בקי
מר נבות איש מאד נחמד מובל לניתוח קשה מסובך וכולנו מקווים שיצא ממנו בשלום. על אודי לשמור על אהובת חייו ואמה היקרה

רומן "אהבה"

בקי 31/05/2011 518 צפיות אין תגובות
מר נבות איש מאד נחמד מובל לניתוח קשה מסובך וכולנו מקווים שיצא ממנו בשלום. על אודי לשמור על אהובת חייו ואמה היקרה

רותי ואמה יצאו מחדרו של מר נבות ואודי הלך אליהן וחיבק את האמא והבת ואמר לשתיהן : בנות אנחנו עכשיו צריכים לעשות "סידור עבודה" הניתוח עשוי להמשך בן 6 ל-8 שעות וזה שנשב כולנו מול חדר הניתוחים זה לא יעזור למנותח. נחכה שיקחו את האבא לחדר הניתוחים ואז נטקס את המשך השהייה כאן וכו'.

אל המסדרון הגיע אח כשהוא מביא מיטה מצויידת בכל מה שצריך לגבי ניתוח המעקפים כשבקצה המיטה ניצב מוניטור ועוד מכשירים יחודיים לניתוח זה.

הוא נכנס לחדר הצינתורים כדי להשכיב את החולה על גבי מיטה זו ולהובילו לחדר הניתוחים.

לאחר דקות מעטות בלבד יצא האח מחדר הצינתורים כשהוא מוביל על המטה את האבא לכיוון המעלית. אודי ביקש לשנייה כי ימתין האח וניגש לאבא, מר נבות אתה הולך לניתוח שישפר את חייך עשרת מונים. הניתוח הוא ארוך אך אתה מצוי בצוות רפואי הטופ שבטופ ואני מבקש ממך להיות רגוע ככל יכולתך. בענין רותי ואשתך הסר דאגה מליבך אני נשאר צמוד אליהן עד "שיזרקו אותי" אודי אמר האב (מותר לי לקרוא לך אודי? ) בודאי אני רוצה לומר לך משהו שמאז פגשתיך ראיתי את הטוב שבתוכך לא יכולתי לבקש חבר טוב יותר לבתי מאשר אותך יחד עם כל המורכבות שיש בכך. אני יודע שבתי נמצאת בידים הטובות ביותר שיכולתי לייחל לה ומה אומר לך ? כדאי לחיות את היום כי אין לדעת מה עלול או עשוי לקרות מחר. תודה שאתה פה תודה שאתה אוהב את בתי אהבת חיי תודה שאתה תומך באשתי וברותי בשעה כה קשה לשתיהן.

אודי רכן ונישק על מצחו של האב והאח לקח את המיטה לכיוון חדר הניתוחים של חזה-לב.

שתיהן היו מטבע הדברים מאד מרוגשות ובוכות ואין זה פלא שכך הן מתנהגות עכשיו. כשהוא רצה לסדר את הלו"ז לגביי המשך שהייתם בבית החולים וברגע זה יצא פרופסר פולג מחדרו וביקש מהם כי יכנסו לחדר מאחר והוא רוצה להסביר להם כמה דברים בקשר להתנהלות הניתוח.

שלושתם נכנסו לחדר והוא הסביר להם כי הניתוח יקח בערך 8 שעות זאת כמובן כולל ההתאוששות בצמוד לחדר הניתוח. המנותח יוצר מהניתוח כשפניו נפוחים מאד מאד מאד מאחר ובמהלך הניתוח הוא צובר המון נוזלים בגוף ולא להבהל מכך. לאחר שהצוות מחליט שמצבו מאפשר את העברתו לחדר טיפול נמרץ בתוך המחלקה הוא מועבר לשם ובדרך כלל נשארים בו כיממה או יממה וחצי כשבהדרגה מנתקים אותו מכל המכשירים הרבים שהוא מחובר להם.

מה שאני מציע לכם זה שתלכו הביתה אין סיבה לחכות כאן מס' הטלפון נמצא אצל כולנו ותסמכו על אודי הוא ידאג לכל שיתנהל על הצד הטוב ביותר.

הוא קם כיסאו לחץ את ידי רותי ואמה וחיבק שוב את אודי תשמור על קשר פרופסור – אתה איש יקר ואני מאד גאה שאתה נמנה בין חברי למרות שלא מתראים לעיתים קרובות אך החברות שרירה וקיימת.

שלושתם יצאו מחדרו של פרופסור פולג כששתי הנשים מחכות למוצא פיו של הגבר המקסים שצועד לידן.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך