בקי
מה נאחל למתוקים שלנו ? שיביאו בשלום ובקלות את התאומים או התאומות או תאום ותאומה ויצאו לאויר העולם כשמצבם נפלא!!!! לו נותר לנו אלא לאחל להם הלוואי - לוא יהי!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 08/07/2011 634 צפיות 4 תגובות
מה נאחל למתוקים שלנו ? שיביאו בשלום ובקלות את התאומים או התאומות או תאום ותאומה ויצאו לאויר העולם כשמצבם נפלא!!!! לו נותר לנו אלא לאחל להם הלוואי - לוא יהי!!!!!!!!!!!!!

למירפאתו של פרופ' מושונוב נכנסו זוג גבר ואשה. ממירפאתו של פרופ' מושונוב יצאו : זוג ו- תאומים או תאומות אותם תישא באהבת אין קץ רותי המתוקה כשלצידה אודי האוהב התומך והמהמם.

כאמור שניהם יצאו מהמירפאה ועד "שהגיעו לאוטו" לא אמרו ולו מלה אחת. שניהם היו מכונסים בעצמם ומבקשים "לעכל" את הידיעה הכל כך משמחת אך גם כזו שנחתה עליהם והם כלל לא מוכנים לה.

רותי נכנסה לאוטו ואודי מיהר גם להתיישב מאחורי ההגה ולפני שהתניע את המנוע חייך לאהובתו וביקש לנשק את שפתיה שכל כך אהובות עליו. רותי גם היא רצתה להצמד אליו כסוג של "מגננה" למה שצפוי להיות במהלך חדשי ההיריון , הלידה וההפתעה שהיא נושאת תאומים בביטנה.

"רותי התעשת אודי ראשו אמר : ן מאמי "אני מבין בדיוק כיצד את מרגישה ותאמיני לי שגם אני חש בדיוק אותה תחושה כל כך נפלאה אך גם מעט קשה שאוטוטו (הרי הזמן לא עומד מלכת) נהיה הורים לא לתינוק אחד אלא לשניים ואולי לשתיים שבטוח תהיינה דומות לך יפהפיות מהממות !!!! " "אודי אני קצת פוחדת מתוק שלי ואומר לך ראשית לכל ממה ? לאחר ששמעתי אותך ואת הפרופוסר מושונוב שרואים 2 עוברים הייתי "בהיי הייתי ברומו של עולם ושמחתי הייתה כבירה אך לאחר שהוא ביקש לא לספר לאיש ומה עלול חלילה וחס לקרות זה מה שמפחיד אותי – כי אם אלוהים חנן אותנו במתנה כה אצילית וכה נדיבה ומהממת אזי בבקשה אנא שישאיר אותה בשלמותה שחלילה לא יעקור ממני את אחד העוברים חלילה וחס "

"רותי אני כה גאה בך את מבקשת להפוך לאם של תאומים וזה לא מרתיע אותך ומפחיד אותך, אך מה שמפחיד אותך זה שהעוברים יגדלו ברחמך כשהם שניים וחלילה שלא יקרה מצב שישאר רק אחד מהם". "את יודעת מה אני חושב מאמי " שאולי נלך כבר מחר בבקר לבדיקות דם וכשתהיינה מוכנות אסע לרופא למסור לו אותן ואז אשאל אותו מתי הוא יוכל לעשות לך שוב U.S. שיסביר חד משמעית שיש לנו תאומים בדרך" מה דעתך ? "דעתי כדעתך אך אם הוא זימן אותנו לעוד 4 שבועות כנראה ידע מה הוא עושה כי בעוד 4 שבועות אני אהיה כבר בשבוע ה-11 להריוני וכנראה שאז תוצאות ה- U.S. מדייקות באבחון.

"אוקיי מאמי אני חושב שהצדק איתך אך נקווה שמחר בבקר נלך למעבדה וכשהתוצאות תגענה אסע לרופא והוא יעיין בהן ואולי עצם הבדיקות הללו גם משקפות משהו הקשור לעוברים, מעבר לשקיעת ולספירת דם , המוגלובין, ועוד בדיקות שנובעות מבדיקת הדם.

אודי נסע הביתה ולפני הגיעם הוא שאל "רותי גם להורים לא נגלה" ???" לדעתי לא כמה שאני "מתה" לבשר להם אך כל עוד יש ספקות מטעם הרופא נשמור זאת בסוד מהטעם הפשוט שחלילה אם אכן יקרה משהו הם יהיו מאד מאד מסכנים וזה צריך למנוע מהם." אודי החנה את האוטו בחנייה ושניהם נכנסו הביתה מאושרים אך עדיין בספקות מה יהיה וכו' וכו' !!!!

רותי נכנסה לחדר השינה לקחת לה איזו גופייה של אודי ורצה לאמבטיה (תם עידן ההשתכשכויות) היא שטפה את גופה מהחומר הדביק שהזליף הרופא כיד המלך. בצאתה מהאמבטייה התיישבה לצידו של אודי ששקע במחשבות אך כשראה את המתוקה הרעננה הצעירה והיפהפייה לא יכול היה שלא להעלות חיוך על פניו וחשב "רותי את מעודדת אותי ונותנת לי כוחות לעודד ולתמוך בך"

רותי ביקשה לשבת על בירכיו של אהובה והוא חיבק אותה בכל כוחו וידיו נברו הכרגלו בשערה שכה אהב. כך נשארו מיודעינו זמן רב מאד נהנים מהדומייה ששררה ואף החושך השתלט על היקום ואיש מהם לא ביקש להדליק את האור- הם נשארו באותו מצב המון המון המון זמן!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (4)

איזה כיף להם !! אני מקווה גם שהיה להם בנות ושלא יקרא כלום לתינוקות של רותי אני מקווה שהיה לה הריון מהנה חחחח :)

08/07/2011 19:16

שבת שלום מירי
את כל כך מעודדת אותי בדרכך המיוחדת ואני רוצה להגיד לך מלה אחת ויחידה "תודה"!!!

מירי אנא המשיכי לכתוב את כותבת פיקס, פשוט תענוג לקרוא את סיפורייך אז תמשיכי והמון בהצלחה !!!

מירי מאחר ואני חשה כלפייך יחס של חברות הרשי לי למכור לך "טיפ בחינם"

ניצרי בנשמתך פרח מלבלב
ושילפוהו כשלעתים קצת עצוב
ב ל ב !!!!!!!!!!!

בברכה בקי

08/07/2011 19:50

יואווו אני לא מאמינה!!!
יש להם תאומות!!!
תמשיכי בדחיפות!!!

09/07/2011 00:33

היי יהלה איזה כייף לי שאת אוהבת את הסיפורים שלי תודה רבה רבה ואשמח לעקוב ולהגיב על הכתיבה שלך הייחודית והנפלאה – תמשיכי לכתוב !!!!! ביי בקי

09/07/2011 08:57
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך