בקי
ממשיכה לספר על הזוג המאוהב מעל לראש אך הגבר לא איבד את ראשו וזה יאמר לזכותו וזה מרמז על אהבה שיוצאת מתוך הלב פנימה ...........................

רומן "אהבה"

בקי 30/05/2011 500 צפיות אין תגובות
ממשיכה לספר על הזוג המאוהב מעל לראש אך הגבר לא איבד את ראשו וזה יאמר לזכותו וזה מרמז על אהבה שיוצאת מתוך הלב פנימה ...........................

רותי קפאה במקומה אהוד היה מולה "חיפשתי אותך מתוקה" מלמל הגבר הנה אני כאן ואז שניהם פרצו בצחוק משחרר ורותי "נמלטה" חזרה לאמבטיה וביקשה ממנו שימתין עוד כמה דקות והיא "תתפנה" בשבילו.

אהוד עשה כרצונה ונשאר במקומו . רותי חפפה את ראשה ויצאה מהאמבטייה כשחלוק לבן עוטה את גופה המושלם. היא יצאה החוצה וראתה את הפרופסור הדגול נשאר במקומו תרתי משמע. אודי למה אתה תקוע כמו לולב בוא אלי. מלים אלה ביקש האיש לשמוע והוא אכן בא אליה והחל בעדינות ללטף את לחייה שהיו סמוקות הן מהאמבטייה והן "מהמפגש"ביניהם לפני 5 דקות. בואי מתוקה שלי בואי אלי. רותי נמסה בזרועותיו והוא ממשיך ללטף אותה בעדינות שיא בעדינות שכנראה רק הגבר הזה יודע ללטף. אודי אני אוהבת אותך אני רוצה להיות שלך אני אוהבת אותך . היא התרוממה על קצות אצבעותיה וחיפשה את שפתיו ושניהם התנשקו בנשיקה מטרפת ומשכרת כאחד.

רותי אמר לה אודי מאמי אני רוצה להיות איתך יותר ממה שאת רוצה להיות עמי תאמיני לי אך מאחר ואנו נמצאים בדירה של ההורים שלך אני מציע שתתלבשי ושנינו נקח מונית לבית החולים לבקר אצל אביך וכך אהיה יותר רגוע ומשוחרר ואמלא את כל מישאלותייך שהן כמובן כל מישאלותי. החלוק הלבן נפתח מעט ולובן גופה הטמיר הציץ מבעדו אך אודי כמו ג'נטלמן אמיתי חייך כמי שממתיק סוד וביקש ממנה להתלבש.

רותי לא האמינה למשמע אוזנה איזה מן אצילות יכולה להיות מצידו של הגבר הבלתי רגיל הזה ולפתע חשבה כמה הוא צודק חייבים לחזור לבית החולים. בהונות רגליה השאירו עקבות רטובים והיא נכנסה לחדרה לא לפני שמבקשת אודי גש בקשה למטבח תכין לך קפה ומשהו לאכול עד שאני אסיים.

טוב מתוקה שלי את שומעת בקולי ?!!! אז לבטח גם אני שומע בקולך !!!!!!!! רותי בחרה בחולצה סטרפלס בוהקת בלובנה וכמובן לא נזקקה לשום חזייה ולזה התאימה מכנסי ג'ינס סקיני אשר הבליטו את גופה החטוב להפליא. היא נעלה זוג נעלי סירה אדומים וכך יצאה מהחדר למטבח.

אוי כמה את יפה אלוהים במה זכיתי לקבל יופי כזה אמיתי בואי אלי. הוא הושיב אותה על בירכיו ונישק לה בנשיקת אש בוערת מתאווה. הוא הסתכל עליה וחשב היא צעירה יותר מבתי אלוהים מה קורה כאן? רותי אני אוהב אותך אני רוצה בך כמו שלא רציתי משהו מסויים במהלך כל חיי. את הדובדבן שבקצפת שכנראה חיפשתי אותך והנה מצאתיך ועכשיו בואי ניסע להורים.

אבל אודי אני רוצה שתנשק לי עד מחר חמוד שלי גם זה יבוא ואני מבטיח לך שיבוא בגדול אך זה לא הזמן ולא המקום. הקומקום שרק והוא ביקש ממנה להסתרק ואם לא קשה לה שתכין לו את הקפה. רותי מיהרה להכין לגבר שלה קפה עם ניחוח של בית של אהבה של בקשה של הכל יחד ואז פתחה את המקפיא והוציאה משם עוגת רולדה מאפה ידיה של אמה להתפאר והכניסה חתיכה ממנה למיקרו ולאחר שהתחממה הוציאה אותה והגישה לאהובה על צלחת סט של הספל שהגישה לו קפה.

היא יצאה מהמטבח ונכנסה לחדר שלה וישבה על הכסא ששיך לטואלט ושם הברישה את שיערה והספיגה אותו במגבת בעדינות רבה והתאפרה מעט מאד ויצאה היפהפייה המושלמת לעבר המטבח כשאהוד לוגם בהנאה רבה מהקפה ואוכל להנאתו מהעוגה שאמא של רותי אפתה והיא ממש טעימה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך