בקי
תודה לאל רותי שבה הביתה לפי ד"ר אור היא בסדר גמור איזו הקלה !!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 15/07/2011 615 צפיות 3 תגובות
תודה לאל רותי שבה הביתה לפי ד"ר אור היא בסדר גמור איזו הקלה !!!!!!!!!!!

ד"ר אור חברו הטוב של פרופסור מושונוב ניגש לרותי המפוחדת והדואגת מאד מאד והרופא ביקש ממנה שתרגע כי אין סיבה לדאגה הכל יסתדר על הצד אני מבטיח לך. הוא חיבר אותו מיד למוניטור וקבע חד משמעית שהתאומות בסדר גמור "אולי את רוצה לצפות בהם"? ברור" מאד מאד אני רוצה לצפות בהם" אוקיי אז נצטרך לעבור לחדר אחר שם אוכל לעשות לך U.S. "ואת רואה רותי שני המלווים שלנו הם לא פחות מזוג פרופסורים כל אחד בתחומו".

אודי פנה אליו מופתע אך כל כך דואג שלא היה לו מצב רוח לשיחות סתמיות. "ד"ר אור אתה מכיר אותי ? "כן פרופסור רוזן ואני מעריץ גדול שלך". רותי לפתע התחייכה "ואמרה מעריץ יותר גדול ממני לא יכול להיות נכון אוד?" והוא נרכן ונישק לה כאילו שניהם לבד על אי בודד ולא בסיטואצייה כזו. ד"ר אור מנין אתה מכיר אותי ? ובכן לפני שנתיים רעייתי המתוקה קיבלה תעודת הצטיינות בסיימה את לימודי המשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים ואתה היית זה שנאמת משהו (מודה באשמה חייך אודי) והענקת כמה תעודות הצטיינות ובין אלה שקיבלו אותן תעודות נמנתה גם רעייתי המתוקה"

אני רוצה להזכר איזו גברת קראו לה אור אך לצערי ברגע זה לא עולה לי בזכרון " מכל מקום מסור לה ד"ש ושלא תפשל חחחחחחחחח" היא עובדת במקצוע ? כן ודאי היא עובדת במשרד עורכי דין ענק כאן בבירה וכל יום חגיגה בשבילה. אוקיי אז יש לנו מכנה משותף חייך אודי רעייתך ובת זוגי היפהפייה שתיהן עורכות דין מצטיינות".

כל "הכבודה" הגיעו לחדר שיש שם אולטרסאונד ומיד ד"ר אור הזליף על ביטנה כמות נכבדה של הנוזל והנה התאומות עלו על הצג אודי ? אודי ? "אתה רואה" ? כן מאמי אני רואה תסתכל כמה הן יפות וואו אני "מתה עליהן. שני הרופאים הודו שהצדק עם רותי הן היו כל כך ברורות שתיהן בשיליה אחת וואו ד"ר אור פרופסור מושונוב אנא תוודאו אם הכל בסדר ואם אני יכולה לחזור הביתה?

" רותי התחיל מושונוב לדבר אך אור עצר אותו לשנייה ואמר כך: אני רוצה לבדוק את רותי בבקשה אז אנא תנו לנו קצת פרטיות". כולם יצאו מהחדר וד"ר אור בדק את רותי בדיקה גניקולוגית רגילה והחליט חד משמעית שרותי משתחררת עכשיו לביתה ותשוב לכאן בעוד 10 ימים

. רותי אמרה לו שאם לא הייתי מתביישת הייתי נותנת לך נשיקה " אז למה לך להתבייש הוא רכן והיא נישקה לו על הלחי. "תודה ד"ר אור וכיצד אני אמורה לתפקד בבית כלומר לשכב או שלא ?" "כל זאת אני אכין לך כעין תעודת שחרור ובן זוגך המדהים יבוא מחר לקבלו."

ובינתיים את תחזרי לביתך עם מונית לא באמבולנס . אני ארשום לך בדיוק כיצד להתנהג והיתי מוסיף לך גם ויטמינים וזה מחזיר אותי לכך שאני צריך לעשות בדיקת דם. אל תדאגי יש לי מחט עדינה כיאה לילדה קטנטנה שלא תפחד וזה לא יכאב לך בכלל חחחחחחחחח ד"ר אור היה ממש עדין ורותי כלל לא חשה אפילו לא בדקירה.

הוא ביקש מרותי שתקום לאט כדי שלא יסתחרר לה הראש מרב שכיבה ואת יודעת מה עוד משהו הייתי רוצה לבדוק זה בדיקת לחץ דם. הוא הביא את המכשיר וגם מבדיקה זו היה שמח כי הכל אצלך בגדר הנורמה וזו סיבה לשחררך הביתה"

המשך יבוא


תגובות (3)

נכון הקלה גדולה ! אני מקווה שהיא תשוב למותב בקרוב :) ואת אנה המשיכי לכתוב מדהים כולכך :)

16/07/2011 14:48

מירי כרגיל את מגיבה בחום לב ובאהבה רבה אני בטוחה שגם בחייך האישיים אינך נוצרת את האהבה שלך והתגובה לכל ענין בחיי היומיום וכמובן ביחסים עם הזולת. מאחלת לך שתמיד תשארי קשובה לרגשות ותזכי להגשים כל מישאלת לב כי את בחורה ממש נפלאה!!!!

תודה מכל הבל בקי

16/07/2011 14:58

תודה לך :)

16/07/2011 22:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך