בקי
בקומה ה-8 בבת ים הנוף משכר את רותי ממש שיכורה מהנוף שניגלה לעיניה.

רומן "אהבה"

בקי 05/06/2011 548 צפיות אין תגובות
בקומה ה-8 בבת ים הנוף משכר את רותי ממש שיכורה מהנוף שניגלה לעיניה.

רותי ואודי מחובקים כאיש אחד עצרו מונית ואודי ביקש מהנהג לנסוע לרח' בן גוריון בבת ים. הנהג הפעיל את המונה אך אודי אמר לו אין צורך במונה. בסוף הנסיעה תחליט כמה מגיע לך. הנהג הסתובב ואודי צחק אינני עובד במס הכנסה וגם לא בשום מקום דומה לזה. רותי התכרבלה בזרועות אהובה ויצאו לדרך כשמזג אויר יפהפה מלטף את שניהם.

לאחר כ – 20 דקות לערך הגיעו לבת ים והנהג שאל אותו איזה מספר בן גוריון ? 20 ! אוקיי עוד שנייה אנחנו הגענו . אודי שאל את הנהג כמה מגיע לך אדוני ? -.50 שקלים זה בסדר מבחינתך אדוני זה מצויין מבחינתי.

אודי שילם ויצא מהמונית כשהוא נותן יד לאהובתו לצאת . המונית נסעה לדרכה ורותי שאלה ובכן לאן הולכים אנחנו. טיפונת סבלנות יפה שלי. לאחר מהלך של 5 דקות הגיעו לבנין רב קומות ואודי אמר הגענו!!!. הוא הוציא את המפתחות מכיסו ופתח את דלת הלובי ומיד הגיעו למעלית שלקחה אותם לקומה ה-8.
בואי מתוקה. אודי פתח את הדלת של הדירה ונכנס ראשון להדליק את האור ורותי בעקבותיו. הם נכנסו ל"ארמון" ממש ארמון. הדירה הייתה דירת סטודיו ענקית ממש כמו בסרטים. אודי אתה בעל הדירה הזו ? . זו דירה שלי רותי. והיא אינה כלל בשימוש נכון ? נכון מאד. אז למה אתה לא משכיר אותה ? כי אני לא זקוק לכסף של דמי שכירות ודבר חשוב יותר אני לא רוצה שאיש יכנס בה מלבדי.

בואי רותי אני רוצה להראות לך את הדבר שבגינו הגענו הנה. אודי הגיע לסוף הסטודיו ואז הסית את הוילונות הכהים וכן את התריס החשמלי הרים והזמין את רותי לצפות בחוץ. אלוהים צעקה רותי אלוהים הים כמה שהוא חלק וואו איזה נוף נפרש לפנינו וואו איזה מקסים איזה נוף אלוהים אודי זה באמת משהו שלא ראיתי שכמותו אף פעם.

רותי בואי שבי ואני אכין לנו משהו לשתות אך זה יכול להיות או מי עדן או משהו טיפונת חריף מה את מעדיפה את שניהם. אודי פנה לפינה רחוקה מהחלון והביא בקבוק מי עדן ובקבוק שרי ברנדי וכמובן חפיסת שוקולד חלב עם אגוזים. הוא הניח הכל על שולחן נמוך שהיה ליד הספה השחורה מעור נעים שרותי ישבה עליה ומזג על כוסית קטנה מעט שרי לרותי ופתח את השוקולד והגיש לה כמה קוביות ממנו. רותי שתתה את השרי ברנדי ומיד לקחה את השוקולד ואמרה וואו אני שיכורה !!! רותי תשתי קצת מים והשיכרות תחפש לה "קורבן אחר".

אודי התיישב ליד אהובתו וביקש את שפתיה עם הריח המשגע של הברנדי והשוקולד והכל ביחד. רותי חיבקה את הגבר שלה שהיה אחד הגברים היותר מקסימים שהכירה מאז ומתמיד. אודי אני חושבת שכדאי לצלצל לבית חולים. נכון כמובן הוא חייג לחדר הניתוחים והאחות התורנית ענתה לו. אני מבקש לדעת על המנותח שעובר את ניתוח המעקפים מר נבות האם הניתוח מתקדם בסדר ? עוד שנייה בקשה אני מיד אכנס ואשאל את אחת האחיות המוסמכות שמסייעות לרופאים. תודה רבה לך אני ממתין. רותי החזיקה את ידו של אודי חזק חזק והאחות חזרה הלו כן גבירתי ? הניתוח עובר בסדר גמור אך יתארך יותר מהזמן מהמשוער מסיבות שאיני יכולה לפרט אך אין מקום לדאגה. אני מציעה לך אדוני שתתקשר בסביבות 06.00 ואז אולי יהיה צפי מתי הניתוח עומד להסתיים. תודה רבה מודה לך מאד.

רותי אל תשארי מכווצת מתוקה שלי תשתחררי ואני מבקש שאת תצלצלי לאמך ודברי איתה טוב מתוקה ??????? כן ודאי. היא צלצלה הביתה והאמא שאלה אודי ? לא מאמי זאת אני ! אוי רותינקה מה קורה מאמי ? הכל בסדר גמור הניתוח מתקדם בסדר ואין מקום לדאגה. בקשו שנצלצל רק ב06.00 כלומר בעוד כ- 2 ומחצה. טוב ואחר כך תודיעו לי. אמא אני מבקשת ממך שתכנסי מיד למיטה ואם יש צורך קחי חצי נומבון ותרדמי בבקשה. לא נצלצל לך בבקר אלא בסביבות השעה 10.00 כי אני מבקשת ממך שתרדמי. את מבטיחה לי ? כן מתוקה אני באמת מרגישה עייפות משתלטת על גופי. אם כך מאמי אל תקחי כדור לכי למטה ותשתדלי להרדם. אולי תתליקי את הטלויזיה בחדר השינה כמו שאת תמיד צוחקת שהשידורים בה הם טובים יותר מכדור שינה חחחחחחחח צחקה האמא ורותי כאחד. יופי אני מבטיחה לך רותינקה ותמסרי לאודי על התודות שאני רוחשת לו. בסדר אמא'לה ליל מנוחה.

רותי קמה קצת מתנדנדת ושוב התקרבה לנוף המשכר "יותר מהברנדי חשבה לעצמה" והביטה על הים על האופק הרחוק רחוק שאפשר לראות והאויר הצלול דקדק בלחייה אלוהים זה ממש ממש נפלא. כל החשמלים שהיו פזורים לאורך הטיילת ריצדו כאילו רקדו לכבודה של רותי היפהפייה.

תודה אהובי לעולם לא אשכח אל הלילה שאבא שלי עובר ניתוח ואני צופה בנוף כזה כשהכל פרוש לנגד עיני.

רותי אמר אודי את זוכרת מה ביקשת מאמא שלך ? כן ! ובכן זאת אני מבקש ממך בואי אני רוצה שתשכבי בחדר השינה ואת חייבת להרדם לאגור כוחות להמשך. ומה איתך ? אין לך מה לדאוג אני איש גדול בעל אבא וסב חחחחחחחחחחחחחחחחחח מצחיק מאד פרופסור רוזן מנכ"ל וכו' יש לך תואר ארוך מדי. הוא הוביל אותה לחדר השינה שאין מה לדבר על הריהוט שלו הכל היה בצבע לבן והוילנות בצבע תכלת כמו השמים כמו הים כאחד.
בואי מאמי אני אתן לך איזה טישרט ארוך ותוכלי ללבוש אותו יהיה לך נוח לשכב איתו. אודי ??? למה אתה לא רוצה להיות לצידי ? רותי את רוצה שאחזור על כל מה שאמרתי קודם אני וגם וגם די אודי תן לי את הטישרט ולהתראות.

המשך יבוא

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך