בקי
+הרומן שלי מתפח בצורה מאד הומנית בצורה מאד ריגשית הכל על פניו שונה ובמקום להיות באילת יחד עם אהבת חייו הוא במטבח ההורים היקרים וכן הלאה וכן הלאה

רומן "אהבה"

בקי 02/06/2011 542 צפיות אין תגובות
+הרומן שלי מתפח בצורה מאד הומנית בצורה מאד ריגשית הכל על פניו שונה ובמקום להיות באילת יחד עם אהבת חייו הוא במטבח ההורים היקרים וכן הלאה וכן הלאה

כאמור אודי פרופסור אהוד רוזן ישב במטבח והחל להריץ בראשו תמונות שונות מחייו עד היום בבקר. אלוהים חשב לעצמו חיי מתחלקים מבקר זה לשניים לפני הפגישה הברק והרעם בבית המשפט , הלוא יכולתי לא להכנס לשם ואז לא הייתי פוגש אותה ? והחלק השני ההווה הפגישה עם אהבת חיי ואלוהים זיכה אותי לעזור לרותי ואמה בשעות קשות אלו, אני אסיר תודה שיכול להיות כאן ועכשיו.

העייפות התחילה לתת את אותותיה גם עליו והוא פשוט הוריד את ראשה על השולחן במטבח ונרדם. לפתע חש שמישהו מתבונן בו וכשהוא פקח את עיניו ראה את רותי היפהפייה כשפניה זוהרות מהשינה הקלה שחטפה והיא מתבוננת בו. רותי ? מה השעה? מה זה חשוב העקר שאתה ואני כאן ולבית חולים אין מה לנסוע בשלב זה וכולי תקווה שאבא יעבור את המשוחה הזו בשלום . אמן ואמן.

אודי חבק אותי אני רוצה להיות צמודה אליך אתה הוא הקרן אור באפילה של אמא ושלי וזכית למצווה גדולה. רותי מאמי מה זה זכיתי במצוה הרי את אהבת חיי את האשה שאני הכי רוצה לחבק לנשק ללטף ולעזור במקרה הצורך. רותי בואי אלי מאמי אני רוצה להסביר לך משהו לפני זמן מה אולי שעה או יותר טלפנתי לפרופסר פולג ושאלתי אותו לגבי הניתוח לאבא היקר. הוא הסביר לי כי ההתחלה הייתה קצת בעייתית אך הם התגברו מיד והניתוח נמשך כפי שצריך להמשך הכל בסדר. רותי למה את רועדת ? מאמי אינני רוצה להסתיר ממך כלום אך לגבי האמא לדעתי זה מיותר לומר לה כדי שלא תכנס ללחץ מיותר.

אודי חיבק את רותי חזק חזק אימץ אותה לליבו הרים את סנטרה ונישק לה נשיקה שרק את מי שאוהבים הכי הכי הכי בעולם מקבל נשיקה כזו.

רותי מתוקה שלי בואי אכין לנו משהו לשתות ואולי גם נאכל משהו קטן כדי שיהיה לנו כח להמשך. הוא קם מהכסא עליו ישב וראה את רותי המתוקה בוכה בכי חרישי בכי שנובע מצער עמוק – רותי את רשאית לבכות זה ישחרר את הלחצים אל תתביישי ממני אתן לך אורכה של 5 דקות עד שאכין את השתייה ושני כריכים ואז נשב שנינו כמו אנשים בוגרים (בוגר זה אני חחחחחח) רותי חייכה ניגבה את דימעותייה והמתינה לארוחה הקלה שתאכל עם הגבר שלא נתפס בראש שהוא איתה בבית הוריה ושומר על אמה ועליה – זה לגמרי הזוי אך זו האמת.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך