בקי
וואו -.200,000 ש"ח הצליחו ל"הוציאו מכיסו של האיש הרשע" וואו נפלא כייף ועל כך נאמר ככה יעשה לאיש אשר המלך חפץ בייקרו"

רומן אהבה

בקי 11/07/2011 981 צפיות אין תגובות
וואו -.200,000 ש"ח הצליחו ל"הוציאו מכיסו של האיש הרשע" וואו נפלא כייף ועל כך נאמר ככה יעשה לאיש אשר המלך חפץ בייקרו"

אודי שב הביתה ובאמתחתו בשורה מדהימה שהוא "מת" לספר לאהובתו אך הוא מצא אותה ישנה ולכן ישב "בשקט" והמתין כשתתעורר יספר לה.

תוך כדי ההמתנה לאהובת לבו כנראה שנמנמם והנה לפניו במלוא הדרה נמצאת הגב' "הפייה שכבר איננה ישנה" ומלטפת אותו ולוחשת אודי אודי…. "הוא התעורר וחייך חשבתי שאני חולם אך הנה את לידי מתוקה שלי אהבת חיי" אודי מדוע לא הערת אותי ?" רותי שבי ואספר לך את החדשה הכי משמחת ? וואו האם כבר ילדתי את התאומות"??????? זו אפשרות אחת חחחחחחחחח אך מה שיש לי לספר לך זה כך:" טלפן אלי גלבוע וביקש ממני ל"מחוק את התביעה נגדו" והוא "רוצה להתפשר" !!! "באמת" ??? ומה ענית לו? "שיחכה בסבלנות לתשובה שלך כי למעשה "את בעלת השמחה"

וואו ""קיבל רגלים קרות" האיש הרשע הזה אמרה רותי" !!!! נכון !!! הוא פשוט לא רוצה ששמו יוכתם עם תביעה כל כך "לא הולמת" נגדו. "אודי שאלה רותי" על איזה סכום אתה תסכים ל"משוך את התביעה ולבטלה"? "ובכן כך מאמי אני מציע לך שנקבע איתו פגישה ונשמע לאן "נושבת הרוח" מבחינתו וכל סכום שהוא ינקוב בו כדי להגיע לפשרה את תשלשי אותו לאלתר" "אוקיי אני מוכנה "- "מצויין בואי נטלפן אליו ונקבע פגישה" "אודי חייג אליו ומעבר לקו היה גלבוע " היי גלבוע "היי פרופסור רוזן אני שמח שאתה מתקשר אלי" ? יש לך סכום נקוב? "לא" !!! "אני מציע אומר גלבוע שניפגש גם עם רעייתך ואיתך ונסגור עניין" "אוקיי" "מתי אתם יכולים להפגש עמדי" "אפילו עכשיו ענה לו אודי- "יופי" "אתם רוצים להגיע אלי " ? "כן" אוקיי "אני ממתין לכם במשרדי". והטלפון נדם. רותי פרצה בצחוק אדיר" ראית איך האיש הרע הזה כורע ברך" ? "אין לי צורך בברכו אלא רק בכספו".

רותי ואודי יצאו מביתם ולאחר נסיעה קצרה הגיעו למשרד עוה"ד שרותי עבדה שם בשמחה ובאהבה זמן רב ונזרקה ממנו בבושת פנים. אודי החנה את הרכב ושניהם שפו פעמייהם למשרד. הפקידה שמחה מאד לראות את רותי "וואו את חוזרת אלינו רותי"? "לא מאמי "ענתה לה רותי "יש לנו פגישה אצל הבוס שלך " ומדברים על "הנעלם" והוא שב וצץ" גלבוע פתח את דלת משרדו ובחיוך "מפה ועד להודעה חדשה ביקש שיואילו להכנס"

רותי אודי וגלבוע נכנסו למשרד. "מה שלומך רותי ? שאל אותה הבוס (במי"ל) "מצויין" ענתה לו רותי. ובכן גלבוע ניגש ישר לעניין ושאל אם יש להם איזה סכום שהם יהיו מוכנים לקבל ו"לסגור את התיק" גלבוע אמרה לו רותי"את הלוא המומחה בעניניי פיצויים בענייני כספים אתה הלוא אשף" אז נקוב סכום" הוא הישיר מבט אל שניהם "ואמר את עובדת אצלי כמה שנים 4 נכון?? "לא 5 "" וואו איך הזמן רץ " ובכן חשבתי על סכום של -.50,000 ש"ח " הוגן מצידי נכון"? " לחלוטין לא ענתה לו רותי" אז בכמה את רוצה לסגור עניין"?

"מינימום ב- -.200,000 ש"ח תבין ותקילין "קיש כלומר "מזומן" חייכה כמנצחת גדולה מזומן לאלתר" "אני אומר לך יותר מזה מר גלבוע בן זוגי הפציר בי שנבוא ונסיים את הענין בפשרה מאחר ואם זה היה תלוי בי הייתי שמחה ומאושרת לנהל את המשפט ואז הייתי יכולה לקבל הרבה הרבה יותר" אך מאחר ואני תמיד שומעת לעצתו של אהובי הנה זה הסכום לאלתר"

"גלבוע הסמיק והכחיל וכמעט התעלף וגמגם "זה עושק"? "תקרא לזה כפי שנוח לך" ואם מדובר בעושק אתה עשקת את לבי אתה גרמת לי לצער בלתי יסולח לך וזהו "אודי אמרה רותי" זהו בוא נלך ונמשיך לנהל את התיק" !! אודי גם ממקומו "גלבוע ? מה דעתך ? " "מסכים" מחר בבקר ניפגש במזכירות בית המשפט ונסגור את התיק ואגיע עם צ'ק" "רק צ'ק בנקאי או מזומן כמו שאהובתי אמרה לך "קיש".

"שלום גלבוע ושיהיה לך יום נעים מלא אור ושמחה " ושניהם שמו פעמייהם החוצה. "ביי אמרה רותי לפקידה ואנא מיסרי ד"ש לכל עמיתי לשעבר" אולי להכין לכם מהו לשתות"? ".לא תודה אנו בדרכנו לבית קפה"

"מיודעינו יצאה שמחים וטובי לב ואז רותי אמרה "אודי יש לנו איך לממן את ההריון והלידה אצל הפרופסור מושונוב" חחחחחחחח אמרתי לך שאכן כך יהיה" "כן כל מה שאתה אומר "בינגו" "אז את מוכנה גבירתי העורכת דין להזמין אותי על חשבונך לכוס קפה כריך עם גבינה ומללפון חמוץ וכמה מאות קרואסונים עם שוקולד" ?????

מוכנה ומזומה !!!!!!!!!!!!! אהבת חיי ואני "מתה לתת לך נשיקה כמו שרק אתה ואני התמחינו בכזאת נשיקה"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך