בקי
המשך סיפור אהבה שהחיים לא תמיד מאפשרים להתאהב מבלי לחצות מס' מהמורות בדרך

רומן "אהבה"

בקי 02/06/2011 515 צפיות אין תגובות
המשך סיפור אהבה שהחיים לא תמיד מאפשרים להתאהב מבלי לחצות מס' מהמורות בדרך

אודי סגר בעדינות את דלת חדרה של רותי שלו לבל תתעורר ונכנס למטבח הבוהק בנקיונו והכין לו קפה שחור חזק לבל ירדם כי הוא חייב להיות ער ולאפשר לרותי ואמה לחטוף שינה קלה כדי שתתמודדנה ותוכלנה לסייע לבעל והאב להחלים אחרי הניתוח שכנראה עכשיו יצא לדרכו. אודי התפלל חרש בליבו וביקש שהנתוח יצליח והאיש המקסים הזה ישוב לרעייתו ולבתו שתיהן לא פחות מקסימות.

אודי לגם שלוק מהקפה וחשב לצלצל לאילת לראות מה קורה ? למרות השעה המאוחרת הוא היה בטוח שהאיש שממלא את מקומו לא יישן כי אוהב את הבילויים – איש נפלא.

צדק אודי מעבר לשני נשמע רעש של שירים מנגינות וכל טוב הארץ חייך אודי. שלום אהוד מה שלומך ? מה קורה איתך אתה מייצג אותי בכבוד. בוודאי השתתפתי היום כשהגענו בהרצאה ואחר כך תאר לעצמך אני גם הרצאתי ואפשרתי למשתתפים כל "השמנע והסלתא" לשאול שאלות ואכן הייתה הענות והכל חלף בשלום.

אהוד אם לא איכפת לך אני רוצה לסיים את השיחה איתך כי ברחבת הריקודים ממתינה לי עורכת דין יפהפייה ונדמה לי ששנינו כבר נסחפנו ולך תדע כיצד זה יגמר.

אני סוגר חבר יקר שלי ותעשה חיים ותודה על הכל.

אודי המשיך ללגום מהקפה והחליט לצלצל גם לבית החולים ולברר באיזה שלב נמצא הניתוח ווא כמובן יצלצל לפרופ' פולג ידידו משכבר הימים.

ערב טוב ענה פרופ' פולג ערב טוב מאד חברי היקר מה קורה עם הניתוח של אביה של אהובת חיי . ובכן אומר לך כך אודי ההתחלה הייתה ממש קשה היה קשה "לנסר את הצלעות" אך לשמחת ליבם של הצוות "הענק" שנמצא סביבו הם אומרים שיצאו מהקשיים והניתוח קרוב לוודאי יסתיים לפחות בעוד 6 שעות.

פרופסור רוזן ומה עם הליידי הצעירה ששבתה את ליבך את נשמתך את כולך ?? חברי היקר היא אכן הצליחה לגנוב אותי מכולם והשכבתי אם אמה (עייפה גמורה) ואת המתוקה שלי גם השכבתי לישון ואני לוגם קפה חזק חזק כדי שאחזיק מעמד ולא ארדם.

כל הכבוד אודי גבר כלבבי – אני לא אלך הביתה עד לסיומו של הניתוח ואהיה בקשר אתך אך לדעתי תנסה גם אתה מאהב למופת (נפגשת עם הגב' של הטופ שבטופ ואתה צריך כמובן גם כח בשבילה. חחח צחק פולג אודי לא פגעתי בך נכון? חלילה וחס הכל בסדר בין אהבתי הגדולה לביני אך עכשיו עומד על הפרק האבא שאני ממש אבל ממש מתפלל שהכל יעבור בשלום !!!!! אמן ואמן.

אודי סגר את הטלפון וחשב לעצמו היכן התכוונתי להגיע והיכן באמת הגעתי ומה מצאתי ברחבה את האחת והיחידה מוכן למענו לעשות כל דבר, לפנק אותה לנשק לה ולאהוב אותה לעדי עד ויהיה מה שיהיה

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך