בקי
נו חברי היקרים מה תגידו "אני אומר כך "כשמתחיל ללכת זה ממשיך ללכת לללללל"

רומן אהבה

בקי 11/07/2011 1205 צפיות אין תגובות
נו חברי היקרים מה תגידו "אני אומר כך "כשמתחיל ללכת זה ממשיך ללכת לללללל"

רותי ואודי "המרוויחים הגדולים" נהנו מארוחת הבקר בבית הקפה ורותי ביקשה מאודי שיצלצל למעבדה לוודא אם בדיקת הדם מוכנה. "נכון את צודקת מתוקה שלי" הוא הוציא את הטלפון הנייד שלו וצלצל למעבדה" לאחר בירור קצר השיבה לו המזכירה שבדיקות הדם של הגב' רוזן נבות מוכנה"

רותי "בינגו" "מה דעתך שגם את תבואי אתי למעבדה" ? אוקיי בוא ניסע ביחד. הזוג "העשיר" יצא מבית הקפה עם אריזה קטנה של כמה מלפפונים חמוצים ו2- קרואסונים ושם פעמיו לעבר המעבדה. הדרך הייתה קצרה לשם ותוך דקות הגיעו שניהם למקום. אודי החנה את האוטו ורותי הזדרזה ונכנסה פנימה. המזכירה קידמה את פניה בחיוך "ושאלה הגב' רוזן נכון" ? "נכון מאד הסמיקה רותי " "ובכן הבדיקות מוכנות כפי שאמרתי לבן זוגך ופרופסור מזור מבקש שתכנסו אליו לשיחת הבהרה.

"רותי יצאה לקראת אודי וסיפרה לו שהפרופסור מזור מבקש שיכנסו לחדרו" ??? "למה אתה חושב הוא רוצה שניכנס אליו" !! "רותי ראשית כל אנא תרגעי בבקשה ושנית נכנס אליו ונשמע מה יש לו לומר" הם חזרו לעמדת המזכירה ושאלו באם אפשר להכנס? "כן ודאי הוא מודע לכך שאתם הגעתם ומוכן לקבלכם".

שניהם נכנסו למשרדו של הפרופסור מזור והוא קיבל אותם בחיוך לבבי מאד מאד וביקש שישבו. "ובכן פתח הפרופסור את השיחה "בדיקת הדם יצאה מעולה ממש מעולה ואת גבירתי היקרה את בשבוע ה-7 וחצי של ההריון. הבדיקה מראה שיש לך כמה חסרים בגוף ולכן ביקשתי לראות אתכם כדי שתזמינו תור אצל הפרופסור מושונוב ושייצייד אותך גבירתי החביבה בויטמינים וכל מה שנילווה לכך כדי לקבל את העוברים שבדך חזקים ובריאים". תודה רבה פרופסור הודו לו הזוג המאושר ויצאו ממשרדו לכיוון החוצה.

אודי חייג מיד לפרופסור מושונוב והשאיר הודעה אצל המזכירה שיואיל מיד להתקשר אליהם " בשמחה ענתה המזכירה. אוקיי רותי אני לוקח אותך הביתה ויוצא לעבר בית המשפט בסדר מאמי" "בסדר גמור" אך לפני שנכנסו לאוטו רותי ביקשה מאודי "למלא לוטו" סליחה התפלא אודי"? יש לי הרגשה שזה יום המזל שלנו אז בוא נמלא" אני רוצה להיות כנה איתך אמר לה אודי שמימי לא מילאתי שום לוטו ולא פיס ולא כל מה שקשור להגרלות אלה אך אם את מבקשת מי אני שאסרב".

בקרן הרחוב היה דוכן של מפעל הפיס "בקר טוב אמרה רותי לאיש שישב "בבודקה" בקר מבורך ענה לה " מה תרצי גבירתי ובכן כך: אני רוצה לוטומט עם המספר הנוסף ואני גם רוצה שני חיש גד אחד במזל שור והשני בתולה ואני גם רוצה 2 טפסים שאוכל למלא את המספרים שלי עליו" "בקשתך יוצאת לדרך" התרגש האיש שעל הבקר באה לו בחורה יפהפייה ותשאיר אצלו סכום לא מבוטל " אודי ביקשה רותי בוא מאמי תמלא טופס אחד אתה והנה יש כאן מפתח שבעזרתו תחשוף את המזל שלך "שור" ואולי זכית ב-10,000 ש"ח. הוא כילד ממושמע מילא את המיספרים לא לפני שהיא הסבירה לו בדיוק איך ומסר לאיש אחר כך "גרד את המזל שלו ולהפתעו "רותינקה אני בשוק" יצא לי -.10.000 שקל בעל הדוכן יצא מגידרו "נכון ממש נכון" גבירתי תגרדי את את המזל שלך בבקשה "רותי גירדה את החיש גד שלה ולא יאומן גם היא זכתה ב- -.10,000 ש"ח וואו שמח בעל הדוכן !!!!!!!!!!

אוקיי חברי היקרים מאחר ואין לנו בדוכן עצמו סכומים כאלה גבוהים אני אשמח להפנות אתכם לבית מפעל הפיס שהוא ממש מול בית המשפט בעיר ומיד "תתעשרו ב -.20,000 ש"ח. אודי שלף -.100 ש"ח ונתן לבעל הדוכן שהוא התלהב מאד והודה לו ולאחר שמילאו את שני הטפסים כפי שנאמר לעיל שמו פעמיהם ישר לבית מפעל הפיס.

שניהם נכנסו לבית מפעל הפיס ולאחר שניות מעטות יצאו עם צ'ק בנקאי על סך ? נכון מאד !!!!!!!!!!!!!! על סך -.20,000 שקל

"טוב אודי קח אותי בקשה הביתה כי מכל הכספים הללו אני כבר עייפה ואנוח לי במיטה עד לשובך" מעולה ענה לה הגבר ואודי התפנקה לה רותי אולי בבקשה תביא בחזרך הביתה מגש פיצה משפחתי עם פטריות" ושתי פחיות מיץ תפוזים" בקשתך תמולא גבירתי ההריוניות גבירתי העשירה גבירתי העורכת דינית חחחחחחחחחחחח במי"ל.

רותי הגיעה הביתה נישקה לאהוב ליבה על שפתיו החטובות ומיד נכנסה הביתה וישר "עפה" לחדר השינה ומלאך השינה קידם אותה בברכה והיא נרדמה מיד !!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך