בקי
המשך קורותיהם של שני הגיבורים שלנו המאוהבים מעל ומעבר למה שאפשר להגדיר אהבה

רומן "אהבה"

בקי 30/05/2011 486 צפיות אין תגובות
המשך קורותיהם של שני הגיבורים שלנו המאוהבים מעל ומעבר למה שאפשר להגדיר אהבה

אודי ורותי נכנסו לדירה של ההורים והייתה הרגשה נעימה. התריסים היו מוגפים נקיון הורגש ישר עם הכניסה הכל היה מסודר פשוט נפלא.

רותי נכנסה למטבח שהיה מאובזר היטב ושאלה אודי ? קפה ? בואי הנה בבקשה אהבת חיי !!רק רגע אני רוצה להגיש לך כוס שתייה – השתייה לא תברח. רותי התקדמה לעבר אודי שנשאר תקוע במקומו והיא ליטפה את בלוריתו הכסופה ופשוט ביקשה בו נתנשק. אודי לקח בזרועותיו את אהבתו הגדולה והצמיד אותה היטב לגופו ולחש לה לאוזן "אני אוהב אותך" אני פשוט לא מסוגל להיות רחוק ממך אני רוצה אותך רק לעצמי. אודי אני שלך עד שימאס לך ממני ו"תזרוק אותי" אהוד צחק ולחש מעניין מי יזרוק את מי. רותי השתחררה מחיבוקו הענק והובילה אותו לחדר קטן מרוהט בטוב טעם והנקיון הבהיק בכל פינה – זה החדר שלי אודי מאז היותי קטנה ומשמש אותי עד היום כשאני באה לבקר את הורי.

בוא אלי אודי תהיה ב"רלקס" ואני כבר חוזרת אליך. אודי באמת השתחרר מהלחצים של היום המטורף הזה ונשכב על המיטה של אהובתו הטרייה אהובתו שפשוט גנבה את כולו. כנראה שהוא החל לנמנמם ורותי יצאה מהחדר על קצות אצבעותיה כי לא רצתה להפריע לפרופסור להמשיך לנמנם כדי לחוש הרפייה מסויימת.

היא שבה למטבח הכינה לעצמה כוס קפה כמו שרק "בבית" אפשר להכין שכמותו ולגמה ממנו באיטיות ובכייף והרהרה על היום הזה שבו פגשה את אהבת חייה כן היא לא שוכחת נשוי אב סב אך את כל הצעירים הוא שם בכיס הקטן כן ממש כך וחייכה לעצמה.

כשסיימה לשתות את הקפה שלה היא שבה לחדר וראתה את אודי ממשיך בשינה שלו וארשת של נינוחות פרושה על פניו.

רותי החליטה לנצל את הזמן עד שיתעורר הגבר ונכנסה לחדר האמבטייה להתרענן ולחוש טוב יותר.

היא פתחה את הברזים באמבטייה והחליטה למה לא למלא אותה ? ולהשתכשך במימיה עם הקצף שאני אוהבת ? ואכן האמבטייה התמלאה מים פושרים (היא לא אהבה מים חמים ) ואז לקחה את הסבון נוזלי והתיזה על פני המים התפשטה ונכנסה לתוכה.

ההרגשה היתה מדהימה היא חשה את כל גופה שחוזר "לשפויות" אם אפשר להתבטא כך אך באמת חשה רפיון כזה והחליטה לחפוף את ראשה עם השמפו בריח אורנים שאהוב גם על אמה וכמובן עליה. רותי חפפה את ראשה ונשארה עם השמפו על שערותיה ולפתע "בא לה ללגום מעט יין" כשהיא מתפנקת ומפורקת כליל בחדר האמבטייה בתוך האמבט.

היא יצאה מחדר האמבטייה כשלבושה היחיד הוא השמפו שעל שיערה ורצתה להכנס למטבח למלא לה מעט מהיין האהוב עליה ו ……………………..

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך