בקי
תודה לאל עליון - רותי שבה הביתה והכל בסדר. בליבה חשה אכזבה מעצמה לגבי ד"ר אור ויש לה מזל שאודי "אוהב אותה אהבה ענקית ו- מחל לה !!!!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 16/07/2011 690 צפיות אין תגובות
תודה לאל עליון - רותי שבה הביתה והכל בסדר. בליבה חשה אכזבה מעצמה לגבי ד"ר אור ויש לה מזל שאודי "אוהב אותה אהבה ענקית ו- מחל לה !!!!!!!!!!!!!!!!!!

רותי ואודי שבו מבית החולים ועוד בטרם הספיקו לפתח את הדלת נשמע צלצול טלפון. רותי ענתה ועל הקו הייתה אסתי אשתו לשעבר של אודי.

"שלום" ,שלום גם לך" "אפשר בבקשה לקבל את אהוד?" "מצטערת אך הוא לא בבית" "את רוצה להשאיר לו הודעה"? "מתי הוא אמור לחזור"? אין לי מושג" אני קבלתי הזמנה מבית המשפט לעניניי משפחה להתייצב מחר בענין "הגט" "אוקי " -"אז אני פשוט מחר לא אהיה בירושלים מאחר ואנחנו נוסעים שבוע לאילת"

את תואילי למסור לאודי את ההודעה"? "כן ודאי" "אך אני לא רוצה להתערב ולעניות דעתי אם קיבלת הזמנה ואת אינך מתכוננת לכבד אותה אזי הגט ינתן במעמד צד אחד בלבד" מאיפוא את יודעת כל כך טוב את ענייני בית המשפט"? "משמועות כאלה ואחרות" אודי ביקש לדבר אתה והיא אמרה לה: "אודי הרגע נכנס הביתה ואני אעביר אותו אלייך"!.

"שלום אהוד" "שלום גם לך – אני מבין שאת מתכוננת להתייצב מחר בשעה 8.30 בבית המשפט ברח' שוקן לסיים את הנישואין שבינינו " לא מאמי " "אני לא מאמי שלך" "למה לא" ? "כי אנו טסים מחר בשעה 7.30 לאילת"!!! "אוקיי אני בכל זאת אבוא לקראתך – מלאי עכשיו תצהיר שאת מסכימה לנהל את הדיון במעמד צד אחד בלבד ואת מסכימה לסיים את הנישואין בינינו" "והיכן אני אמורה להניח מסמך זה? יש בבית המשפט " ת.ד. גדולה שנועדה בין היתר לאישורים כמו שאת שולחת ואני אוודא שהאישור שלך יונח לפני כב' השופט פלפל והסיפור יסתיים אחת ולתמיד" "אודי אני אעשה בדיוק כמו שאתה מורה לי ושאלה אחרונה לפני הניתוק הסופי שבינינו "האם באיזה שהיא תקופה במהלך הנישואין שלנו אהבת אותי?" אני אהבתי אותך מעמק הלב עד שגיליתי שאת מנהלת רומן סודי וזה שבר אותי לחלוטין אך תודה לאל התגברתי השתקמתי ויש לי היום פיצוי בלתי רגיל ואת הבגידות שלך כבר מאחורי" "טוב תכיני את התצהיר וגשי לאויזה עו"ד נוטריון כדי שיאשר את חתימתך" שלום!!!!!

אודי מאמי אל תקח לך ללב אתה רואה הכל מתנהל כפי שאנו מבקשים ונוחלים הצלחה בכל צעד ושעל שאנו מהלכים שנינו, יש לנו את התאומות המהממות ואמשיך לשמור עליהן בתוכי ואמלא בשמחה כל מה שיורו לי הרופאים אעשה". בואי אלי בואי אהבת חיי בואי תני לי את השפתיים הכי מתוקות שנישקתי מעודי"!!! "נישקת מישהי לפני" ??????? "מה פתאום – חמדתי לצון כדי שתקנאי ותאהבי אותי יותר ויותר" מאמי האהבה שלי כלפייך הגיע עד לב השמיים וכך שאין לי אפשרות להעלותה עוד כי היא בשיא של השיא וכך תישאר לעדי עד".

הטלפון שוב צלצל ועל הקו היה מר נבות "שלום לך איש יקר ענה לו אודי מה שלומכם"? "אנחנו בסדר גמור ורוצים לראות אתכם ולשמוע את קולכם " אודי אתה פירמטטה את המחשב"? עלי לאכזב אותך כי טרם הספקתי פשוט נאלצתי להשאר בלשכתי עד לפני כמחצית השעה "אילוצים כאלה ואחרים" ואנחנו נתראה באמצעות המחשב רק מחר בשעות אחה"צ" אוקיי אודי שלי המקסים נסתפק היום רק בשיחת טלפון היכן רותי שלי? מחכה בקוצר רוח שאעביר לך אותה" "היי אבא'לה " "היי מאמי מה שלומך הכל בסדר" יותר מבסדר הכל הולך לפי התכנית וטוב שכך" היכן אמא'לה שלי היא עלתה להתקלח ואפילו לסרק את שתי השערות וחצי שיש לה כדי להיות יפה בשבילכם" אך אודי הסביר לי ולא נורא נתאפק עוד מעט" "פשוט אני כל כך מאושר ל"עבוד עם המחשב" גלשתי לאורכה ולרוחבה של התבל והגעתי למסקנה שכאן בארצינו הכי טוב" חחחח. אתה צודק אבא'לה כי אני ממש באותה דיעה כמוך".אוקיי אני אגש לכמה סידורים ומסור את אהבתי לאמא ",

"תודה שצלצלת מתוק שלי ולעת עתה אפרד ממך עם נשיקה חמה ישר מהתנור". אודי ישב כמובן לידה ולא הפסיק ללטף אותה ולנבור בשיער הפרוע כשכל התלתלים לא נשמעים ועושים מה בראש שלהם וברגע שרותי הניחה את השפופרת הוא לא התאפק וחיבק אותה חזק אל ליבו והנשיקות והחיבוקים והערגה לקירבה הערגה להיות אחד עם השנייה ממש עכשיו הגיעה לשיאה.

"כמה את מקסימה ילדה שלי כיצד את מנווטת את השיחות שכולם יהיו מרוצים את 100הממת: את גדולה מהחיים"

אודי פנתה אליו רותי " יש לי שאלה וענה לי בזהירות: מה דעתך שניפרד מהפרופסור מושונוב ונעבר לד"ר אור הוא יותר קליל ובקיא ממושנוב וחלילה שלא תחשוב שאני מזלזלת בו אך אומר לך" שני החמודים האלה מהאמבולנס אמרו לי שאם אני מטופלת אצל מושונוב הוא "יריץ אותי עוד פעמים לא מבוטלות לבית החולים"!! מאמי תקשיבי לי הפרופסור בשבילנו היא מתנת אל איש משיכמו ומעלה ולא אפקיר אותך בידים אחרות. ואם הוא חושב שאת צריכה להבדק בבית החולים נעשה בדיוק כמו שהוא יורה לנו"

רותי אני רוצה לך משהו בסיסי : "את פשוט התאהבת ברופא המבריק הזה והצעיר לימים "אך אנחנו עכשיו מעבר להתאהבות ברופא זה או אחר אנחנו חייבים לשמור על ההריון שלנו עד לסיומו וללידה שלך"? שאין לי ספק שעם פרופסור מושונוב תעבור בשלום ובבטחון"

אודי למה אתה אומר לי שהתאהבתי ? בד"ר אור"????? רותי אני לא עיוור והתאבת בו מאחר והוא בדרכו הייחודית הרגיע אותך ואין פסול להתאהב ברופא המטפל " רותי הסמיקה ומלמלה : אודי אתה צודק אך כמובן זה כבר מאחורי איש לא יקח את מקומך לידי מקום של כבוד הערצה ואהבה.

אודי שב ונישק לשפתותיה ולחש לה אל תתעצבי "אני לקחתי את השליטה מיד וכמו שאת אומרת הכל כבר מאחורינו?

רותי נשארה בהלם כיצד קלט הגבר שלצידה שהיא חשה ולו לשנייה כי היא מוקסמת מהרופא הזה וכעסה על עצמה מאד מאד "לא נהגתי בחכמה נהגתי בטיפשות וזה לא יחזור שנית בשום מצב מעתה ועד עולם"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך