בקי
בהצלחה לאבא האיש המקסים בניתוח הקשה שהוא עובר .

רומן "אהבה"

בקי 01/06/2011 497 צפיות אין תגובות
בהצלחה לאבא האיש המקסים בניתוח הקשה שהוא עובר .

מר נבות נלקח לחדר הניתוח בהצלחה!!!!!
אודי נשאר עם רותי ואמה ועליו ללהיות לצידן (מבחירה חופשית כמובן) ולתמוך בשתיהן בנות יקרות שלי אני מבקש שתקשיבו להצעתי באם היא מקובלת עליכן.

אני מציע שניסע כולנו לדירה ושם נשתדל לחטוף מס' שעות שינה כדי שנוכל לחזור לבית החולים ולשהות ליד האבא האיש היקר הזה.

גב' נבות הביטה באודי בעינים כל כך "מודות" ואמרה אין לי שום אפשרות מר רוזן להודות לבורא עולם שאתה נמצא לידנו תבורך !!!! וכל אשר תחליט מקובל עלי והאמת אני מאד מאד עייפה וברצון אשתדל להרדם במיטתי כדי שאוכל כמו שאתה אומר להיות לצד בעלי כשיצא מהניתוח ולתמוך בו.

רותינקה פנתה לבתה מה דעתך ? מאמי שלי ? אמא מה שטוב בעינייך ובעיני אודי אני מסכימה.

יופי בנות אתן באמת נחמדות ושלושתם חייכו ולו לשנייה קלה ואודי הזמין את המעלית הם ירדו ללובי של בית החולים ומיד יצאו החוצה לעבר תחנת המוניות והמונית הראשונה הסיעה אותם לרח' בזל.

שלושתם עלו לדירה וגב' נבות אמרה . בעוד רגע קט אני פורשת לחדרי ואתם יקרים שלי אולי תרצו משהו לשתות המטבח וכל הדירה לרשותכם.

אודי הביט ברותי שלו בעיני אהבה שמביעות תמיכה שהוא לידה ולא ינטוש אותה ואת אמה בשעות קשות אלה.

הגב' נבות נכנסה לחדרה ושני האנשים נשארו ורותי מיד לקחה את ידו של אודי וביקשה ממנו להכנס לחדרה. הוא הלך בעקבותיה הוא הלך בעקבות "האהבה" שניהם נכנסו פנימה סגרו את הדלת והתחבקו כאילו הם איש אחד אודי הרים את סנטרה של רותי והמשיך ללטף אותה ולנשק אותה כשהיא פשוט רועדת הן מהצינה בעקבות כל מה שארע והן מהתחושה האדירה שהיא צמודה לגבר שכל כך אוהבת לאהוב.

אודי אני אוהבת אותך אני רוצה להיות שלך אני רוצה להרגיש אותך אני אני אני והעייפות גברה על התשוקה העזה ואודי אמר כן מאמי בואי תשכבי על מיטתך ו"תחטפי מספר שעות שינה" ומה אתה תעשה ? אני אקח למטבח אשתה משהו ואנא הסירי דאגה מלבך אני מספיק "קשיש" לדאוג לעצמי.

אני "מתה עליך" אני אוהבתתתתתתתתתתתת והפייה היפה שקעה לשינה עמוקה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך