בקי
נקווה שיוכלו לצפות ולדבר עם המחשבים החדשים שאודי רכש.

רומן אהבה

בקי 15/07/2011 576 צפיות אין תגובות
נקווה שיוכלו לצפות ולדבר עם המחשבים החדשים שאודי רכש.

הטלפון צלצל בדירה ואודי מיהר לענות מהעבר השני של הקו היתה הגב' נבות. "אודי ? מה קורה לך? הרגע קיבלנו את המתנה והיא ודאי עולה הון עתק אודי? כמה אתה יכול לפנק אותנו????" "מאמי כמה שיותר" "תודה לאל שבעלי מבין מאד במחשבים כי אני בקטע הזה בור ועם הארץ" !!!! אמא'לה אבל בשטחים אחרים את מעולה" "כן אתה חושב כך "? "אני לא חושב אני בטוח בכך"

אפשר בבקשה לדבר עם רותינקה " "רק בגלל שביקשת כל כך יפה הנה קבלי אותה" היי מאמי מה שלומך"? אנו מרגישים מעולה כל היום נחים, מטיילים קצת לאורך הטיילת אוכלים מאזינים להרצאות מה יכול להיות יותר יפה מזה"? " יופ אני כל כך שמחה שאתם מרגישים טוב" "רותינקה את ידעת מה שאודי הולך לעולל לנו חחחחחחחח?" "בכנות מאמי גם בשבילי זו הייתה הפתעה מוחלטת"

"אבא כבר מעיין בפרוספקט ואני בטוחה שהוא יוכל להתקין את המחשב הנייד ואולי באמת נוכל לראות אתכם זה יעשו לנו רק טוב בלב" "זה בדיוק מה שאודי רצה להסב לכם רק טוב בלב". מה שלומך רותינקה ? בסדר מאמי אך מתעייפת מהר וחייבת לנוח אוכלת טונות של מלפפונים חמוצים ומקבלת פינוק גורף מהאיש הכי מקסים בעולם שהוא אהבת חיי"

"שימחת אותי רותינקה ובאמת שמרי על עצמך יש ברחמך תאומות כך שהתנהלות ההיריון עשוי להיות טיפה יותר קשה ולכן המנוחה רק זו תעזור לך" "תודה מאמי ותנסו להטעין את הלפטוב ואולי כבר הערב נוכל לא רק לדבר אתכם אלא גם לצפות בכם "

"ותי אמרה לאודי שגם הוא צריך להטעין את הלפבטופ כי יש אפשרות אבא שלי (מומחה ענק ממש פנומן במחשבים) יטפל בו יטעין אותו ואולי יעשו לנו הפתעה ונוכל לראותם ולשוחח עימם" נכון את כרגיל צודקת אז אני באמת אטעין אותו, אחבר את הרמקולים ואת המצלמה ונקווה שאצליח מאחר ויש פנומן מחשבים כפי שהגדרת את מר נבות אז אסור לי לפספס " אני סומכת עליך מתוק שלי"

אודי התחיל להתעסק עם המחשב הנייד ורותי הכינה לעצמה משהו קל לאכול ועפה ישר למיטה. במיטה היא חשה הכי טוב לא עייפה ממש רגועה. היא חשב לעצמה שאולי תסב את תשומת לבו של הפרופסור מושונוב לעייפות שהיא חשה כמעט כל הזמן ואולי הוא יוכל לעזור לה בויטמינים או בכל דבר אחר שייטיב עמה.

לאחר שסיממה "לנשנש" נפלה עליה תרדמה והיא נרדמה כמו תמיד עם חיוך ענק ענק על פניה. נאחל לרותי המתוקה שתרגיש טוב יותר פחות עייפה הלוואי גברת הריונית יפהפייה !!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך