בקי
פרופסור רוזן תומך ברותי ואמה יותר ממה שבן משפחה יכולה היה לעשותו כמותו. הוא אוהב את הבן היחידה שלהם ובכלל הוא איש משכמו ומעלה

רומן "אהבה"

בקי 05/06/2011 499 צפיות אין תגובות
פרופסור רוזן תומך ברותי ואמה יותר ממה שבן משפחה יכולה היה לעשותו כמותו. הוא אוהב את הבן היחידה שלהם ובכלל הוא איש משכמו ומעלה

רותי ואודי יצאו מהמחלקה לניתוחים חזה -לב ומיהרו למעלית שתסיע אותם ליציאה מבית החולים. שניהם היו מהורהרים מאד וכשיצאו מבית החולים חיבק אודי את רותי ושאל אותה מה קרה לך מאמי – אני מקנא כל הבנות היפהפיות כולן"מתות עליך" זה נכון היא חייך אך מי הליידי הצמודה אלי ללא אפשרות להתרחק ? מי היא ? אוקיי זו אני אבל ? מה אבל מתוקה שלי אני אוהב אותך ואין אישה שתגנוב את לבי כמו שאת עשית זאת לא רק את לבי גנבת ! גנבת את כולי כל אישיותי אני אסיר שלך עד שאמאס עלייך ותגידי לי עד כאן!!!! ועוד דבר חשוב אני מבחינת הגיל יכול להיות אבא שלך ואני אבא, בעל וסב.
בוא אלי בבקשה !!! אני רוצה להתנשק איתך כפי שלא התנשקת מעולם – הוא לפתת את שפתיה בשפתיו ושניהם שכחו מכל העולם הם היו מחוברים אחד לשנייה בחיבוק ונשיקה שאפשר לרואת רק בסרטים.

אודי אני לעולם לא אגיד לך עד כאן !! וזה שאתה גם וגם וגם לא מפחית כלל מכך שאני מסוחררת ממך כבר שמההתחלה והסכמתי לנסוע איתך לאילת לאחר היכרות של 10 דקות וזה שאתה לא נסעת לאילת אלא העדפת להגיע אלי ולתמוך בי בשעות כה קשות שכאלה אני מטורפת אחריך ולא ארשה ששום אשה מלבדי תהיה שלך אבל אבל הגב' רוזן אם וכאשר תגיע זכות הראשונים שלה.

רותי בואי אני רוצה להזמין אותך באמצע לילה זה למקום הכי יפה בתל אביב אך קודם לכל שהאמא את ואני רוצים ומייחלים שיסתיים ויגיע הבקר אני רוצה להזמין אותך למקום שלא היית בו לעניות דעתי ואני הכרתי אותו ממש במקרה. נשמע מעניין אודי כך אותי לאן שתרצה. אוקיי אך קודם לכל בואי נצלצל לאמא ונרגיע אותה וכן נאמר לה שלא נחזור הביתה ומדי פעם נתעדכן במצב הניתוח לאבא היקר לנו.

רותי ביקשה אולי אתה תצלצל לה בבקשה ? אני לבטח אתחיל לבכות !! אוקיי ואין לך סיבה להתחיל לבכות. בואי אלי הוא חיבק אותה והצמידה בין זרועותיו ו ושיפתותיהם נפגשו שוב בנשיקת אש ומאנו להפרד. אודי ביקש מרותי רק שנייה מאמי אני רוצה לטלפן.

היא נשארה חבוקה בזרועותיו והוא בקושי הצליח לשחרר יד אחת שלו וצלצל לגב' נבות אשה מדהימה חשב לעצמו. היא ענתה מיד כן רותינקה אמא זו לא רותינקה אבל היא לידי והכל בסדר ורצינו לבשר לך שהניתוח מתקדם מצויין ואנחנו לא נשוב הבייתה אם אין לך התנגדות נסתובב בסביבה וכל כמה זמן נצלצל לוודא על המשך הנתוח ולעניות דעתי (אינני רופא) הכל יהיה בסדר אל תדאגי.

ולמה לא תלכי קצת לישון ? לא אני כבר עירנית לגמרי כדי שהזמן יעבור מהר אני עושה כל מיני עבודות בבית למשל מנקה קצת את המטבח סליחה ? את מנקה באמצע הלילה את המטבח הבוהק בניקיונו ?
אודי זה עוזר לי להיות שלווה יותר ובאמת אתה באמת חושב שהוא מבהיק בנקיונו? מעולם לא ראיתי מטבח כזה נקי מסודר ומאובזר עם המון המון טעם ובכלל כל הדירה שלך מתוחזקת בצורה יוצאת מהכלל. תודה אודי רק עכשיו צריך אבא של רותינקה שהיא אהבת חיי לשוב הביתה בריא ושלם ואעזור להחלמתו המהירה.
אני בטוח שלאחר שבועיים אולי אפילו פחות הוא ישוב. ועכשיו אפרד ממך ובכל זאת אל תוציאי את כל הכוחות את צריכה להיות חזקה ולהראות רעננה כשתבקרי את מר נבות.
המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך