בקי
הרומן שלי הולך ומתפצל במקום אילת יש "בית חולים איכילוב" והאהבה והתשוקה פועמת בלב שני גיבורי ספרי הולכת וגוברת.

רומן "אהבה"

בקי 27/05/2011 409 צפיות אין תגובות
הרומן שלי הולך ומתפצל במקום אילת יש "בית חולים איכילוב" והאהבה והתשוקה פועמת בלב שני גיבורי ספרי הולכת וגוברת.

כפי שדיווחתי לכם קוראי החביבים והיקרים שלי הנה מנכ"ל בית המשפט העליון נוסע בעקבות האהבה כשהוא ביקש מחברו הטוב למלא את מקומו בכנס שנערך באילת לאנשי האקדמייה , עורכי דין ושופטים וכל מירצו נתון כעת להגיע לבית החולים וללחוש לאהובתו רותי היפהפייה "אני אוהב אותך".

הנסיעה היתה יחסית נעימה לא היו פקקים בדרכים וכעבור משהו כמו 50 דקות הגיע אהוד לתל אביב והמשיך בדרכו לכיוון בית החולים איכילוב.

לפתע הבין שהוא בודאי יגיע לפני רותי מאחר והיא נוסעת באוטובוס ואז צלצל אליה. רותי היתה מעט מנומנמת וענתה ה ל ו חרישי רותי חיים שלי היכן את ? אודי איך אתה מצלצל אלי אתה לבטח במטוס לאילת נכון !! איך ניחשת? לא צריכים להיום עורכי דין מהשורה הראשונה לנחש וצחוקה המתגלגל שיתק אותו הוא כה רצה להיות לידה כשהוא מחבק ומלטף אותה.

רותי את הגעת כבר לת"א לבית חולים?? לא מאמי יש לי עוד כנראה כרבע שעה להגיע לתחנה מרכזית בת"א ומשם אקח מונית ישר לבית חולים. טוב מתוקה אני מאחל לך שתמצאי את אבא במצב טוב ותהיי משענת איתנה לאמא שהיא כל כך צריכה אותך.

נכון אודי איזה מקסים אתה הלוואי והיית כעת לצידי כאן במושב האוטובוס אך יש לך מחוייבויות וצריך לעמוד במשימה. אודי אין לי מלים להודות לך על הסט היפהפה שנתת לי במתנה אך לא נראה לך שזה מוגזם לאחר אהבה של שעות מעטות משני זרים הפכנו לאוהבים אך לתת לי מתנה כל כך יקרה אודי ? נראה לי שלא אוכל לקבל אותה וכשנתראה אחזיר אותה.

רותי ברגע זה המתנה שנתתי לך היא לא בסדר העדיפויות שלי אני מבקש שתקחי מונית כמו שאת לבד אמרת ותגיעי לאיכילוב באיזה מחלקה אבא אושפז ? כפי שהבנתי מאמא שהיתה כה נסערת אני חושבת שהוא בטיפול נמרץ .

טוב מתוקה שלי אני מתגעגע אלייך אך בעוד 4 ימים היכן שלא תמצאי אני לא עוזב אותך ולו לשנייה לבד. אתמוך בך אוהב אותך ואם אני יכול לעזור (אמנם אני אדם זר -) ולו במשהו להורים שלך אעשה זאת ברצון רב. אני יודעת ענתה רותי – הספקת להכיר אותך !!! אודי שלח לי נשיקה דרך הנייד אוי לא מה פתאום כל הנוסעים יראו אותך – אני מצפצף על כל הנוסעים הנה אני שולח לך נשיקה מכל הלב והנשמה.

אהוד רוזן סבא ,בעל אבא מנשק את הנייד שלו בקול רם ורוצה רק להיות לידה ליד האשה הצעירה והמקסימה, היפהפייה שכל כולו נתון רק לה, כן כל כולו נתון רק לה.

אוקיי מאמי רותי אני סוגר כעת כי אין קליטה טובה ונדבר כשאגיע לאילת אצלצל לנייד שלך ומקווה שיהיו לך בשורות טובות לומר לי.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך