בקי
ממתינים בקוצר רוח למחר בבקר לשמוע מה קרה לגב' רוזן ממה היא סובלת ?????????????

רומן אהבה

בקי 12/06/2011 479 צפיות אין תגובות
ממתינים בקוצר רוח למחר בבקר לשמוע מה קרה לגב' רוזן ממה היא סובלת ?????????????

רותי ואודי, מאוהבים, מחובקים נכנסו לחדר השינה ולשם אין לי ענין לפלוש אך מה שקרה כמעט באותה שנייה שהדלת מאחוריהם נסגרה – הטלפון של אודי צלצל. טלפון זה אמר לי הלב הוא יותר משיחה רגילה עם איש כזה או אשה אחרת.

לא טעיתי קוראי היקרים הטלפון הגיע מארה"ב ועל הקו הייתה בתו של אודי. כן חמודה שלי ענה לה אביה מה שלומך מאמי ? התגעגעת כבר לאביך הזקן ? לא אני לא באילת השתבשו מעט התכניות ואני בדירה שלנו. מה עובר עליכם הכל טוב באמריקה הרחוקה מישראל הקטנטנה שלנו ??? אבא כן שומע מה את רוצה לאמר לי ? מה ? מה את אומרת לי אני לא מבין ? אמא לא במיטבה ולדעתי היא רוצה לחזור ארצה.

היא לא במיטבה ? פרטי לי יותר על מצבה בבקשה , יש חשש למשהו ספציפי ????? לא אלאה אותך בטלפון פשוט רציתי שתהיה בתמונה ואני מבקשת שתצלצל מחר בבקר לפי שעון ישראל ואדאג שאמא תענה ואז היא קרוב לוודאיי תיידע אותך יותר.

אני מצטערת אבא שלי המקסים שעלי לבשר לך בשורה לא נעימה אך נקווה שמצבה הפיך וניתן יהיה לרפאה.

אודי סגר את הטלפון ורותי יצאה מחדר השינה והוא יצא אחריה. אודי מה יש בשקית הזאת מתוק שלי ? אוי שכחתי יש כמה דברי מתיקה. יופי אז בוא שב בבקשה ואני אגיש לך אחד מהמתוקים ואז נדבר, אתה ואני נדבר. אודי היה מאד מבולבל היה מאד מודאג וזה לא פלא כלל וכלל. רותי הגישה לו את המוס שוקולד עם כפית וישבה על השטיח לידו. היא קמה מיד והכניסה לתוך הפריגידר את כל דברי המתיקה ושבה לשבת לידו.

אודי תקשיב טוב למה שיש לי להגיד לך אנא בבקשה : אני יודעת שעכשיו אפילו אותי אין לך חשק לשמוע והוא מיד ענה לה אותך מתוקה שלי יהיה לי חשק לשמע ולאהוב עד פעימת לבי האחרונה. יופי אז ככה מחר בבקר את ה תצלצל לגב' רוזן ולאחר שתוודא ממנה מה המצב ועל מה מדובר וכו' אני יוצא מהחיים שלך מיד. אתה תהיה עם רעייתך ותטפל בה בדיוק כמו שאתה מטפל בכל אדם ואדם באשר הוא.

אני מבקשת ממך כי תהיה בשבילה בשביל רעייתך ותתלווה אליה בכל מה שצריך. אני כל כך אוהבת אותך וידעתי שזו אהבה גנובה אך לא ידעתי כמה מהר אני צריכה להשיב את הגניבה לבעליה.

רותי התפרצה בבכי אוי מה אני עושה ? אנא סלח לי במקום לרומם את רוחך אני עוד מוסיפה לך עם הבכי הטיפשי שלי אבל איך אני אחיה בלעדיך אני לא אוכל לשרוד בלעדיך. אודי הבין שעליו לקחת את "הפיקוד" ואמר לה.

רותי שלי היקרה אהובתי אין לנו ולו שמץ על מצבה של רעייתי אני יודע שבתי תמיד עדכנה אותי בכל מצב (היא הכינה את הקרקע) למה שאני עלול או עשוי לשמוע מאשתי. אני מבקש ממך רותי שלי אנא אל תבכי אין אנו יודעים בינתיים כלום אנא בבקשה בואי אלי פתחי פה גדול חחחחחחחחחח יופי תינוקת איך את אוכלת כל כך את המוס יפה שלי יופי .

רותי חיכתה שהוא יסיים לאכול את המוס וביקשה ממנו בוא נשוב לחדר יש לי להראות לך משהו שלעולם לא תשכח. אבל רותי !!!!! אודי בוא נשוב לחדר.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך