בקי
כפי שנאמר בפרק זה עולם קטן וזה אכן כך

רומן "אהבה"

בקי 04/06/2011 517 צפיות אין תגובות
כפי שנאמר בפרק זה עולם קטן וזה אכן כך

רותי ואודי נכנסו למתחם בית החולים ורותי מלמלה "כמה אני פוחדת אני ממש פוחדת מה שלומו של אבא שלי " אודי עודד אותה ואמר כדי שלא תדאגי ולא ניזון רק משיחות טלפון החלטתי כי נבוא לכאן ונקבל מידע עדכני לגביו.

תוך כדי כך הם נכנסו ללובי של בית החולים ומם עלו למעלית שתוביל אותם לקומה 6 שם מתבע הניתוח. הם יצאו מהמעלית וניגשו לעמדת האחיות ולמזלם העמדה הית מאויישת על יד אחות אחת שנמנמה אך למשמע צעדיהם היא מיד התעוררה.

לילה טוב במה אוכל לעזור לכם. רותי החזיקה בידו של אודי ולא הצליחה לפצות את פיה ולכן אודי אמר לאחות רצינו בבקשה לדעת כיצד מתקדם הניתוח של מר נבות. היא נכנסה למחשב והגיע לשמו ומיד אמרה הניתוח עדיין בעיצומו והוא יתארך מאחר ובהתחילתו – אודי קטע אותה ואמר סליחה גברתי אנחנו מודעים לכך אז בטובך אני מבקש לדעת כיצד הוא מתקדם כעת ובערך באיזה שעה הצפי שהוא עשוי להסתיים.

אוקי אני אכנס לרגע פנימה ואתם תמתינו לי כאן. תודה רבה. היא קמה ממקומה ונכנסה פנימה כשעל הדלת יש שלט ענק "הכניסה אסורה" רותי הביטה על אודי ואמרה לו מה הייתה כוונתה ולמה לא נתת לה להמשיך להסביר? מכיוון ענה לה אודי שאת זה אני יודע כבר לפני כמה שעות ועכשיו נשמע מה חדש. אבל אודי מה היה בתחילתו של הניתוח היתה איזה שהיא תקלה ממש מינורית והצוות הבכיר ביותר של כירורגים חזה – לב, מרדימים אחיות מוסמכות ועבודתן רק בחדרי ניתוחים כאלה אז בואי נהיה סבלניים ונמתין לשובה של ותוך כדי כך יצאה האחות והגיעה לעמדתה.

הניתוח מתקדם בסדר גמור והצפי לסיומו הוא בסביבות השעה 11.00 – 10.00 וזאת כמובן לאחר ההתאוששות שבמתחם חדר הניתוח. כשיחליטו שאפשר להעבירו הוא יצא מהניתוח כשהוא צמוד להמון מכשירים ופניו יהיו מאד מאד נפוחות כך שלדעתי אין טעם שתצפו בו בצאתו מההתאוששות כשהוא בדרכו לחדר טיפול נימרץ ששייך למחלקת חזה לב – ושם לפי המצב הם יתחילו בהדרגה לשחרר אותו מאותם מכשירים.

מתי את מציעה לנו לבוא ? מר ? שמי אהוד !!!!! אלוהים היא לפתע נאלמה דום. ידעתי מהרגע הראשון שראיתי אותך שאתה ממש מוכר לי אלוהים זה אתה פרופסור רוזן נכון אדוני ? נכון גבירתי ! עם מי יש לי הכבוד שואל אודי בחיוך רב ? ובכן פרופסור רוזן אחותי למדה במיתחם הבינתחומי בהרצלייה ואתה הרצית כמה הרצאות והיא הייתה נפעמת ממך לא הפסיקה לתאר לי אותך וקבעה חד משמעית שהיא מאוהבת בך אלוהים ????

מה שמה של אחותך שמה עדי. טוב אם היא סיימה והכל בסדר אני שמח שיכולתי לתמוך בה בקורסים הללו שהרציתי . כן ודאי היא הצליחה בבחינות מטעם לשכת עורכי הדין בציון מאד גבוה ועבדה כמעט שנה שלמה במשרד עורכי דין אך לא לשביעות רצונה המוחלטת ועד כמה שאני זוכרת (אגב היא ירושלמית) היא ממתינה לתשובה ממשרד עורכי דין גדול שעוסק בנושאים שמענינים אותה. ומי את בבקשה פנתה לרותי אני בתו של המנותח וידידה מאד מאד קרובה של פרופסור רוזן. את בתו של מר נבות ? שמך רות נבות נכון ? אכן כן אני לא מאמינה עולם קטן. נראה לי שאחותי ממתינה לתשובה במשרד עורכי דין אני זוכרת במעורפל את השמות אך שמעתי ללא ספק את השם שמחוני ואת השם רות נבות !!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך