בקי
מממשים את אהבתם !!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 12/06/2011 596 צפיות אין תגובות
מממשים את אהבתם !!!!!!!!!!

אודי אני חושבת שאכנס לי לאמבטיה להשתכשך בה רעיון מצויין מאמי שלי אהובתי ואני אנצל את הזמן שאת "משתכשכת " להזמין מגש פיצה . האמת אני לא רעבה אוקיי אז כל המגש יהיה בשבילי זה ממש משמח אותי.

היא נכנסה לאמבטייה ואודי טלפן לפיצה "האט" וביקש מגש פיצה ו – 4 מוס שוקולד , 4 קרם בווארייה ו-4 עוגות קדאיף. ארוחת שכיתות מלמל לעצמו אבל המעמד שאני עם האשה הכי יפה הכי סקסית שראיתי אי פעם ממרומי גילי המופלג זה שווה.

רותי בינתיים רבצה לה באמבטייה וחשה הקלה מסויימת וליבה ניבא רק טוב. אני בטוחה שאבא יהיה בסדר אני בטוחה שאודי ישאר שלי עוד המון זמן ובסה"כ אני מאושרת. היא שמעה את פעמון האינטרקום ואודי פתח את הדלת והשליח הגיע לקומה העליונה עם שקיות אחת שטוחה והשנייה מלאה מכל טוב הארץ.

אודי הקיש על דלת האמבטייה ובישר הפיצה הגיע ואני מתחיל בזלילה ! לא חכה לי אני ממש נהייתי רעבה באופן פתאומי חחחחחחחחחח טוב אז צאי לפני שתראי רק מגש עם עקבות של פיצה. רותי הבינה שהגבר רציני ממש רציני ומיד יצאה מהאבטייה ולבשה את חלוק הרחצה הסופג והרך אוי חשבה בליבה לא חפפתי את ראשי !! אוקיי אחר כך אעשה זאת. היא יצאה מחדר האמבטייה וליד הדלת היו מונחים זוג נעלי אצבע בוהקים בלובן ובאמצע כל נעל חייכה לה אבן אדומה זוהרת ויפהפייה.

אודי מה זה ? סליחה מה זה מה ? הנעלי אצבע סליחה מה נראה לך שהם ? הם נעלי אצבע יופי חכמה שלי אז תנעלי אותם ובואי שבי לצידי כי אני בתור ג'נטלמן עתיר נסיון חחחחח מחכה לגב' שאתי שנתחיל יחדיו לאכול. מעניין גם גברות היו במהלך חייך שלהן ציפית ? את שואלת או קובעת עובדה ? שניהם ! אז אומר לך בכנות במצב אינטמי שיושב אני לצידך יפה שלי לא הייתה ולו אחת. באמת ? כן מאמי באמת!!!
רותי התיישבה ליד אודי והוא נתן לה משולש אחד של פיצה וגם לעצמו לקח משולש. יאמי איזה טעים תודה אודי יאמי אני מה זה רעבה !! הזוג החביב אכל ממש ברעב. רותי שבעה מהמשולש הראשון ואודי לקח לעצמו משולש נוסף .

רותי קמה ממקומה ולפתע חלוק הרחצה נפתח מעט. היא מיהרה להדק את החגורה אך הוא ביקש ממנה "אל תהדקי את החגורה בואי אלי". היא באה אליו והוא קם ועמד מולה ופתח לרווחה את החלוק. אלוהים איך יכולה להיות אשה כה יפה כה סקסית אלוהים רותי אני אוהב אותך בטירוף תני לי להביט בך ואל תסמיקי ואל תהיי מפוחדת משהו האמנם? אודי אינני מפוחדת ואני רוצה להיות שלך אני אוהבת אותך ורוצה לאהוב אותך .

אודי לא הספיק לסיים את המשולש השני וחיבק את הגברת הסקסית שלצידו והוביל אותה לחדר השינה לממש את מה שהם שניהם חולמים לממש את אהבתם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך