בקי
מאחלת לזוג הנפלא הזה שכל כך אוהב להצליח בכל אשר יפנו - הלוואי - !!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 13/07/2011 520 צפיות 3 תגובות
מאחלת לזוג הנפלא הזה שכל כך אוהב להצליח בכל אשר יפנו - הלוואי - !!!!!!!!!!!!!!!!

רותי הגיע לבית המשפט כשהיא בדרכה ללשכתו של מנכ"ל בית המשפט העליון : הפרופסור אהוד רוזן -" אהבת חייה". דלת הלשכה הייתה סגורה והיא נקשה קלות עליה ומיד שמעה את קולו הכל אהוב "כן" . היא פתחה את הדלת והפרופסור ממקום תהילתו ועוצמתו הרבה הפך מיד "לאודי – המאהב שמבקש לאהוב את הגב' היפהפייה שעומדת בפתח לשכתו.

הוא קם מיד ממקום מושבו "ורץ" לעבר המתוקה שלו היפהפייה שלו האשה שטמונות ברחמה הצעיר תאומות כן תאומות שהן פרי האהבה וקציר היבול שלה.

"מאמי מה את עושה כאן" ? "אסור לבקר אצל מנכ"ל המנכ"לים ????" "בשבילך הכל מותר" הוא הצמיד אותה לגופה ונישק על שפתיה המוכרות כל כך אך תמיד הנשיקות הן משהו כה "בתולי, ראשוני, משהו שמרגש ומפעם כל פעם מחדש.

"רותי מאמי איך הגעת? " "באוירון" חחחח אודי למה אתה כל כך דואג"? הלוא אני כבר "אשת איש" נכון" ? בחיוך כמו של ילד שנתפס בקלקלתו עונה נכון מאד" !!! יופי אז תהיה רגוע ותהנה מהחיים שמיטיבים כל כך עמנו בוא נהנה מכל דקה מכל שנייה אתה ואני וכל האוהבים אותנו"!!!!!! "כמה שאת נבונה לא פלא שגילבוע מתחנן שתשובי אליו" עכשיו גלבוע מחוץ לתחום השחקנים הראשיים בסצינה כה נפלאה הם אתה אני והיפהפיות שבתוך בטני"!!!! "תגידי לי מתוקה שלי כיצד אוכל להשאר "קול" כשאת מחדירה בשיטתך הברוכה לתוך לבי מצבים כה נפלאים כיצד?"

הם המשיכו להתחבק ולהתנשק כאילו שניהם על אי בודד הרחק משאון והמולה ולא בבית המשפט העליון בלשכתו של המנכ"ל!!!!

"רותי אמר אודי שהצליח להתנתק לשניונת משפתיה הדובדבניות" בואי למזנון ואכבד אותך בכריך והלוואי שיש להם בנמצא גם מלפפונים חמוצים" למען האמת "יש לי מקום "קטנטן" לאכול משהו" חחחח "אני יודעת למה אתה אדיב כל כך שמזמין אותי "לאכול" "כי עז רצונך שאשמין "טונות של קילוגרמים" ואז ללא ספק תחזר ותפלרטט אחרי בנות חטובות שכדי להתקרב אליך היו מוכנות לעשות הכל"!!!!!!!

"יופי סיימת" אז בואי. שניהם יצאו מחובקים מהלשכה ושמו פעמיהם למזנון בית המשפט. הם נכנסו אליו \כשהוא מלא וגדוש עורכי דין ,תובעים, נתבעים וסתם "עוברי אורח שחשו רעב" אודי חיפש שולחן פנוי ומיהר להושיב את רותי כשהיא מכתיבה לו מה להזמין", אודי הלך לעבר הדלפק וכולם התפנו ושאלו את האיש הרם מעלה מה רצונו להזמין" לפתע התקרב מישהו לשולחן של רותי ואודי וטפח קלילות על כתפה של רותי. היא הסתובבה ולשמחתה זה היה שמחוני אחד האנשים שמאד אהבה וכיבדה במהלך עבודתה במשרד עוה"ד ברשותו של גילבוע"

"שמחוני היי חבר יקר שלי אני כל כך שמחה לראותך אנא שב לצידי ואודי יחפש כסא נוסף" "רותי פתח שמחוני את נראית 100הממת 100הממת מה שלומך עמיתה מתוקה שכמוך" ? "ובכן אני בהיריון" "וואו איזה בשורה נפלאה וואו אני לא יכול להתאפק ועלי לנשקך על לחייך מתוקה שלי" ותוך כדי "הנשיקה על הלחי מופיע ? מי אם לא המנכ"ל בכבודו ובעצמו : " רגע רגע רגע מה הולך פה כשאני בתמימותי קונה אוכל לגברת היפהייה הזו" ??? ,"שמחוני – אם מדובר בך אני רגוע חחחחחחחחח" אודי הניח את ההזמנה על השולחן וחזר שוב לדלפק להזמין עוד כוס קפה וקרואסון נוסף לשמחוני וולאחר שמצא כסא פנוי ישב לצידם של רותי ושמחוני.

"פרופסור רוזן אני נלהב מהחדשות שרותי העמיתה היקרה שלי מספרת כי היא בהריון עם תאומות " זה ממש מרגש ומשמח אותי" לך אני מאמין ענה לו אודי אכן – רותי אהבת חיי בהריון עם תאומות וזו חגיגה ענקית ללא גבולות עבור שנינו , ועבור ההורים המתוקים שלנו ויש לנו יום יום חג" הללוייה" אין אלה אימרות שלי אלא אני מצטט שיר נפלא של משוררת דגולה".

השלושה המשיכו בשיחות ביניהם עד ששמחוני ראה מה השעה ומיד קם לא לפני שנישק את רותי שנית על לחייה ,הודה לאודי על הקפה והקרואסון שבאו בדיוק בזמן הנכון והלך לדרכו.

רותי ואודי נשארו עוד זמן מה ישובים ונהנים אחד מהשנייה עד שרותי החליטה שעדיף לה לשוב הביתה להמשיך בפינוקי שלה במיטה הזוגית "בהיכל האהבה". אודי הסכים כמובן והוא ליווה אותה החוצה ואחרי שהזמין לה מונית והושיב אותה בתוכה וכמובן גם הנשיקה לא נשכחה חזרה רותי הביתה שמחה וטוב לה.

המשך יבוא


תגובות (3)

חחחחחאיזה חמודים ותודה שהמשכת היום :) ואני גם מאחלת להם את הכל טוב וכל מה שהם יבקשו יקרה :) ואנה המשיכי :)

13/07/2011 15:59

אני עם מירי:)

13/07/2011 16:07

מירי ויהלה המתוקות "אני אוהבת את שתיכן" לפי דעתי אתן נערות צעירות שכותבות סיפורים בצורה נפלאה" והתגובות לסיפורים שלי הינן כנות באלף אחוז. תמשכנה לכתוב, להתבטא, לאהוב את הכתיבה והרבה בהצלח בהמשך דרככן" ממני בקי

13/07/2011 19:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך