינתיים אני נותן לך רותי החביבה הפניות לבדיקות דם , אותן תבצעי בצום מוחלט חוץ משתיית מים שזה חשוב מאד מאד. מאחר ואינני עובד בקופ"ח אזי אתם תצטרכו לקבל את התוצאות ישירות מהמעבדה ולהעבירם אלי כמה שיותר מהר.

אני משחרר אתכם ומאחל לכם המון המון המון בהצלחה ונתראה בדיוק בעוד 4 שבועות מהיום מבקש שתקבעו תור אצל המזכירה.

פרופסור מושונוב כמה עלינו לשלם ? ובכן כך לפני כשבוע לערך טלפן ירון המקסים שאשתו הייתה פציינטית שלי והכל עבר ברוך השם בקלות , אז רותי התערבה : טוב היה לה רק עובר אחד הייתי רוצה לראות אותו עם 2 עוברים" שני הפרופסורים לא הצליחו לעצור את צחוקם שגם רותי הצטרפה אליהם. ובישר לי כי אתה עשוי לצלצל אלי ולקבוע תור. עכשיו למה אני אומר לך זאת ? מאחר ואמר לי שבינתיים לא אגבה מכם שום סכום ( הוא אחראי עליך מר רוזן) וכמו שעבדתי איתם הוא ביקש שאעבוד גם איתכם וכלומר בסופו של התהליך הנפלא אגבה מכם את הסכום שנראה לי כי מגיע לי מכם" מקובל עליך אדוני ?"

" כל מה שתאמר יהיה מקובל עלי אני אשלם פרופסור מושונוב באותה שנייה שתבקש ממני. ועכשיו לסיכום הבשורה הנפלאה הזו אני חייב לומר לך מתוקה שלי ולך אדוני "כשצלצלתי לירון חברי הטוב ביקשתי ממנו שיאמר לי את שום הרופא שטיפל ברעייתו במהלך ההריון והוא צחק ואמר לי : פרופסור רוזן היקר אל תגיד לי כי קשיש כמוך רוצה להיות אבא" אז השבתי לו לקשיש יש כבר בת אחת גדולה ואת המידע הזה אני מבקש עבור קרובת משפחה שלי" הוא כנראה לא האמין לי והיה בטוח שזה בשבילי וכמובן בשביל בת זוגי אהבת חיי וליטף את לחייה הסמוקות .

אוקיי סגרנו את כל הקצוות ואנא תעשו את הבדיקות דם ואת התוצאות תעבירו אלי ואתה יודע פרופסור רוזן – אין צורך להביא את בת זוגתך יחד עם הבדיקות אתה יכול לשלוח לי אותם גם בפקס שאת כל המידע תקבלו אצל המזכירה שלי או שאתה יכול בעצמך לקפוץ אלי" ועכשיו עוד דבר את בדיקות הדם אתם תבצעו במעבדה שגם מזכירתי תיידע אתכם.

" הפרופסור קם ממקומו לחץ את ידה של רותי וביקש ממנה צאי מההלם גבירתי הצעירה הכל יעבור בשלום , אני מבקש ממך גם לא להתעייף יתר על המידה אך בהחלט אם את עובדת את רשאית ללכת לעבודה אך לשמור על פרופיל נמוך, לשתות המון מים להשתדל לא לצרוך קפה פרט לפעם אחת ביום ופרופסור רוזן הוא לחץ את ידו חייך אליו ואיחל לו בהצלחה."

הזוג שהיה בהלם טוטאלי יצא מחדרו של הפרופסור וניגש למזכירה שכבר הכינה חלק נכבד מכל הטפסים שעליה למסור לידי הזוג. שדרש ממנה הפרופסור.

המשך יבוא !!!!!!!!!!!


תגובות (1)

יותר מימדהים זה נדיר שיש למישהוא תאומים חחחח :) אני מקווה שהכול יעבור בשלום ושהזוג שלנו היו יותר מאוהבים מעכשיו למרות שלזה לא נירא לי אפשרי חחח :) בקי תודה שאת מעלה את הסיפור אני מאוד אוהבת להגיב לך על כל הסיפורים שלך ואני מקווה שתמשיכי לכתוב את כותבת מדהים:) אני מצפה בכליון עינים לפרק הבא :)

08/07/2011 19:27
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך