בקי
איזו אהבה אדירה כיאלו לא מהעולם הזה שוררת בין שני הגיבורים שלי שגם אני מאוהבת בהם עד כלות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 09/07/2011 704 צפיות 4 תגובות
איזו אהבה אדירה כיאלו לא מהעולם הזה שוררת בין שני הגיבורים שלי שגם אני מאוהבת בהם עד כלות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אודי החזיר את רותי הביתה כמובן לא לפני שפתח את הדלת עבורה , נכנס למטבח והניח את כל מה שקנו בבית הקפה נישק ארוכות לממתיקת חייו ויצא לדרכו..

רותי נשארה בבית "בא לה לאכול גם את הכריך וגם את הקרואסון וכמובן גם את המלפפונים החמוצים ואז חשה את העייפות במלוא עצמתה, סיימה את ה"זלילה" ונכנסה לחדר השינה הגיפה את התריסים ושקעה לחלומות הנפלאים שמבשרים רק בשורות טובות.

אודי חזר הביתה עם בשורת ענק אך לא רצה להעיר את מתוקתו ולכן חיפש אם נשאר במקרה משהו מבית הקפה אך חוץ מבקבוק המים לא נישאר כלום.!!!!!!!! "זללנית המתוקה" !!!!!!!

הוא הוציא 2 פרוסות לחם מהמקפיא הכניס אותן ל-חצי דקה במיגרוגל ולאחר מכן שם חתיכת גבינה צהובה על האחת ואת השנייה שם מעליה והניח אותן בטוסט והנה הכין לעצמו טוסט ,. הוא אכל ממש ברעב וגם הוא עייף וגם מרוגש ולכן החליט לשכב על אחת הספות בסלון ושקע בשינה עמוקה ונעימה!!!!!

"רותי פקחה עין תורנית ומיד יצאה מחדר השינה וקראה אודי אודי היכן אתה? מה השעה ?" "היא המשיכה אודי אודי" ו"מר אודי התעורר וענה לה רותי אני כאן !!! היכן זה כאן? "והוא אומר לה קר קר קר קר היא ממשיכה לחפשו מתחמם מתחמם לוהט לוהט "
"היא כבר בזרועותיו מחובקת כהרגלו ואז היא לחשה : "בא לך להכנס קצת להיכל האהבה"? מה זה בא לי אני "מת" הגעגועים אלייך רק גוברים ומתעצמים ואני מבקשת להתייחד איתך" "רותי מתוקה שלי איזו בקשה מבורכת בואי אלי" "אני אתך"

"הוא הקים אותה מעליו ומיד קם גם הוא ומחובקים כמו זוג יונים נכנסו ל – ? חדר השינה ? לא הם נכנסו לחדר שבו אמור להיות חדר ילדים ושם במלוא העדינות במלוא האהבה התשוקה והלהט היפשיט אודי את מלכתו ולאחר מכן גם את עצמו והניח אותה על מיטה שהייתה בחדר ומלמל אלוהים כמה אני אוהב אותך כמה אני מתגעגע אלייך גם עכשיו כשאנחנו יחדיו עדיין אני מתגעגע אלייך" "בואי מתוקה והאקט הכי יפה בין גבר לאשה החל בתשוקה אדירה במלים שאינן ברורות ורק מלמולים , גניחות ואני כהרגלי פורשת מזירת האהבה לא לפני שאני מאחלת למתוקים: "תאהבו," תתענגו, קחו את כל הזמן שבעולם
כי להיות מאהוב כי לחוות סערת רגשות כי כי כי !!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (4)

איזה חמודה את !! וגם אני מאוהבת בזוג אד כלות ואני מאחלת להם שהיה להם אושר ועושר חחח :)

09/07/2011 22:57

איזה חמודה את !! וגם אני מאוהבת בזוג אד כלות ואני מאחלת להם שהיה להם אושר ועושר חחח :)

09/07/2011 22:57

מסכימה עם mari6700;(

09/07/2011 23:03

חחח יצא לי בטעות ;(
אז שתדעי שזה אמור להיות-;)

09/07/2011 23:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך