בקי
ד"ר אור בחוץ זוהי החלטתו הסופית של אודי נקודה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 17/07/2011 735 צפיות 9 תגובות
ד"ר אור בחוץ זוהי החלטתו הסופית של אודי נקודה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

למחרת הבקר לאחר היום הקשה שעבר על רותי ואודי התעורר אודי מוקדם וחרש חרש קם ממיטתו כשבכוונתו לנסוע לבית חולים "ליס" ושם אמור להיות "טופס שחרור" על שם רותי בו יש את כל ההנחיות לגבי המשך המעקב וכן ויטמנים שעלה ליטול וכו'.

אודי התלבש מהר ויצא מהדירה כשהוא בדרכו לבית הקפה הסמוך וקנה עבור אהובתו, כמובן הרבה מלפפונים חמוצים ושני כריכים 2 כוסות קקאו ולקינוח 2 קרואסונים עם שוקולד כל זה הניח על השולחן במטבח ולא שכח לצרף לה פתק "אני אוהב אותך ילדתי המתוקה ולעולם אוהב !!!!!!!!!!!!!!!!

לאחר מכן נסע אודי לבית החולים. שם ניגש לדלפק של קבלת חולים ושירורורם וברר האם יש טופס ע"ש רותי נבות ?
"אתה פרופסור רוזן"
"מודה באשמה"

"אז אנא כנס לחדרו של ד"ר אור כל החומר נמצא בידיו. אודי הודה לפקידה והלך לחדרו של ד"ר אור , משונה?חשב אודי מדוע לא נמצא החומר בידי הפקידות? אך אין ברירה הוא יכנס לד"ר אור. אודי המשיך ללכת לאורך המסדרון הארוך וממש בסוף הפרוזדור היה החדר של ד"ר אור. אודי נקש על הדלת ומיד נשמעה המלה אפשר להכנס בבקשה.

ד"ר אור היה רכון על המון תיקים מסמכים וכו' אך קם ממקומו קידם את אודי בברכה חמה ושני האישים לחצו ידים בחמימות רבה!!

פרופסור רוזן מה שלום בת זוגתך המהממת"" " לפי תוצאות הבדיקות היא סוחבת היריון בריא לחלוטין ואני שמח על כך מאד מאד עכשיו אני רוצה בכל זאת לתת לה סידרה של ויטמנים וכן זריקות המשרשות היטב את העוברות לאמא"

"אוקיי מה שתמליץ אנחנו נעשה, בפרט שקבלנו חוו"ד בלתי רגילה עליך מפרופסור מושונוב שמלווה אותנו "

"אני מאד שמח שפרופסור מושונוב המליץ עלי הוא אחד הגניקולוגים היותר טובים בארץ וכן שמו מוכר גם בחו"ל"

"אני מציע שרותי תגיע אלי פעם ב-יומיים ואני אזריק לה את הזריקות באופן אישי."

"ד"ר אור פנה אודי אל הרופא אני לא מסכים שהיא תטלטל עד לכאן יש דאי אפשרויות אחרות אנא תרשום את מה שאתה ממליץ ואנחנו ניקנה הכל "

"אבל למה אינך מסכים שהיא תבוא לכאן ? אתה כמובן מוזמן להגיע יחד איתה"
"ד"ר אור היקר רותי לא תגיע לכאן בשביל הזריקות ומבחינתי הענין סגור."

"אוקיי פרופסור רוזן אני מכבד את החלטתך והנה טופס השחרור וכן כמה מרשמים על הזריקות ועל הויטמינים" אודי קם ממקום מושבו מול הד"ר אור וכשהוא עמד לעזוב את חדרו של הרופא אמר: –
"ד"ר אור כשבת זוגתי תצטרך להגיע לבית החולים לפי הפנייה של פרופסור מושונוב אני אבקש שרופא אחר יטפל ברותי ואין צורך להרחיב את הנושא"

"אני לא מבין פרופסור רוזן למה אתה רוצה להחליף אותי במישהו אחר"? למה אני ממש לא מבין!!??"
"שלום ד"ר אור ותודה על המירשמים שיהיה לך יום נעים סקסי ונפלא" אודי יצא מהחדר ובצורה הפגנתית טרק את הדלת והללך לדרכו"

אודי יצא למגרש החנייה ונכנס למכוניתו וכל הזמן חשב לעזאזל עם הרופא הדון – ז'ואן הזה. הוא נסע לבית המשפט ולשמחתו גילה שאסתי עשתה את מה שהוא הכתיב לה ובדיוק באותה דקה קראו לאודי להכנס לאולם. אודי נכנס לשם והשופטת חייכה אליו שופטת מדהימה וביקשה ממנו לגשת אליה !!!
"פרופסור רוזן אמרה השופטת הנה הגט בינך לבין רעיתך ואתה רשאי ואף רעיתך לשעבר רשאית להנשא בבית הדין הרבני או בכל מקום שתבחר"

"תודה גבירתי השופטת תודה מעמק לבי ומאחל לך המשך יום נעים ובלי אנשים שמטרתם רק להזיק"
"תודה פרופסור גם לך אני מאחלת יום נפלא קסום ושלו"

אודי שב ללשכתו בבית המשפט ושולחנו היה עמוס מתיקים שעליו לעבור ולטפל. השעה הייתה כבר קרוב ל – 11.00 ולא פלא שהרעב החל להציק לאודי. הוא נכנס למזנון והזמין לו כריך וכוס קפה.

"בעל המזנון אמר לו: אדוני אתה יכול לחזור ללשכתך ומיד תקבל את ההזמנה"

"אוקיי אך אני צריך לשלם נכון? נרשום את זה כמו שכולם נוהגים כך ובסוף החדש תשלם את כל סכום"
כעבור דקות מעטות נקשו על דלת לשכתו ובחור צעיר הביא את ההזמנה ואודי ביקש שימתין שנייה כדי שיתן לו תשר. הבחור הסמיק הניח את ההזמנה על שולנו של אודי ומיהר לצאת החוצה.

אודי נהנה מאד מאד מארוחת הבקר שלו ובכוחות רעננים שב לעבוד ולטפל בכל אשר הצריך את טיפולו.

המשך יבוא


תגובות (9)

ואודי צודק אני הייתי עושה את אותו הדבר!! תמשיכי :)

17/07/2011 17:18

חנוש מה דעתך על הפרק הזה מבחינת הכתיבה (" " ) וכל שורה בנפרד מה דעתך יש התקדמות ????????

תודה בקי

17/07/2011 20:23

מירי אין כמוך את נהדרת ותכתבי בתדירות גבוהה יותר "פליז"

17/07/2011 20:25

בקי זה הרבה יותר מסודר וברור :) למרות שאני לא קוראת את הסיפור הזה,הייתי רוצה אבל הפרקים לא ממוספרים וזה מאוד מקשה…אבל בכל מקרה זה ממש מסודר ונראה טוב בעין

17/07/2011 20:46

חן החביבה

"הארת " את עיני וכל כך אני מודה לך מאד מאד.
חבל שאינך קוראת את רומן האהבה שלי אך מאחר והוא לא ממוספר אין אפשרות לעקוב על הרצף. אם את רוצה את יכולה לקרוא את הסיפור שלי ב=3 חלקים של "אהבה מאוחרת"
בקרוב אשלח לאתר סיפור "מדהים" ואז אעשה כפי שאת אומרת בצדק רב אתחיל במספר הפרקים ואז אשמח מאד מאד שתהיי גם את בין הקוראים שלי

תודה על הכל

ב ק י

17/07/2011 21:41

אני כבר קראתי את הסיפור "אהבה מאוחרת" והגבתי לך עליו אתמול..ואני חושבת שזה יהיה ממש טוב אם תמספרי את הפרקים של "רומן אהבה" זה יקל בקריאה ^^

17/07/2011 22:01

אממ את כותבת יפה לא חשבת אולי לעבוד על משהו רציני ולאולי להוציא ספר :) חחחח את מוזמנת לקרוא ולהגיב אצלי :D

17/07/2011 23:08

היי vladilin
"אני מתה להוציא ספר" מה דעתך ??????????

ובשמחה אכנס לסיפורים שלך

יום טוב בקי

18/07/2011 09:40

בקי,
את כל הזמן מגיבה לי בסיפורים שאני לא מגיבה לך לסיפורים.
אז עכשיו אני מבקשת ממך באופן רישמי.
אנא תפסיקי להגיב לי ככה.
זה ממש לא יפה להגיב דבר כזה לבן אדם.
מגיבים לסיפורים רק כי רוצים להגיד מה הדעה שלך.
ולא בשביל להגיד לי להגיב לך…
אז בבקשה, תפסיקי!

18/07/2011 14:59
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך