בקי
הגיבורה היפהפייה שלה הגיעה כבר לשבוע העשירי של הריונה וביטנה החלה להתעגל מעט.

בהצלחה מתוקים שלי

רומן אהבה

בקי 13/07/2011 520 צפיות 2 תגובות
הגיבורה היפהפייה שלה הגיעה כבר לשבוע העשירי של הריונה וביטנה החלה להתעגל מעט.

בהצלחה מתוקים שלי

החיים זרמו לאיטם ושני גיבורינו הראשיים המשיכו לאהוב אחד את השנייה בקצב מטרף. אודי פשוט סגד לרותי אהובתו ורק פינק אותה ודאג לה מעמק ליבו. חלפו שבועיים ימים והם מגיעים למירפאתו של פרופסור מושונוב אשר מקדם אותם בברכה ואומר: " אני נהנה לראותך רותי חביבתי נראית כה טוב ומקווה שאת גם חשה כך." תודה פרופסור אני אכן מרגישה מצויין כל היום מתפנקת ובן זוגי נעתר לכל הבקשות שלי כשהעיקרית הינה "אספקה שוטפת של מלפפונים חמוצים" כולם פרצו בצחוק על ההלצה של ההריונית היפהפייה.

"טוב רותי בואי נראה מה שלום הבנות שלך ונשאל אותן בהזדמנות זו האם הן אוהבות כל כך מלפפונים חמוצים" חחחחח.רותי עלתה על המיטה כשחשפה את ביטנה שהחלה כבר להתעגל והפרופסור החל בסריקה לא לפני שהזליף על ביטנה את החומר השומני והדביק. "אוקיי אמר בואו נראה מה קורה" על הצג הופיעו בצורה ברורה לחלוטין תאומות כששתיהן מתפחות בשיליה אחת כלומר: הן תהיינה זהות לחלוטין" אודי ורותי התמקדו בצג ואודי התרגש כמו ילד "תראי מאמי האחת פעלתנית את שמה לב ?היא כל הזמן מנענעת את רגליה הקטנטנות והשנייה יותר נינוחה" }פרופסור מה שאתה רואה מוצא חן בעיניך?" יותר ממוצא חן הכל "פרפקט" ממש מושלם. רותי אמר הפרופסור את עכשיו בשבוע העשירי להריון שזה אומר אם הכל מתנהל כשורה את מוזמנת בעוד 4 שבוועת בדיוק ואז נערוך סריקת מערכות כדי לשלול חלילה דברים שונים שלדעתי לא יופיעו אצלך מאחר ואת אשה מאד צעירה, מאד פורייה והמלפפונים מסדרים לך את החיים חחחחחחחחחחח"

הפרופסור יצא מהחדר והתיישב במשרדו כשהוא נותן לזוג החביב את הפרטיות שמי כמוהו יודע שזאת הם חייבים. אודי ניקה את רותי כמיטב יכולתו והרים לה את הטנגה והמכנסיים למעלה ובלי נשיקה וחיבוק לא הולך חח הוא נישק אותה מכל הלב "ומלמל רותי אני אוהב אותך אני מאושר שבעוד מספר חדשים נהיה הורים לבובות הללו שאת נושאת בריחמך אני פשוט רוצה לטרוף אותך מרב אהבה ואני סוגד לך" את האושר בחיי" תודה מתוקה שלי!!!!!!!!

הזוג המאוהב יצר למשרדו של הפרופסור והם התיישבו מולו. "אודי פתח ואמר פרופסור מושונוב אולי בכל זאת תסכים לגבות ממני את התשלומים ? אנא !!! "זה יעשה אותי יותר שמח כשאינני חייב לך" "מה דעתך" פרופסור רוזן אני איש מאד עקשן ודבק בהחלטה שלי ואינני מתכוון כלל לשנותה" "היו ברוכים בצאתכם ואם רותי את חושבת אפילו דבר שנראה לך שולי אל תהססי צלצלי בקשה למזכירה ואני אחזור אלייך תוך מס' שעות" תודה רבה פרופסור ואם הכל ילך כשורה ובכך אני בטוחה נתראה בעוד 4 שבועות בשעה 17.00. הם קמו ולחצו את ידו של הפרופסור ויצאו לדרכם.

ממש ליד המירפאה עמד דוכן של מפעל הפיס, "אודי בוא נעשה לוטומט " סליחה את מתכוונת לחיש גד ? אני מתכוונת ללוטומט בוא איתי. הם ניגשו לדוכן וביקשו מהגברת שישבה בתוכו כרטיס לוטומט עם המספר הנוסף וכן ביקשה שני טפסים ריקים ואז נעמדו בצד לבל יפריעו לאנשים שעמדו מאחוריהם , רותי התחילה לתשאל את אודי : "תגיד לי 6 מספרים ועוד אחד נוסף" אתה יכול לומר כל מיני תאריכים כל מיני ימי הולדת וכל מה שעולה לך בראש עכשיו. הוא אמר לה והיא מילאה את הטופס ועכשיו אמרה לו אני אמלא את הטופס שלי וכאן התלבטה מעט ואז רשמה מספרים ללא שום קשר לימי הולדת וכאלה רשמה מה שבא לה באותה שנייה" הם חזרו לגברת ושילמו כפי שנתבקשו וברגע האחרון אמרה רותי את יודעת מה גבירתי תני לנו בקשה שני כרטיסי חיש גד איזה מזלות? מה שבא לך"המוכרת צחקה ואמרה לה נתתי לך את הזכיות הגבוהות ביותר כלומר לכל אחד 100.000 ש"ח " תודה רבה גבירתי ואם זכינו נכבד אותך עם סכום יפה ואודי התערב ותאמיני לבת זוגתי מה שהיא אומרת זה "קדוש"?

כשהמשיכו לביתם ביקשה רותי ללכת קצת עד שיעלו על המונית ואודי נזכר פתאום מאמי כרטיס האשראי שלך כבר שוכב במגרה שלי בעבודה למעלה משבוע ימים וכמו כן פנקסי הצ'קים על שם שנינו. אבל אודי אני שוב חוזרת ואומרת כיצד אתה משלב אותי בחשבונך בלי שאפקיד אפילו אגורה בו" סליחה מאמי הפקדת -.200.000 ש:ח אז מה אבל החשבון שלך יש בו הרבה הרבה מעבר להפקדה שלי השולית". אם כבר מדברים אז יש לי עוד משהו לומר לך הוספתי את שמך בכל חסכונותי ששם כבר הצטברט סכומים די נאים ואחרון לפחות להיום פתחתי לך פוליסה של ביטוח חיים כשלי יש כבר משנים כזה ביטוח"

"אודי אני עייפה מכל הסכומים שאתה מגולל לפני ואנא קח מונית ונגיע הביתה ," רותי אפרופו הביתה רשמתי את שמך כבת זוגתי בכל החשבונות של הבית וזה אומר שהוא שלך לא פחות מאשר שלי: אודי קח אותי לדירה שלי מ י ד חחחחחחחחחחח

המשך יבוא


תגובות (2)

בהצלחה שהיה לגברת ההריונית מזל טוב :) תמשכי את כותבת מדהים חחח :)

14/07/2011 09:40

יפה;)

14/07/2011 12:40
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך