בקי
נתפלל שרותי שלנו תרגיש טוב תחזור הביתה בשלום עם התאומות בתוכה.

רומן אהבה

בקי 15/07/2011 547 צפיות 3 תגובות
נתפלל שרותי שלנו תרגיש טוב תחזור הביתה בשלום עם התאומות בתוכה.

אודי חיבק את רותי וחיזק אותה לבל תדאג "ואת רואה מתוקה הפרופסור נוסע איתנו מה דעתך" ? אודי אין לי דעה אני רוצה לשמור על התאומות שלי אני אוהבת אותן בעצמה שלא חוויתי מימי עוצמה של אהבה למה שמתפתח בקירבי. אודי שלי נכון שהכל יהיה בסדר ? " אין לי שום ספק שלא יהיה בסדר אך כדברי האופא הנפלא שלנו צריך לנהוג במשנה זהירות כשמדובר יותר מעובר אחד" "אודי נכון שאתה תשאר לידי כל הזמן"? "גם אם תכי אותי 1000000000000000000 מלקות לא אזוז ממך ושני הגברים חייכו ורק פעם אחת נכנסו לשיחתם :

"אם את פציינטית של הפרופסור מושונוב הסירי דאגה מליבך" "ואומר לך עוד משהו : אינני מבטיח שזו הפעם היחידה במהלך ההריון שאת בדרך לבית חולים והכוונה שלי לא ללידה כמובן אלא למצבים כאלה ואחרים הוא אחד הרופאים הסופר אחראים הסופר מאבחנים הוא פשוט איש יקר מאד בקרב הרופאים האחיות וכל הסגל" " תודה " הודתה לו רותי המלים שלך ממש הרגיעו אותי"

האמבולנס הגיע לבית החולים ונכנס עד למיון נשים רותי הורדה בזהירות ענקית מהאמבולנס ואחד הגברים הסיעה אותה לכיוון מיון נשים אך הפרופסור מושונוב ביקש: "אנא השאר אותה בינתיים בפרוזודור ויש לי בקשה ענקית אליך : "וודא בקשה היכן היכן ד"ר אור?' הוא יצא מיד לאתר את ד"ר אור והפרופסור לא הפסיק להרגיע את רותי והבטיח לה שהכל תקין לחלוטין.

לא עברו דקות בודדות ולצידו של הבחור מהאמבולנס צועד גבר יפהפה פשוט דוגמן. פרופסור מושונוב פנה את עמיתו "כמה נעים לי לראותך ולומר בכנות שמיום ליום אתה צעיר יותר !!! טוב אתה כמובן מצפה לקומפלימנט גם ממני אך הלוא "החתיך של בית החולים" חחחחחחחחחח אפילו רותי צחקה.

אוקי שלום לך גבירתי הצעירה ולך אדוני היקר!!!! הוא ביקש מאחד הגברים של האמבולנס להסיעה את רותי לחדרו קומה א' חדר 1 בזהירות כמובן. אודי הצטרף אליהם ושני הרופאים נשארו מעט מאחור כשמושונוב מסביר לאור את מה שקורה עם הפציינטית המאד אהובה עליו וכמובן גם בן זוגה הוא "סליחה שאני קוטע אותך מי זה בן זוגה הוא כל כך מוכר לי"? "שי פנה הפרופסור בן זוגה הוא פרופוסר אוהד רוזן מנכ"ל בית המשפט העליון" וואו עכשיו אני זוכר לפני שנתיים כשהוא חילק תעודות הצטיינות לכמה מסיימי הפקולטה למשפטים נלוויתי לרעייתי שהיא כמובן קיבלה הצטיינות והוא ברך את כולם והתרשמתי ממנו מאד מאד".

הנהג והגבר השני מהאמבולנס חזרו כשבידם הכסא שאותו הסיעו עם רותי ומושונוב אמר להם תחייבו את חשבוני במה שמגיע לכם וגם תשר אני מבקש לתת לשניכם וזה יהיה במזומן. הוא נתן לכל אחד מהם טיפ והם הודו לו ופנו להמשך עבודתם.

המשך יבוא


תגובות (3)

אני ממש מתפללת שהיא תחזור ריא ושלמה לבית עים התאומות בתוכה :)

15/07/2011 20:40

בריאה *

15/07/2011 20:41

מירי איזה יופי את מגיבה תמיד מהלב תודה רבה רבה ביי בקי

15/07/2011 22:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך