בקי
הנאהבים שלנו מתכוננים לנסוע לבית החולים ונקווה שהכל יהיה בסדר גמררררררררררר

רומן "אהבה"

בקי 07/06/2011 562 צפיות אין תגובות
הנאהבים שלנו מתכוננים לנסוע לבית החולים ונקווה שהכל יהיה בסדר גמררררררררררר

רותי יצאה מחדר האמבטייה כשגופה עטוף בחלוק רחצה נעים לגוף ואת ראשה עטפה במגבת רכה כפוך לייבש את תלתליה ש"כובסו ???) הגב' נראתה יפהפייה שלא יום יום פוגשים אחת כמותה. אודי ? היא קראה לאהובה איפוא אתה? אני כן מתוקה בוא אלי!!! וכי מישהו היה מפספס הזמנה שכזו מהיפה בנשים ? אודי הגיע לעברה וליבו עבד שעות נוספות אלוהים קרא בקול רועד קימעה ? אלוהים כמה את יפה ? כמה אני אוהב אותך !!! בוא אודי הוא התקרב אליה והיא חיבקה אותו חזק חזק ומלמלה משהו משפת הנאהבים משהו כנראה אני אוהבת אותך אני רוצה אותך אני כמהה לך כל התשובות נכונות לחלוטין. אודי אני רוצה לאהוב אותך !!! עכשיו !!!

רותי אהבת חיי המדהימה אני רוצה אותך יותר ממה שאת מדמיינת אך המצב העכשווי אומר שעלייך להתלבש ועלינו לנסוע לבית החולים נכון מאמי ? רותי הסמיקה ואמרה אלוהים איזו בת אני ? את בת מקסימה אך גם קצת מאוהבת ואחד משלים את השני.

רותי מתוקה שלי יש בארון בצד שמאל כמה בגדים תחתונים לגברת בדיוק כמוך וכן באמצע הארון אני בטוח שתוכלי לבחור משהו ללבוש כעת כדי שלא תצטרכי ללבוש את בגדייך שהם לבטח לא נקיים. סליחה ? מניין יש לך בגדים כאלה ואחרים לגברת ?? אספר לך הכל בבוא הזמן אך תהיי בטוחה שלא אהבתי מימי כמו שאותך אני אוהב ולכן שימי בצד את השאלה ומקווה שתוכלי למצוא משהו שיבליט את גופך הסקסי מאין כמוהו.

יחד עם כל מה מה שאמר אי אפשר היה להתאפק מול הונוס שעמד מולו והוא נישק את שפתיה האדומות כדובדבנים אדומים ומתוקים וכן הוא פתח את חלוקה והביט לעברה ומלמל את היפה שלי את המתוקה שלי את שמוסיפה לי תבלין לחיי שתמיד התרכזו ומתרכזים בין בתי המשפט בתוך קלסרים עבי כרס בין מזכירות מקטרות שכולם מעצבנים את כולם והנה את עומדת מולי נימפה יפה אהבת חיי כבר יותר מ-24 שעות ואני מבקש ממך כי תתלבשי ? אלוהים כמה אתה כזה טוב כזה חושב על הכל כזה נפלא מתוק שלי שלי שלי בלבד.

אודי הירפה מרותי וגם הוא נכנס לחדר האמבטייה להתקלח להתגלח ולצאת לעבר בית החולים לראות מה שלומו של האבא האיש האצילי שהוא "במקרה" אביה של הגברת ששוהה כעת בדירה בבת ים לצידו.

רותי מצאה "המון" לבנים חדשים לחלוטין וכן מערכת בגדים זוג מכנסים צמודות ויפהפייות ולזה התאימה חולצה ו"רצה" לחדר להתלבש לפני שהוא האחד והיחיד יצא מחדר האמבטייה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך