בקי
נו מה דעתכם "היכל האהבה" אבל למה לא נפרגן להם כי הם כה חמודים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 14/07/2011 525 צפיות 4 תגובות
נו מה דעתכם "היכל האהבה" אבל למה לא נפרגן להם כי הם כה חמודים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

החיים זרמו לשביעות רצונם של רותי ואודי הגיבורים שלנו. רותי הלכה וטפחה, מלפפונים חמוצים זה כל מה שהיא אוהבת לאכול ישנה המון מתעייפת די מהר פשוט כך זה אשה בהריון כשבריחמה זוג תאומות מהממות. הקשר עם ההורים עדיין נשאר רק טלפוני עד שאודי קיבל "הארה" וצלצל לרותי מלשכתו : רותי איש בשורות אני" סוף סוף אתה מאמין שאני בהיריון ? חחח "מה את בהיריון"?????? למה לא מספרים לי כלום ומי האב המאושר? "טוב זה סיפור ארוך ואספר לך בהזדמנות אחרת".

"רותי מאמי תקשיבי מאחר ולא ההורים יכולים להגיע אלינו לפחות בשלב הזה ואת כמובן לא תסכני ולו בפרופיל אחד אז אני עושה כזה דבר: כלומר כבר עשיתי? "אודי צרחה עליו רותי אם כבר עשית אז למה בכלל אתה טורח ליידע אותי"???

" רותי תקשיבי לפני שעה יצאתי מבית המשפט ישר לאופיס-דיפו וקניתי שני מחשבים ניידים אחד להורים ואחד לנו. כמובן שלמחשבים צירפתי 2 מצלמות , רם קול, ועוד כמה אביזרים כדי שהתמונה תהיה בהירה וברורה יותר" עכשיו תקשיבי המחשב של ההורים "עושה את דרכו למלון בזל ואליו מצורפת חוברת הדרכה מאד מאד ברורה ואת המחשב שלנו אביא כשאגיע הביתה" אודי "אני מתנצלת שכעסתי עליך אך אומר לך בגילוי לב אתה באמת אבל באמת 100הממם איזה ראש יש לך "אתה יודע ראש כמו שלך לא מספיקות לו 2 רגליים לפחות ל – 4 רגליים הוא זקוק " טוב זו הלצה מה קרה חמדתי לצון אל תקח את זה קשה והטלפון נטרק.

וואו חשבה רותי כנראה הגזמתי וממש לא התכוונתי ו- לא תאמינו הפרופסור בכבודו ובעצמו פותח את הדלת ונכנס הביתה כשהוא מביא לא פחות ממחשב נייד בתוך תיק מנהלים 100המם ורותי פשוט נשארה עם הלשון בחוץ. "ואו אודי וואו אודי אני לא מאמינה השעה רק 13.50 אל תגיד לי שאתה חוזר?" "לאן לחזור"? "בית המשפט" !!! לא מה פתאום לקחתי מעט עבודה הביתה אך מרב געגועים לבת זוגי שצועקת עלי הקדמתי את שובי"

אודי שאלה רותי "אפשר באיזה שהיא צורה להתנצל????????? "למשל באיזה צורה" גבירתי ה"רזונת" ? רק בגלל המלה האחרונה שפלטת אתה עכשיו תשלם על זה בגדול" "מוכן מלכתי המתוקה " ומה עלי לעשות"? תחשוב לבד ??????? משהו נעים שאני מת לעשות זאת חדשות לבקרים"? חם חם ועכשיו הגיע זמנו לוהט לוהט לוהט " בואי אלי יפה שלי- הוא הרים אותה בזרועותיו החסונות ומי אינו יודע או אינו מבין לאן פניהם מועדות????!!!! נכון כולכם צודקים במיליון אחוזים "נכון מאד" ל- "היכל האהבה" והדלת נטרקה אחריהם ומבחינתי אני וכמובן מבחינתכם אתם לא נותר לנו אלא לשבות לנוח ולחפש במקרר אולי נמצא במקרה מלפפון חמוץ אחד ? אולי????????
המשך יבוא


תגובות (4)

חחחח תגידי לי אם תמצאי מלפפון;)

15/07/2011 00:30

חחחחח הפרק מ100מם ואני מקווה שתמצאי איזה מלפפון חמוץ במקרר חחח אני גם מקווה שהסיפור לא יגמר חחחחח:) תמשכי לכתוב עוד פרקים וני ימשיך להגיב :)

15/07/2011 09:43

יהלה ומירי המתוקות

במיוחד לשתיכן הכנתי כמה מלפפונים חמוצים בבקשה באנה תתארחנה בדירה
ה-מהממת ומלפפונים חמוצים עלי !!!!!!!!!!!! עשינו דיל?????? יופי ביי ושבת שלום לשתיכן !!!!!!!! בקי

15/07/2011 13:56

נ.ב
המשכתי את יומנים ועוד שתי סיפורים ואני ממש אשמח אם תגיבי עליהם:)

15/07/2011 16:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך