בקי
וואו איזה כייף תאומות מתוקות נמצאות בביטנה של היפהפייה שלנו !!!!!!!!!! בהצלחה והלוואי והכל יעבור בשלום - לו - יהי!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 11/07/2011 768 צפיות 6 תגובות
וואו איזה כייף תאומות מתוקות נמצאות בביטנה של היפהפייה שלנו !!!!!!!!!! בהצלחה והלוואי והכל יעבור בשלום - לו - יהי!!!!!!!!!

רותי נכנסה למיטה ונרדמה תוך מספר שניות. אודי הגיע הביתה והבין שהגב' שלו ישנה ולכן הכל עשה בשקט לבל תתעורר המתוקה שלו.

הוא החליט לגשת לפיצרייה הקרובה ולקנות מגש פיצה "אין ספק שרותי תאהב את הרעיון ויותר מזה את הפיצה חחחח".לאחר זמן קצר חזר עם המגש פיצה והניח אותו על השולחן במטבח מחכה לפייה הנרדמת שתתעורר.

אודי נכנס לחדר האמבט ולפתע נשמע צלצול בטלפון. פרופסור רוזן ? מדבר! מדברת מזכירתו של פרופסור מושונוב. בהתאם לבקשתכם פרופסור מושונוב יקבל אתכם היום בשעה 18.00 חן חן לך גבירתי וסגר את הטלפון.

הוא חזר לאמבטייה שם התקלח "זריז" וישב על כורסתו האהובה והמחשובת לקחו אותו לנקודות חשובות במהלך חייו. הוא הסכים בינו לבין עצמו שעכשיו מזה כחדשיים פלום מינוס חייו "לבשו חג" וכל יום יפה מקודמו". עוד מספר חדשים אהיה שוב אבא לתאומים או תאומות והאם זה יראה מגוחך כשאטייל אתן או את או "אחד בן והשנייה בת" זו גם אפשרות האם האנשים יחשבו שהוא הסבא שמטייל את נכדיו? למעשה זה כלל לא מעניין אותי העקר שהכל יעבור בשלום והחמודה שלי תרגיש טוב במהלך ההריון ויהיה בסדר "אמן אמן אמן"

רותי התעוררה משנתה ודבר ראשון שהיא אומרת זה אודי ? היכן אתה? אני בסלון בואי מתוקה שלי"!! בואי" "לא" !" אתה תבוא אלי" !!בשמחה אהובתי המקסימה. הוא נכנס לחדר השינה ולמרות שאמר כי קנה פיצה וכי פרופסור מושנוב יקבל אותם היום ב- 18.00 כלום לא עניין אותה היא רצתה משהו אחר לחלוטין ואם היא רוצה ???? מי זה שלא ימלא את בקשתה לאלתר. הזוג העשיר, המאוהב עד אין קץ נהנו שניהם יחדיו מהאהבה שאחד משגר לשנייה. אני רואה שזה לא ייגמר בצ'יק וכהרגלי סגרתי את הדלת בשקט מוחלט ויצאתי לסלון הענק . יש לי את כל הזמן שבעולם להמתין לאוהבים שהיום הוא יום המזל שלהם אז למה לא לחגוג? למה ??????????

כעבר זמן רב מאד מאד יצאו הזוג המאוהב כשם מחובקים ופיהם ממשיך בנשיקות להרעיף אהבה , תשוקה חזקה ופשוט רצון להשאר כך לעולמי עד.

הם נכנסו למטבח ואודי חימם את הפיצה במיקרוגל – שניהם ישבו ואכלו בתיאבון רב אך עיניהם היו מפונות במלוא הרגש אחד כלפי השנייה.

השעה 17.30 ושניהם יוצאים לפרופסור מושונוב כמובן מצויידים בבדיקות הדם. כשהגיעו למירפאה שלו הרימה המזכירה את ההטלפון הפנימי ושאלה אם הם יכולים להכנס? בוודאי!!! רותי ואודי נכנסו למירפאתו של הפרופסור שקידם אותם בברכה חמה.

אודי מסר לפרופסור את תוצאות בדיקות הדם ולפי ארשת פניו נראה שהכל בסדר.!!! לאחר עיון נוסף הניח הפרופסור את הבדיקות על השולחן ושמח להודיע לשניהם שהכל "פיקס"." וואו חייכה רותי איזה יופי!!! תודה רבה פרופסור מושונוב ואני מבקשת לשאול אותך באם אני זקוקה לויטמינים ? " בשלב הזה אינך זקוקה לכלום, בשלב הזה את תבקשי רק פינוקי מבן הזוג שלך בשלב זה תנוחי הרבה תטיילי בשעות שאינן חמות במיוחד תשתי המון מים ותאגרי כוחות למתוקים שבבטנך.

עכשיו לאור תוצאות הדם המהממות בואי בבקשה גברתי ואני אראה אם רואים יותר פרטים מה קורה שם בבטנך הסקסית!!!???

רותי הורידה את הבגדים מפלג גופה התחתון ועלתה על המיטה. הפרופסור התיז על ביטנה כמות לא מבוטל של הנוזל הנוזל הזה והחל להתהלך עם המכשיר שנועד לכך על גבי ביטנה. שניהם התמקדו במוניטור לראות מה ימצאו ורותי שמחה כי ראתה את עובריה את שניהם או שתיהן. "אודי תסתכל בבקשה הנה עובר אחד כזה חמוד נח לו בשלווה והנה עוד עובר קצת פחות טמפרמנטי וואו וואו אני לא מאמינה". הפרופסור הגיב לשמחה שלה ובישר להם כי מעל לכל ספק הגב' המקסימה נושאת תאומים בביטנה ולמרות שהמין בשלב הזה לא ניתן לזהותו אז במיכשור שלי המיוחד והמאד משוכלל אני רוצה לבשר לכם כי יש לכם תאומות יפהפייות שכבר שולחות לכן נשיקות וממתינות לרגע שבו תצאנה לאור !!!
רותי פרצה בבכי מרב אשר וגם עיניו של אודי לא נשארו יבשות לחלוטין.

הפרופ' השאיר אותם לבד והוא יצא למשרדו. לאחר כמה דקות הפציר אודי ברותי לאפשר לו לנגב את בטנה מהדבר שמורחים עליו אך לא לפני שפתיו תבעו את שפתיה והנשיקה שלהם נבעה מתוך הידיעה המשמחת ביותר שיש להם תאומות מתוקות בביטנה של היפה מכולן בביטנה של רותי אהבת חייו.

לאחר שרותי התלבשה הם יצאו למשרדו של הפרופסור והוא מסר להם את "התמונות של הבנות" ווזו הייתה שמחה בלתי ניתנת לסיום.

"אודי שאל את הפרופסור האם ניתן עכשיו להודיע להורים שהם מצפים לתאומות" ? אתה יכול להודיע חייך הפרופסור "לכל העולם ואשתו" פרופסור מושונוב צחק אודי אני שומע שאתה מעורה בעברית התקנית האומנם? ברור !!!!!!!!!

נתראה בעוד שבועיים ונמשיך לעקוב. אודי שב ושאל מה עם התשלום פרופסור? תן לי לא לישון בלילות מרב פחד שלא תשלם ואתה תישן עם רעייתך היפהפייה כל הלילה בשקט ובשלווה.

המשך יבוא


תגובות (6)

איזה חמודים!!

11/07/2011 16:43

יהלה אני "מתה" על התגובות שלך , הן תמיד ייחודית ישר – ולענין , כל הכבוד!!!!!

תמשיכי לכתוב את גדולה בכך

תודה רבה בקי

11/07/2011 16:49

ואוו איזה כיף להם שייש להם תאומות !! הם ממש חמודים אני מקווה שהיה להם הרבה אושר ועושר ! ושאודי לא יחשוב על הגיל כי הוא לא חשוב העיקר הוא שהיו מאושרים :) תמשיכי בקרוב בקי החמודה :) וגם אני מחר בהצהרים ימשיך לכתוב את משדרים אהבה 3 רק לידע כללי חחח :)

11/07/2011 19:38

מירי החביבה

את כל כך משמחת אותי כי תמשיכי לכתוב וזה שאת כותבת "לידע כללי" את מתכוונת אלי כי אני עוקבת אחריך בסיפורים הכל כך מוצלחים שלך אנא תמשיכי בבקשה בכתיבה הברוכה שלך אם לא למענך – אז למעני !!!!!!!!!!!!!

ביי מאמי ובהצלחה בכל אשר תפני

בקי

11/07/2011 21:24

תמשיכי

23/02/2013 00:53

תמשיכי

23/02/2013 00:53
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך