בקי
קרה ארוע בלתי צפוי עם האבא של רותי הגיבורה שלי ברומן "האהבה" ולמזלה הפרופסור רוזן שהתאהב בה מעל לראש נמצא איתה ומנסה להוריד את הפחדים מרותי ואמה

רומן "אהבה"

בקי 30/05/2011 584 צפיות אין תגובות
קרה ארוע בלתי צפוי עם האבא של רותי הגיבורה שלי ברומן "האהבה" ולמזלה הפרופסור רוזן שהתאהב בה מעל לראש נמצא איתה ומנסה להוריד את הפחדים מרותי ואמה

אודי סיים את הקפה והעוגה ושניהם היו מוכנים לצאת לכיוון בית החולים לבקר את האבא וכמובן גם את האמא. הם ירדו במעלית ומיד "תפסו" מונית לכיוון בית החולים.

אודי חיבק את רותי ולחש לה מאמי את אהבת חיי אני אוהב אותך הרבה יותר מאשר את עצמי נקווה שאבא שלך יחוש טוב יותר ויש לי הצעה אם אכן כך יהיה אני מציע לשחרר את אימך לביתה ובהתיעצות עם הרופא המטפל נשאל באם כדאי לשבת ליד אביך ועל פי תשובתו תכלכל את צעדינו. בסדר מאמי ? כן בסדר גמור.

המונית הגיע לבית החולים ושניהם יצאו ממנה לכיוון המעלית להגיע לקומה ב' היכן שמר נבות מאושפז. רגע לפני הכניסה למסדרון המחלקה ביקשה רותי להשהות מעט את הכניסה ולפתע חשה משהו בלתי מובן והחלה ממש לרעוד. רותי מה קורה לך מתוקה שלי? אין לי הרגשה כל כך טובה!! אל דאגה אינך לבד עוד שנייה נוכל לברר מה מצבו.

הם נכנסו למסדרון ועמדת האחיות היה מאוייש עם כמה אחיות. רותי ניתקה את עצמה מאודי וניגשה לעמדת האחיות לשאול לשלומו של אביה. האחות כנראה הראשית ביקשה ממנה שתמתין שנייה וזה כבר לא היה משמח.

אודי התקרב לרותי כשהאחות יצאה אליהם ואמרה שהאב חש לא בטוב ואחרי התייעצות עם הפרופסור טימור מנהל היחידה ועוד קרדיולוגים הוחלט להעבירו לחדר הצינתורים ואשתו תשמח מאד לראות אתכם כי היא יושבת בחוץ וממתינה לתוצאות.

תודה רבה גבירתי התעשת מיד אודי רותי לא מצאה מקום לעצמה וחשה כל כך אינוכית במקום לשבת ליד אמה היא רצתה להיות ליד אודי אך לזכותו יאמר כי הוא אדם בלתי רגיל והלך בכל הענין הזה עקב בצד אגודל לגבי כל ההתפתחות ביניהם.

באיזה קומה נמצא חדר הצינתורים ? בקומה 6 !!!תודה גבירתי. אודי תמך ברותי ושניהם יצאו לכיוון המעלית שתקח אותם לחדר הצינתורים. רותי נכנסה לבכי ורק מלמלה אלוהים הלוואי ואבי ירגשי בטוב אלוהים למה אמא לא טלפנה אלינו למה ?????? אודי הרגיעה אותה והם נכנסו למעלית כשיעדם קומה 6 – קומת הצינתורים.

המעלית הגיעה לקומה 6 ואיך שהם יצאו ממנה ראו את האמא הגב' נבות יושבת לבדה מכונסת בתוך עצמה אמאל'ה למה לא צלצלת למה לא יידעת אותנו למה אמאל'ה למה את צריכה לשבת לבד ??????? רותינקה ידעתי שאהוד לא ירצה לשהות זמן רב בבית וציפיתי לבואכם בלי שאטלפן ואדאיג אתכם.

היא פנתה לאודי והודתה לו – גברת נבות לא מגיעה לי תודה פשוט רצינו להחליף אותך שתלכי הביתה להתרענן ואולי גם לישון ואנו באנו למלא את מקומך. תודה רבה אך לאור המצב שארע לאבא רק לפני כרבע שעה כשהמוניטור החל "להשתולל" מיד הוזעקו מס' קרדיולוגים כשבראשם הפרופסור ו טימור מנהל היחידה החליטו להעלותו לבצע צינתור ולברר בדיוק מה ארע לו. אמאל'ה חיבקה רותי את אמה אני כל כך אוהבת את שניכם הלוואי ואבא ירגיש בסדר הלוואי.

אודי ביקש מרותי להרגע ושאל את הגב' נבות אם להביא לה משהו לשתות ? כן בבקשה אהוד אני באמת מרגישה צמאה אך לא רוצה לזוז מפה. אודי ירד מיד למטה וקנה כמה בקבוקי שתייה וכמה דברי מתיקה וחטיפים ועלה חזרה. הוא הגיש לה בקבוק שתייה והיא שתתה אותו בבת אחת מרב שהייתה צמאה אך לא רצתה כלל לעזוב את המקום.

רותי הנה מותק שלי תשתי גם את את לא אני לא צמאה לא חשוב אם את צמאה או לא בבקשה תשתי וגם רותי בלגימה אחת סיימה את הבקבוק .

אודי נתן לאם ובתה להיות יחדיו והוא הניח את השקית עם החטיפים והשתייה ויצא לעבר המעליות וחשב שעליו לצלצל לברר מה נשמע באילת.

הוא לא הספיק לחייג ורותי באה אליו מבועתת

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך