בקי
בשלב זה הנישואין שלהם נדחו לעוד שבועות מספר אך זה לא נורא בכלל העקר שההיריון ימשיך להתקדם כסדרו והנישואין יחכו

רומן אהבה

בקי 18/07/2011 563 צפיות תגובה אחת
בשלב זה הנישואין שלהם נדחו לעוד שבועות מספר אך זה לא נורא בכלל העקר שההיריון ימשיך להתקדם כסדרו והנישואין יחכו

הבקר הגיע , ואודי לאחר כל "המטלות" שהציב לעצמו יצא לעבודתו. הוא צלצל לפרופסור מושונוב כדי לשאו ל אותו מתי לדעתו רותי תוכל לנסוע לתל אביב וחלילה לא לסכן את ההיריון? מאחר והייתה מזכירה אלקטרונית במירפאתו של מושונוב אודי השאיר הודעה וביקש שיואיל לחזור אליו.

במשך הבקר לאחר עבודה אינטנסיבית בלשכתו פתאום "התגלה השולחן של אודי" הוא חייך וחשב שכחתי איך נראה השולחן שלי מרב כל התיקים שנערמו עליו חחח ??? בסביבות השעה 11.00 ניגש למזנון כי הרעב החל להציק לו והוא ביקש כריך עם כוס קפה ומאחר והיה מישהו אחר ליד הדלפק שקרוב לודאי לא הכיר את אודי "וטוב שכך" אודי שילם ונכנס חזרה ללשכתו.

בסביבות השעה 13.00 צלצל ללשכתו השופט ידידו הטוב שהוא "האחראי" להיכרות עם הפרופסור מושונוב"
"צהרים טובים ידיד היקר"

"צהרים טובים גם לך כב' השופט אבנרי

"אודי רציתי לשאול באם החבר שלך שאשתו בהיריון אכן מטופל אצל הפרופסור מושונוב" ?

"אבנרי ענה לו אודי הוא מרוצה מעמק ליבו ושמו של האיש הוא אהוד רוזן !!!!

"אודי ?????????? בת זוגתך בהיריון ????? ולמה לא אמרתי לי??????? ואיך היא מרגישה והאם הכל בסדר? וואו אני פשוט בשוק איזה יופי קבל את ברכתי שהכל יעבור כשורה ותשוב להיות אבא גאה

"אבנרי ענה לו אודי בת זוגתי בהיריון עם תאומות !!!!!!!!!!!

"וואו איזה יופי כל הכבוד אודי אתה גבר גבר " הלוא הראיות מדברות בשם עצמן מזל טוב ידידי הטוב"

אבנרי נפרד מאודי כשהוא בהלם טוטאלי ואודי חייך לעצמו וחשב" וואללה אני עוד מעט אצטרך לקום בלילה להחליף טיטולים , אעשה הכל כדי שרותי תוכל לנוח ולחזור לכוחותיה, אך בינתיים מוקדם עוד לדבר.על כך."

הטלפון צלצל ועל הקו היה פרופסור מושונוב :

"צהרים טובים לך פרופסור רוזן , מה שלומכם אני מקווה שהכל מתקדם כשורה האומנם?

"תודה שחזרת אלי פרופסור רציתי להתייעץ איתך מתי רותי תוכל לנסוע לתל אביב מאחר ואנו רוצים להנשא כדת משה וישראל (ואתה אורח הכבוד!!!!!!!!)"

"זה שאני אורח הכבוד מרגש אותי מאד אך לא הייתי ממליץ לרותי לנסוע בשלב זה נסיעה ארוכה ולדעתי נדחה אותה עד לאחר סריקת המערכות שאמורה להתבצע כמדומני בעוד שבועיים " אז היא תהיה בשבוע ה-15 והריסק הוא כמעט לא קיים" אודי רציתי לשאול אותך משהו אפרופו שאנו משוחחים ד"ר אור צלצל אלי וסיפר את מה שארע במשרדו לפני ימים ספורים וזה שהחלטת שאם רותי תצטרך להגיע לבית החולים ליס הוא – ד"ר אור לא ימשיך להיות הרופא המטפל" ????????

"פרופסור ענה לו אודי הכל אמת ואם לא מפריע לך אינני רוצה לחזור ולהכנס לנושא הזה"!!!!!

"אודי השיב לו מושונוב אני מכבד את רצונך ונקווה שלא יהיה צורך להעביר את רותי לבית החולים עד ללידה עצמה בשעה טובה ואם אכן כן יש שם "פול" מלא של רופאים טובים ואת כולם אני מכיר"

"תודה פרופסור מושונב ורציתי לשאול אותך ד"ר אור החליט שרותי צריכה לקבל ויטמנים יש לי את המרשם שלו וכמו כן זריקות ל"השרשת העובריות בתוכה" ?

"טוב אומר כך: את הויטמנים אני ממליץ שהיא תקח אך לגבי הזריקות – הן מיותרות לחלוטין "

שני האישים סיימו את השיחה ואודי חשב לעצמו : הד"ר אור הזה פשוט רצה כנראה עילה להמשיך לראות את רותי ואפילו אם זה להזריק לה זריקות שלא לצורך" בא לי להרוג אותו !!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (1)

מתחילה לסיים

19/07/2011 13:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך